Inden Real Madrid - Barcelona, spansk Super Cup

8 år 11 måneder siden #49 af madrid2000
Jeg er allerede nu bekymret for, hvordan vi erstatter Modric.. Som Mourinho siger, så findes der ikke en kopi.
Følgende bruger(e) sagde tak: Bismo

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

8 år 11 måneder siden #50 af Fondo_Sur

Sahinovic skrev: Haha, selv når Benzema spiller godt, så kan man fornemme at kritikerne stadig er sure på ham - han bliver (-:

Benzema spiller rigtig godt, det må jeg give ham. Tror bare at mange er trætte af hans mangel på selvtillid nogle gange.

I dag spiller han godt nok på et højt teknisk niveau.

Dejligt at se ham skyde... og score!
Følgende bruger(e) sagde tak: ChrillRM14

8 år 11 måneder siden #51 af ChrillRM14
Uhørt.
Det er fuldstændig uhørt, hvordan Zidane har så mange muligheder, når han skal stille sit hold. Der er jo ikke én ideel opstilling, men 4-5 forskellige startopstillinger, der alle bare klikker på hver sin måde. Barca ser helt chokerede ud over at møde det her hold, herinde på siden var lidt skeptiske over opstillingen, men holdet spiller bare på et vanvittigt teknisk-, taktisk- og kreativt niveau. Helt målløs.
Uhørt.

Andre der også synes, det var genialt arrogant, da en tre-fire-fem hvidblusede spillere lige spillede bolden rundt med hælen tværs over midtbanen i en sekvens?

The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu
Sidste redigering: 8 år 11 måneder siden ved ChrillRM14.

8 år 11 måneder siden #52 af Gåser

madrid2000 skrev: Jeg er allerede nu bekymret for, hvordan vi erstatter Modric.. Som Mourinho siger, så findes der ikke en kopi.

Ham der nr. 23 er ellers ret god, og kan meget af det samme ..
Følgende bruger(e) sagde tak: nono, Real Madrid, Dios, madrid2000, Zyconith, andreashn, Bismo, Sahinovic, Neye, El Siete

8 år 11 måneder siden #53 af Lars1991
Tror ikke der er nogen der tvivler på Benzemas topniveau.. det bare lidt ligesom med Bale, der er langt imellem snapsne.

Dejligt at se ham spille når han gør det som i dag :)
Følgende bruger(e) sagde tak: El Madridista, madrid2000, andreashn

8 år 11 måneder siden #54 af ChrillRM14

Gåser skrev:

madrid2000 skrev: Jeg er allerede nu bekymret for, hvordan vi erstatter Modric.. Som Mourinho siger, så findes der ikke en kopi.

Ham der nr. 23 er ellers ret god, og kan meget af det samme ..

Kova og Modric på samme midtbane. André Gomes har set starstruck ud i 45 minutter nu.

The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu
Følgende bruger(e) sagde tak: madrid2000, andreashn, Bismo

8 år 11 måneder siden #55 af Dios
Amen altså, hvor er det dog smukt og dejlig ydmygende det vi er vidende til idag. Det er nu Zidane skal træde i karakter og sige, at de første spillere som sløser på tingene bliver taget ud. Den her sejr skal som min. op i 4-0!

Godt nok har jeg været meget efter Zidane for ikke, at sætte sit præg på holdet. Det tog ham meget længere tid end hvad det normale er, men vores boldomgang og kombinationsspil er virkelig virkelig i særklasse. Hold nu kæft, hvor tror jeg bare på vi går nogle fantastiske år i møde. Overvej lige hvad Isco havde gjort i stedet for Lucas, som spillede godt, men det er tydeligt og se, at han er en breddespiller.
Behold Bale på bænken, og sæt Isco, Ceballos og Theo ind.

Benzema min dreng. Jeg er så glad for det her <3

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real Madrid, madrid2000, Lars1991, JimmyBroe, andreashn, Sahinovic, Neye

8 år 11 måneder siden #56 af Zyconith
Se queda

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos

8 år 11 måneder siden #57 af Sebberg

Dios skrev: Amen altså, hvor er det dog smukt og dejlig ydmygende det vi er vidende til idag. Det er nu Zidane skal træde i karakter og sige, at de første spillere som sløser på tingene bliver taget ud. Den her sejr skal som min. op i 4-0!

Godt nok har jeg været meget efter Zidane for ikke, at sætte sit præg på holdet. Det tog ham meget længere tid end hvad det normale er, men vores boldomgang og kombinationsspil er virkelig virkelig i særklasse. Hold nu kæft, hvor tror jeg bare på vi går nogle fantastiske år i møde. Overvej lige hvad Isco havde gjort i stedet for Lucas, som spillede godt, men det er tydeligt og se, at han er en breddespiller.
Behold Bale på bænken, og sæt Isco, Ceballos og Theo ind.

Benzema min dreng. Jeg er så glad for det her <3

Nå, ingen grund til at brokke sig i aften, men du fik da det modsatte: Ugidelig start på anden halvleg med helt igennem sløset forsvarsspil. Lad nu vær!
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios

8 år 11 måneder siden #58 af Zyconith
Benzema spiller i sandhed bedst når han er i centrum.

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos

8 år 11 måneder siden #59 af Sahinovic
Udover sit fænomenale mål, så synes jeg Asensio har været forholdsvis anonym, han har ikke været med i super meget.

Florentino Pérez
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, JimmyBroe, ChrillRM14

8 år 11 måneder siden #60 af JimmyBroe
Kovacic, er du åndsvag en acceleration den dreng har. Det er for vildt så hurtig han kan sætte af.

Jeg er her stadig XOXO
Følgende bruger(e) sagde tak: El Madridista, Real Madrid, Dios, Zyconith

Leveret af Kunena Forum