Bedømmelse af truppen mod Manchester United

8 år 11 måneder siden #1 af Administrationen

Madridista.dk's brugeres bedømmelse af truppen (43 brugere)

2.3 Keylor Navas
2.5 Carvajal
2.9 Marcelo
3.0 Ramos
3.3 Varane
2.8 Asensio
4.6 Casemiro
4.1 Isco
3.7 Modrić
3.7 Toni Kroos
3.0 Bale
2.8 Benzema
3.0 Cristiano Ronaldo
3.1 Lucas Vázquez
Hele holdet 3.2
0 Uden for bedømmelse
1 Tåkrummende dårligt
2 Skuffende præstation
3 Godkendt
4 Fin præstation
5 Fantastisk

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

8 år 11 måneder siden #2 af Sahinovic
En omgang idioti at give Benzema et 1-tal, men ja i to må sove godt (-:

Florentino Pérez
Sidste redigering: 8 år 11 måneder siden ved Sahinovic.
Følgende bruger(e) sagde tak: DarioGomez

8 år 11 måneder siden #3 af R7CR7GB11

Sahinovic skrev: En omgang idioti at give Benzema et 1-tal, men ja i to må sove godt (-:

Jeg er enig. Det er hul i hovedet. Men jeg synes aerligt talt ikke, at 1 er dummere end at du er lige ved at give ham 4.
Jeg synes, at hans praestation i dag, ligesom 2/3 af hans kampe efterhaanden, er til en stensikkert 2 tal. Intet mere intet mindre.
Er saa ubeskriveligt traet af baade ham og Bale. Overvej lige engang hvad vores hold kunne praestere hvis vi kom af med de to og fik spillere ind som Mbappé, Dembele, Dybala, Greizmann, Hazard eller lignende. Naturligvis kun 1 eller maaske 2 af dem.
Eller for den sags skyld bare lod Asensio spille sig selv helt op paa oeverste hylde bag Cristiano ved siden af Isco.
Følgende bruger(e) sagde tak: DarioGomez, Salix7

8 år 11 måneder siden #4 af Arnenugacream
Benzema gjorde det glimerende idag, men som altid skal manden scorer hatrrick og tører røv i samtlige 90 min før han får noget anerkendelse.
Følgende bruger(e) sagde tak: DarioGomez, Dios, madrid2000, Sebberg, Sahinovic, el gordo

8 år 11 måneder siden #5 af Sahinovic
R7CR7GB11 skrev:

Jeg er enig. Det er hul i hovedet. Men jeg synes aerligt talt ikke, at 1 er dummere end at du er lige ved at give ham 4.

Argh, skal vi nu ikke lige? Jeg gav ham i sidste ende et 3-tal, men havde givet ham et 4-tal hvis han havde scoret på en af de to chancer han fik i kampen, så der er trods alt langt til en højere karakter fra mig.

R7CR7GB11 skrev:

Jeg synes, at hans praestation i dag, ligesom 2/3 af hans kampe efterhaanden, er til en stensikkert 2 tal. Intet mere intet mindre.
Er saa ubeskriveligt traet af baade ham og Bale. Overvej lige engang hvad vores hold kunne praestere hvis vi kom af med de to og fik spillere ind som Mbappé, Dembele, Dybala, Greizmann, Hazard eller lignende. Naturligvis kun 1 eller maaske 2 af dem.
Eller for den sags skyld bare lod Asensio spille sig selv helt op paa oeverste hylde bag Cristiano ved siden af Isco.

Kampen idag er til et absolut godkendt fra Benzema. Alt det gode spil ryger nærmest igennem ham, de fleste gange - hvis ikke alle gange - Isco blev farlig var det pga det gode sammenspil med Benzema(men det er jo hurtigt glemt, enten fordi man bare gerne vil glemme det, eller fordi man aldrig selv har spillet højere end serie 6 bold). Udover det, så gør han nærmest ALT rigtigt idag, trækker ned i banen og åbner banen for alle de andre medspillere og træffer samtidig enkelte og effektive beslutninger som jo netop er den rolle han er tiltænkt.

Florentino Pérez
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, madrid2000

8 år 11 måneder siden #6 af Fondo_Sur
Ingen ord om Casemiro?

Que hombre...

Og et stort forbillede for de unge, som render rundt i Castilla.

Vores idealopstilling er nærmest perfekt. De Gea er så bare den oplagte og klare forstærkning. Keylor ville være top-klasse målmand i 70'erne, men mangler bare morderne færdigheder som gode målmænd skal have i dag.

8 år 11 måneder siden #7 af R7CR7GB11
Efter min mening, saa traeffer han alt for ofte den forkerte beslutning. Han forsoeger sig med ting, han ikke kan.
I samme ombaering vil jeg saa naevne, at jeg ikke mener du kan forsvare et 1-tal til Navas. Han har flere gode redninger i dag. Jeg synes ingenlunde, at han staar en pragtkamp. Men han har trods alt mere én god redning. Saa kan man diskutere om maalet er et decideret drop. Jeg mener det faktisk ikke. Det er ikke godt maalmandsspil, men det er uheldigt, at bolden rammer hans ben og flyver direkte ud i foedderne paa Lucaca ( :-D ).
Saa kan man saa sige, at eksempelvis De Gea ville have holdt den eller skubbet den til siden - og det ville man nok have ret i.

8 år 11 måneder siden #8 af Fondo_Sur

R7CR7GB11 skrev: Efter min mening, saa traeffer han alt for ofte den forkerte beslutning. Han forsoeger sig med ting, han ikke kan.
I samme ombaering vil jeg saa naevne, at jeg ikke mener du kan forsvare et 1-tal til Navas. Han har flere gode redninger i dag. Jeg synes ingenlunde, at han staar en pragtkamp. Men han har trods alt mere én god redning. Saa kan man diskutere om maalet er et decideret drop. Jeg mener det faktisk ikke. Det er ikke godt maalmandsspil, men det er uheldigt, at bolden rammer hans ben og flyver direkte ud i foedderne paa Lucaca ( :-D ).
Saa kan man saa sige, at eksempelvis De Gea ville have holdt den eller skubbet den til siden - og det ville man nok have ret i.

Når nu holdets boldomgang er så centralt, er det da frustrerende at Keylor sparker den væk til indkast gang på gang. Men det er ikke kun småting det drejer sig om. Når Keylor ikke er på 100%, så laver han bare for mange fejl. Det handler om sikkerhed og udstråling. Jeg er ikke den store kritiker af Keylor, men han er bare ikke komplet.
Sidste redigering: 8 år 11 måneder siden ved Fondo_Sur.
Følgende bruger(e) sagde tak: El Madridista

8 år 11 måneder siden #9 af Sahinovic
R7CR7GB11 skrev:

Efter min mening, saa traeffer han alt for ofte den forkerte beslutning. Han forsoeger sig med ting, han ikke kan.

Men det er jo ikke sandt? I hans sidste aktion vil jeg give dig ret i, at han forsøgte sig med den forkerte beslutning, han skulle bare have spillet bolden istedet for at løbe om kap, men ellers vælger han 9 ud af 10 gange de rigtige beslutninger.

R7CR7GB11 skrev:

Jeg tæller én god redning da Rashford kom igennem og stod selv med Navas? Jeg giver ham et 1-tal, fordi han er Manchesters farligste mand. I to omgang parere han en bold lige ud til en modspiller - hvor den sidste så gav et bagslag. I starten af kampen er han jo også ved at koste, hvorfor løber han overhovedet ud? Og så er der hans udspark som er for dårlige, selv når han ikke engang er presset. Sjældent jeg giver Navas så dårlig en karakter, men lige i denne omgang føler jeg det er berettiget.

Florentino Pérez

8 år 11 måneder siden #10 af Higuain99
Efter gårsdagens magtdemonstration i første halvleg kan der kun være en ting, som står soleklart for vores kære præsident. Brug alle pengene på vores lille troldmand i nr 22. Hold kæft hvor er han vild med bolden, seriøst sad og tænkte hver gang han havde den. De kan jo ikke røre ham. Lad os nu få den kontraktforlængelse, så er jeg ligeglad med alle andre nyerhvervelser!
Sidste redigering: 8 år 11 måneder siden ved Higuain99.
Følgende bruger(e) sagde tak: Macon

8 år 11 måneder siden #11 af Sebberg
Kan vi ikke bare snart drage den konklusion, at Benzema aldrig bliver 'elsket', så længe han ikke scorer flere mål og ikke brænder så mange chancer?

Jeg synes, helt ærligt, at han var fremragende i går. Det er helt tydeligt, at han har en nøglerolle i det system, som vi praktiserer, og det er især at falde ned i banen og være med til at skabe plads til medspillerne.

Han er ufattelig dygtig til at modtage bolden med ryggen til mål og vende på modstanderen, og hvis man har spillet fodbold på et nogenlunde niveau, så ved man også, at det er voldsomt svært. Selvfølgelig ville jeg og vi allesammen ønske, at han bare lige kunne tilføje ti procent til hans afslutninger, og det kommer forhåbentlig i denne sæson.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, Zyconith, Sahinovic

8 år 11 måneder siden #12 af Jonas

Sahinovic skrev: En omgang idioti at give Benzema et 1-tal, men ja i to må sove godt (-:

Ja man kan jo intet andet end at være enig med dig når nu du kommer med så gode argumenter for andet..

For mig lå karakteren på 1-2 og den landede på 1 fordi holdet spillede så godt i første halveg ,og han havde så gode betingelser for at se god ud, men han leverede ingenlunde.Han var en ok spilstation men ellers usynlig og virkede for mig langsom, tung og uskarp. Der har været mange tåbelige karakterer genem tiden (typisk relateret til isco eller ronaldo) men at råbe vagt i gevær over denne her er sgu for meget af det gode

Leveret af Kunena Forum