Bedømmelse af truppen mod Manchester United

8 år 11 måneder siden #25 af Dios

Fondo_Sur skrev: Det at man overhovedet diskuterer hvorvidt Benzema er hans plads berrettiget eller ej tyder jo på, at han ikke er så afgørende alligevel. Bevares, han er god, men er hjulpet af, at han har gode medspillere, der kan sparke bolden i kassen. Hvis der ikke var det, så ville alle øjne pege på ham, holdets nummer 9.

Heldigvis har vi Cristiano, men man kan ikke regne med ham i alle kampe nu.

Sandheden er jo, at vi virkeligt får brug for Benzema denne sæson. Ikke kun som oplægger (dem har vi så mange af), men som målscorer. Ellers er det jo lige før, at Ramos skal lave cirka 10 mål i ligaen igen før vi har en chance for at genvinde mesterskabet.

Er det bare mig eller?

Sidste sæson blev Casemiro og Kroos også diskuteret meget. Betyder det så også, at de ikke er deres plads berettiget?
Alle spillere i Real Madrid bliver diskuteret, og jeg har i mange år argumenteret for et salg af Ronaldo. Det var dog dengang hans mange mål ikke faldt imod de store modstandere, men oftest 3-4 mål imod Getafe etc.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

8 år 11 måneder siden #26 af Fondo_Sur

Dios skrev:

Fondo_Sur skrev: Det at man overhovedet diskuterer hvorvidt Benzema er hans plads berrettiget eller ej tyder jo på, at han ikke er så afgørende alligevel. Bevares, han er god, men er hjulpet af, at han har gode medspillere, der kan sparke bolden i kassen. Hvis der ikke var det, så ville alle øjne pege på ham, holdets nummer 9.

Heldigvis har vi Cristiano, men man kan ikke regne med ham i alle kampe nu.

Sandheden er jo, at vi virkeligt får brug for Benzema denne sæson. Ikke kun som oplægger (dem har vi så mange af), men som målscorer. Ellers er det jo lige før, at Ramos skal lave cirka 10 mål i ligaen igen før vi har en chance for at genvinde mesterskabet.

Er det bare mig eller?

Sidste sæson blev Casemiro og Kroos også diskuteret meget. Betyder det så også, at de ikke er deres plads berettiget?
Alle spillere i Real Madrid bliver diskuteret, og jeg har i mange år argumenteret for et salg af Ronaldo. Det var dog dengang hans mange mål ikke faldt imod de store modstandere, men oftest 3-4 mål imod Getafe etc.

Man kan ikke rigtigt sammenligne dine nævnte spillere her. Benzema er et særligt fænomen i evigt usynlige stats.

8 år 11 måneder siden #27 af Jonas
@sahinovic

Du postulerer at benz spillede en god kamp flere gange på forskellige måder - Det gør det hverken mere eller mindre sandt og er ikke en forklaring. Anyways, siden diskussionen ikke længere handler om Benzs præstation men er blevet personfnidder, så lukker jeg den her.

8 år 11 måneder siden #28 af Sahinovic

Jonas skrev: @sahinovic

Du postulerer at benz spillede en god kamp flere gange på forskellige måder - Det gør det hverken mere eller mindre sandt og er ikke en forklaring. Anyways, siden diskussionen ikke længere handler om Benzs præstation men er blevet personfnidder, så lukker jeg den her.

Alt det gode spil ryger nærmest igennem ham, de fleste gange - hvis ikke alle gange - Isco blev farlig var det pga det gode sammenspil med Benzema.

Udover det, så gør han nærmest ALT rigtigt idag, trækker ned i banen og åbner banen for alle de andre medspillere og træffer samtidig enkelte og effektive beslutninger som jo netop er den rolle han er tiltænkt.

Jeg ved at politikkerne ofte gør sig brug af det 'smarte' trick, men jeg har ihvertfald ikke udtrykket den præcis samme holdning på flere forskellige måder. Du kan se via de ovenstående citater, at jeg forklarer hvorfor jeg synes Benzema spillede en godkendt kamp, så jeg ved ikke helt hvad du mener med ovenstående indlæg - men ja, lad os endeligt lade den ligge.

Florentino Pérez

Leveret af Kunena Forum