Marca: Mbappe skifter til PSG

8 år 11 måneder siden #25 af El Siete

JimmyBroe skrev:

El Siete skrev:

Daniel skrev:

El Siete skrev: Ifølge Managing Madrid skulle Mbappe forlange €18M årligt, hvor Real Madrid "kun" tilbyder 7M årligt. Kun PSG skulle være villige til at betale 18M, og skiftet skal eftersigende først finde sted næste sommer.
Passer det, har jeg godt nok haft for høje tanker om ham.

www.managingmadrid.com/2017/8/11/1613022...ppe-rumors-news-2017

Der er spillere, som har sportslige ambitioner og så er der spillere, som har økonomiske ambitioner. Jeg foretrækker spillere med sportslige ambitioner. Disse kan så blive honoreret økonomisk, når værdien på grønsværen tillader det.

18 millioner euro årligt for et talent? Spænd nu hjelmen, Mbappé!

Det gør jeg bestemt også. Jeg havde i hvert fald højere tanker om ham på et personligt plan, da han virker/virkede som en knægt med hovedet skruet rigtigt på og som ved at pengene følger efter triumferne. Som 18-årig supertalent er der mange år til at blive multimillionær endnu.

En sådan løn ville splitte vores ellers harmoniske trup. 18 millioner, slap af.

I skriver det alle sammen; drengen er 18 år gammel. -Han bliver selvfølgelig manipuleret med så meget det er muligt af folkene omkring ham til at gøre lige netop det som er det helt rigtige (læs: for dem).
De færreste 18 årige knægte vil gå egne "veje" hvis et hav af rådgivere (rådgivere som sikkert for en god portion moneter ved et salg) fortæller en, at det klogeste vil være at blive i Frankrig osv osv. Der er flere ting der taler imod at rykke hele sit fede talent til en klub som Real Madrid eksempelvis.

Han er i sidste ende rigtig nok manden der siger ja og nej til hvad rådgiverne/agenten foreslår. Men alle teenagere kan præges i en bestemt retning. Det er ikke så sort og hvidt som i gør det til imo.

Selvfølgelig, og hvis de rådgivere er familien, er det endnu sværere. Men det er stadig ham der sidder tilbage med det helt endegyldige svar, og der findes mange rådgivere han kan række ud til; tidligere spillere, kolleger, trænere, osv, der evt ikke har en anpart i et salg og pengene deraf.

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

8 år 11 måneder siden #26 af madrid2000

El Siete skrev:

JimmyBroe skrev:

El Siete skrev:

Daniel skrev:

El Siete skrev: Ifølge Managing Madrid skulle Mbappe forlange €18M årligt, hvor Real Madrid "kun" tilbyder 7M årligt. Kun PSG skulle være villige til at betale 18M, og skiftet skal eftersigende først finde sted næste sommer.
Passer det, har jeg godt nok haft for høje tanker om ham.

www.managingmadrid.com/2017/8/11/1613022...ppe-rumors-news-2017

Der er spillere, som har sportslige ambitioner og så er der spillere, som har økonomiske ambitioner. Jeg foretrækker spillere med sportslige ambitioner. Disse kan så blive honoreret økonomisk, når værdien på grønsværen tillader det.

18 millioner euro årligt for et talent? Spænd nu hjelmen, Mbappé!

Det gør jeg bestemt også. Jeg havde i hvert fald højere tanker om ham på et personligt plan, da han virker/virkede som en knægt med hovedet skruet rigtigt på og som ved at pengene følger efter triumferne. Som 18-årig supertalent er der mange år til at blive multimillionær endnu.

En sådan løn ville splitte vores ellers harmoniske trup. 18 millioner, slap af.

I skriver det alle sammen; drengen er 18 år gammel. -Han bliver selvfølgelig manipuleret med så meget det er muligt af folkene omkring ham til at gøre lige netop det som er det helt rigtige (læs: for dem).
De færreste 18 årige knægte vil gå egne "veje" hvis et hav af rådgivere (rådgivere som sikkert for en god portion moneter ved et salg) fortæller en, at det klogeste vil være at blive i Frankrig osv osv. Der er flere ting der taler imod at rykke hele sit fede talent til en klub som Real Madrid eksempelvis.

Han er i sidste ende rigtig nok manden der siger ja og nej til hvad rådgiverne/agenten foreslår. Men alle teenagere kan præges i en bestemt retning. Det er ikke så sort og hvidt som i gør det til imo.

Selvfølgelig, og hvis de rådgivere er familien, er det endnu sværere. Men det er stadig ham der sidder tilbage med det helt endegyldige svar, og der findes mange rådgivere han kan række ud til; tidligere spillere, kolleger, trænere, osv, der evt ikke har en anpart i et salg og pengene deraf.

Jeg mener nu ikke det er dårlig råd, hvis de vælger at går efter pengene hos PSG. Det ligger i hjemlandet og manden er angiveligt fra Paris området og PSG investerer massivt for at komme til toppen af Europæisk fodbold. Vejen til start 11 er også nemmer og han bliver garanteret plads til VM. Det er jo ikke fordi han går efter pengene i Kina. Og selvom han skulle være RM og Ronaldo tilhænger, så er der trods alt en del forskel på 7 og 18 millioner.
Sidste redigering: 8 år 11 måneder siden ved madrid2000.

8 år 11 måneder siden #27 af Vinícius
Lad os nu lige se, om Mbappe har hvad der skal til. Denne sæson kan han jo nærmest ikke andet end at floppe, siden han er blevet så overhypet. Hans pris kan nærmest heller ikke stige i løbet af denne sæson, medmindre han skulle præstere på Neymar, Messi eller CR7-niveau, eftersom det er den bås, han bliver sat i. Skulle han præstere så højt, kan vi købe ham næste sæson, såfremt han ikke allerede nu skifter til PSG. I PSG er der også langt til spilletid som angriber, ligesom hos os, eftersom de har Cavani. Ham glemmer de fleste..

Hvad angår PSG, så må vi på papiret medregne dem i kategorien RM, Barca, Bayern, Juve og nu PSG. Det er på sin vis forfriskende, at der kommer nye til. Desværre betyder det, at de bedste spillere i verden nu skal fordeles på endnu flere hold. Hvert af de 5 hold har nu én af de (næsten) 5 største stjerner: RM:CR7, Barca: Messi, Juve: Dybala, Bayern: Lewa, PSG: Neymar. Hvert hold har i øvrigt et dertil stjernespækket mandskab. På bænken er vi(RM) dog det stærkeste hold ;)

Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.

8 år 11 måneder siden #28 af Lars1991
Enig i at det er lettere at komme på PSGs hold fordi BBC spiller når de er klar. Men PSG har altså også, udover Neymar, Cavani, Draxler og Di Maria plus de sidder på et talent som Guedes. Så der selvfølgelig også spillere som Jese, Lucas, Pastore og Ben Arfa men de burde nok ikke være så svære at slå af hvis de overhovedet bliver.
Det vel mest sandsynligt han er tiltænkt den tredje plads efter Neymar og Cavani, men skal han så ud på højre kant?

Det bare for at understrege at komme ind i PSG's offensiv altså heller ikke er så ligetil.

Leveret af Kunena Forum