Bale: 28, fed og færdig? Eller fremtidens mand?
Daniel skrev:
Dios skrev: Jeg kan simpelthen ikke forstå hvordan i brugere som konstant bliver bannet ikke forstår en hentydning? Hvorfor bliver i ved med at skrive nedladende og personligt til folk? Fatter i bare minus af det hele? Nuvel, så skal jeg da ikke gøre mig til dommer eller talsmand for det bedste folk i verden, men hvad foregår der seriøst i hovedet på jer når i angriber hinanden konstant? Kom nu videre i stedet for altid at svine hinanden til!
Kassow er utrolig nem at misforstå, men i sidder jo 3-4 brugere og venter på det sker, og så kører cirkuset igen. Kan vi alle ikke prøve, at lade vær med at lave personangreb på hinanden konstant? Vi alle ved jo det ender ud i et ban på 3-4 uger, for det er jo prøvet før.
Jeg er gået videre med det i baglokalerne ;-)
Det var nu ikke fordi jeg vil ham dem bannet. Faktisk tværtimod, for de giver trods alt liv på forummet, som ikke er det mest aktive i forvejen. Jeg forstår bare ikke hvorfor nogle brugere bliver ved med at skrive så nedladende til andre brugere, eller hvorfor der aldrig bliver ændret adfærd fra deres side af.
Så jeg vil helst ikke have den siddende på mig, hvis de nu skulle blive bannet :D Jeg har trods alt også selv mine problemer. Det var måske mere bare et opråb til dem :)
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Pelle skrev: Bale bliver formentlig et af vores største økonomiske tab nogensinde. Medmindre han går ud i denne sæson og tager røven på alt og alle, hvilket jeg på ingen måde kan forestille mig, skal han naturligvis skydes af til næste sæson. Så har han haft hvad? 5 sæsoner i klubben? Uden at vise noget, der berettiger en så høj pris overhovedet.
Jeg tror, at alle ønsker Bale solgt nu, men det kommer tydeligvis ikke til at ske. Til gengæld bliver han formentlig solgt næste sæson, hvor han er 29, og stadig ikke har slået til. Det kommer til at blive et kæmpe økonomisk tab, jeg forventer hvert fald ikke, at vi kan få mere end 40 mio euro for ham. Det er måske endda højt sat.
100 mio over 5 år er stadig billigere end Illarramendi :-D Hvis vi så derudover får 40 mio, så er det vel nærmest end af vores mindre dårlige handler (men stadig en ringe handel) :-D
BBB skrev:
Pelle skrev: Bale bliver formentlig et af vores største økonomiske tab nogensinde. Medmindre han går ud i denne sæson og tager røven på alt og alle, hvilket jeg på ingen måde kan forestille mig, skal han naturligvis skydes af til næste sæson. Så har han haft hvad? 5 sæsoner i klubben? Uden at vise noget, der berettiger en så høj pris overhovedet.
Jeg tror, at alle ønsker Bale solgt nu, men det kommer tydeligvis ikke til at ske. Til gengæld bliver han formentlig solgt næste sæson, hvor han er 29, og stadig ikke har slået til. Det kommer til at blive et kæmpe økonomisk tab, jeg forventer hvert fald ikke, at vi kan få mere end 40 mio euro for ham. Det er måske endda højt sat.
100 mio over 5 år er stadig billigere end Illarramendi :-D Hvis vi så derudover får 40 mio, så er det vel nærmest end af vores mindre dårlige handler (men stadig en ringe handel) :-D
Haha :-D Du har ret!
Vi må nok bare indse, at Bale er og bliver en økonomisk forfærdelig handel for os. Men til gengæld har Bale lavet nogle exceptionelle ting, som vil blive husket. Jeg kan ikke huske én eneste Illarra aktion :-D
"Maybe they hate me because I'm too good."
Dios skrev:
Daniel skrev:
Dios skrev: Jeg kan simpelthen ikke forstå hvordan i brugere som konstant bliver bannet ikke forstår en hentydning? Hvorfor bliver i ved med at skrive nedladende og personligt til folk? Fatter i bare minus af det hele? Nuvel, så skal jeg da ikke gøre mig til dommer eller talsmand for det bedste folk i verden, men hvad foregår der seriøst i hovedet på jer når i angriber hinanden konstant? Kom nu videre i stedet for altid at svine hinanden til!
Kassow er utrolig nem at misforstå, men i sidder jo 3-4 brugere og venter på det sker, og så kører cirkuset igen. Kan vi alle ikke prøve, at lade vær med at lave personangreb på hinanden konstant? Vi alle ved jo det ender ud i et ban på 3-4 uger, for det er jo prøvet før.
Det var nu ikke fordi jeg vil ham dem bannet. Faktisk tværtimod, for de giver trods alt liv på forummet, som ikke er det mest aktive i forvejen. Jeg forstår bare ikke hvorfor nogle brugere bliver ved med at skrive så nedladende til andre brugere, eller hvorfor der aldrig bliver ændret adfærd fra deres side af.
Så jeg vil helst ikke have den siddende på mig, hvis de nu skulle blive bannet :D Jeg har trods alt også selv mine problemer. Det var måske mere bare et opråb til dem :)
Jeg kunne virkelig godt tænke mig at vide, hvilke brugere du tænker på?
Jeg synes, der er afsindig mange brugere, som har let ved at blive personlige. Dig og mig inkl, selv om du måske ikke ser dig selv sådan :)
Men jeg kan slet ikke nikke genkendende til, at nogle sidder og venter på at svine andre brugere til? Hvor får du det fra? :)
Dios skrev:
Daniel skrev:
Det er lidt sjovt, at der altid! er tale om den samme bruger, jeg er ikke helt sikker på at det er de andre brugere der er noget galt med (mig selv inklusiv).
Den samme bruger som som hele tiden vil belære folk med sin uddannelse og komme med stikpiller som - ''og man lærer om det på videregående økonomistudier''. Jeg selv har en Bachelor indenfor Erhvervsøkonomi/International Business, en halv cand.merc.aud, og skal til at starte på en cand.merc. Styring og Ledelse, og ved derfor at sunk cost ikke havde en skid med pointen at gøre, blot en hey, se mig og se hvad jeg har 'lært' på min fucking ligegyldige uddannelse - og der er bestemt ikke tale om et enkelt tilfælde her, så derfor bliver det irriterende i længden.
Hvis jeg bliver bannet, så fred være med det, det var bare det sidste jeg havde at sige til dette.
Florentino Pérez
Jeg synes bla. du er utrolig slem til altid at misforstå en tone, eller ihvertfald svarer du utrolig aggressivt tilbage. Forstå mig ret, så har jeg ikke tænkt mig, at komme med eksempler, eller spille hellig-kortet. Du stiller mig et simpelt spørgsmål, og så tager jeg den derfra :) Det er bare ofte du kommer i klammeri med forskellige brugere, og selvom du er blevet bannet et par gange nu, så virker det ikke til at du ændre adfærd.
Som jeg selv skrev til Daniel, så har jeg selv mine problemer, men det er yderst sjældent jeg har personlige debatter efterhånden, og den sidste vil jeg mene var med dig. Det er alligevel et pænt stykke tid siden.
Det er jo helt åbenlyst at du og Brylle har et kæmpe problem med Kassow, for der findes vel snart ikke en debat, hvor i ikke har haft jeres ture. Det er bare de samme brugere som gang på gang diskutere med Kassow, og selvom jeg også har mit problem med Kassow, så vælger jeg simpelthen at prøve at holde mig ude, selvom det da helt klart er svært. Han lader til at være en person som jeg vil have utrolig svært ved at omgås med, selvom det kun er sket et par håndfuld gange i mit liv. Han er da sikkert en fin fyr, og har da også hans problemer herinde, men den hetz i har kørende på ham er åbenlys.
Derudover kan man nævne Sahinovic efter hans seneste indlæg haha :D
Jeg mener ikke man får noget ud af at banne Kassow, for alle vi andre har jo stadig vores problemer, og vores måneders lange diskutioner har jo intet med ham at gøre.
Intet personligt Kassow, men min mening kender du jo, så jeg tillader mig at skrive om dig :)
Efter og have læst indlægget igennem, så lyder det meget som et belæringskursus, eller hvad man skal kalde det :D Det er det overhovedet ikke, selvom du nok vil have din tvivl ;D
Nu har jeg skrevet nok off-topic, og den behøves ikke og tages privat. Jeg syntes bare vi alle skal prøve og tænke lidt mere over vores adfærd herinde. Det kan jo ikke være rigtigt, at alle i en anden tråd har anmeldt hinanden for en dårlig tone :D Og ja Pelle, det gælder også mig selv :)
Dios skrev: @Pelle.
Jeg synes bla. du er utrolig slem til altid at misforstå en tone, eller ihvertfald svarer du utrolig aggressivt tilbage. Forstå mig ret, så har jeg ikke tænkt mig, at komme med eksempler, eller spille hellig-kortet. Du stiller mig et simpelt spørgsmål, og så tager jeg den derfra :) Det er bare ofte du kommer i klammeri med forskellige brugere, og selvom du er blevet bannet et par gange nu, så virker det ikke til at du ændre adfærd.
Som jeg selv skrev til Daniel, så har jeg selv mine problemer, men det er yderst sjældent jeg har personlige debatter efterhånden, og den sidste vil jeg mene var med dig. Det er alligevel et pænt stykke tid siden.
Det er jo helt åbenlyst at du og Brylle har et kæmpe problem med Kassow, for der findes vel snart ikke en debat, hvor i ikke har haft jeres ture. Det er bare de samme brugere som gang på gang diskutere med Kassow, og selvom jeg også har mit problem med Kassow, så vælger jeg simpelthen at prøve at holde mig ude, selvom det da helt klart er svært. Han lader til at være en person som jeg vil have utrolig svært ved at omgås med, selvom det kun er sket et par håndfuld gange i mit liv. Han er da sikkert en fin fyr, og har da også hans problemer herinde, men den hetz i har kørende på ham er åbenlys.
Derudover kan man nævne Sahinovic efter hans seneste indlæg haha :D
Jeg mener ikke man får noget ud af at banne Kassow, for alle vi andre har jo stadig vores problemer, og vores måneders lange diskutioner har jo intet med ham at gøre.
Intet personligt Kassow, men min mening kender du jo, så jeg tillader mig at skrive om dig :)
Efter og have læst indlægget igennem, så lyder det meget som et belæringskursus, eller hvad man skal kalde det :D Det er det overhovedet ikke, selvom du nok vil have din tvivl ;D
Nu har jeg skrevet nok off-topic, og den behøves ikke og tages privat. Jeg syntes bare vi alle skal prøve og tænke lidt mere over vores adfærd herinde. Det kan jo ikke være rigtigt, at alle i en anden tråd har anmeldt hinanden for en dårlig tone :D Og ja Pelle, det gælder også mig selv :)
Du vil ikke trække hellig-kortet, men det formår du alligevel at gøre ;-) Hehe.
Du er måske ikke i så meget "klammeri", som du tidligere har været, men dit aktivitetsniveau er heller ikke det samme længere. Jeg synes faktisk, at du er en af de brugere, der altid formår at sende en personlig stikpille afsted til folk; det er faktisk svært for dig at lade være, jeg går ud fra, det ligger til dig. Intet ondt ment, men det er sådan jeg ser dig - har vist også fortalt det til dig før :-) Og jeg husker da også din debat med Siempre Fiel, hvor du blev bannet fordi du var personlig, men det ændrer du jo heller ikke adfærd af.
Bottom line: Lad os nu lade være med at kaste med sten, når vi stort set alle sammen bor i bittesmå glashuse. Det bliver lidt søgt.
Du har ret i, at jeg kan ændre min tone. Det forsøger jeg også. Ved blandt andet at svare Zyconith i en sober tone, selv om han skrev et - vil jeg mene - ganske voldsomt indlæg til mig i "Sjov og Spas"-tråden. Jeg skal virkelig se ind ad, så derfor forsøger jeg også at holde mig ude af mange debatter, som nu den der kører i øjeblikket. Jeg forstår bare ikke, hvordan du konkluderer, at jeg må have noget imod Kassow? Javist, vi har diskuteret mange gange. Det samme har jeg med Hugol. De er aktive brugere, ligesom jeg selv, og det kommer der nogle gange debatter ud af. Det er vel måden, de løses på, der betyder noget - og her kan vi vist alle stramme op. Igen - dig selv inkl. :-).
I denne tråd giver jeg et tak til Brylle og en anden bruger, fordi jeg er enig med dem i debatten omkring Bales betydning for CL-finalen i 2014. Hvis det kaster brænde på bålet i forhold til, at jeg skulle have noget imod Kassow, så bliver det efterhånden svært :-)
Tråden her bliver garanteret låst, men det er egentlig synd, måske den skulle bruges til at få renset luften brugerne imellem. Det tror jeg faktisk, at forummet kunne have godt af, for det virker som om, der ligger mange latente holdninger til hinanden og ulmer.
Det var bare min pointe, håber ikke du tager det ilde op, og jeg forsøger virkelig at tage det til mig, som du skrev.
Og så er det sgu lidt sjovt. Før jeg fik Pelle på Facebook, forestillede jeg mig denne her lave, tynde dreng på 18-20 år. Så trykker jeg godkend og finder det her skrummel af en fitnessnørd, der er ved at bygge hus og få børn, haha.
Men det er sgu lidt underligt. Nu har jeg i adskillige år debatteret med dig, Dios, og jeg har ærlig talt ingen idé om, hvem du er. Alder, udseende eller noget som helst. Jeg forestiller mig lidt noget rødt hår, lidt fregner, en foroverbøjet ryg og en eastpak taske, men det er seriøst kun et skud i tågen.
Sebberg skrev: Det ville sgu være rart at se folk en dag, for jeg tror unægteligt, at det er nemmere at køre beef med en, når der bare står et navn.
Og så er det sgu lidt sjovt. Før jeg fik Pelle på Facebook, forestillede jeg mig denne her lave, tynde dreng på 18-20 år. Så trykker jeg godkend og finder det her skrummel af en fitnessnørd, der er ved at bygge hus og få børn, haha.
Men det er sgu lidt underligt. Nu har jeg i adskillige år debatteret med dig, Dios, og jeg har ærlig talt ingen idé om, hvem du er. Alder, udseende eller noget som helst. Jeg forestiller mig lidt noget rødt hår, lidt fregner, en foroverbøjet ryg og en eastpak taske, men det er seriøst kun et skud i tågen.
Hahaha :D
Det er ellers godt ramt mht. udseende. Det kan BBB eller Jimmy vel skrive under på, eller noget :P Hvis Jimmy vel og mærke kan huske noget fra den aften :D Vi har talt om at få den øl et par gange efterhånden, så det er måske tid? :)
For lige at runde den af, så tænkte jeg selvfølgelig, at det var sådan du ville svarer mig tilbage, så lidt kender man jo hinanden efterhånden :)
Mit aktivitetsniveau herinde er dalet, fordi jeg netop ikke vil i de klammerier. Jeg er ligeså aktiv som førhen, men jeg har bare intet rigtigt at byde ind med, så derfor bliver det oftest til et tak, eller læseri. Jeg kan godt lide det taktiske aspekt i spillet, og jeg er en kæmpe nørd når der skal analyseres. Nu kan alle se, at Isco skal spille centralt, og Bale slet ikke har niveauet :D Tá det gerne som en stikpille, for jeg kan godt lide at give stikpiller ud. Dog aldrig på det personlige plan. De ture jeg har haft med BBB, hvor vi har været personlige er de debatter jeg har "elsket" mest. Man skriver sammen i flere år, så man får jo et "forhold" til hinanden, men det er bare blevet for upersonligt for mig de senere år.
Angående mit ban, så var der utrolig mange brugere herinde som skrev til mig efterfølgende om hvorfor. Det svar jeg har fået handlede ikke om mine indlæg, men at der skulle trækkes en streg i sandet om emnet.
Jeg er ellers enig i, at der måske skal renses noget luft, og det kunne ligeså godt være i denne her tråd, da vi alle nu er enige om Bale ikke burde have en plads i Real Madrid :D
Det er jo meget naturligt og forventeligt at der ikke er megen debat når pre-season knap nok er begyndt. Mit eget aktivitetsniveau på siden har også været kraftigt dalende, da min holdning og/eller de relevante sider af en sag typisk allerede er berørt af andre, så det ikke er særlig interessant for nogen at læse endnu en udlægning af nøjagtigt det samme. Megen aktivitet på en side er heller ikke nødvendigvis godt, som trådene med mudderkast og begrebsdefinitioner også bevidner.
Og så er det jo også begrænset hvor meget der reelt kan debatteres af fodbold - og navnlig når det hovedsageligt vedrører ét hold.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también