Inden Real Madrid - Barcelona, spansk Super Cup
- madrid2000
-
- Platin bruger
-
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Sahinovic skrev: Haha, selv når Benzema spiller godt, så kan man fornemme at kritikerne stadig er sure på ham - han bliver (-:
Benzema spiller rigtig godt, det må jeg give ham. Tror bare at mange er trætte af hans mangel på selvtillid nogle gange.
I dag spiller han godt nok på et højt teknisk niveau.
Dejligt at se ham skyde... og score!
- ChrillRM14
-
- Platin bruger
-
Det er fuldstændig uhørt, hvordan Zidane har så mange muligheder, når han skal stille sit hold. Der er jo ikke én ideel opstilling, men 4-5 forskellige startopstillinger, der alle bare klikker på hver sin måde. Barca ser helt chokerede ud over at møde det her hold, herinde på siden var lidt skeptiske over opstillingen, men holdet spiller bare på et vanvittigt teknisk-, taktisk- og kreativt niveau. Helt målløs.
Uhørt.
Andre der også synes, det var genialt arrogant, da en tre-fire-fem hvidblusede spillere lige spillede bolden rundt med hælen tværs over midtbanen i en sekvens?
The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu
madrid2000 skrev: Jeg er allerede nu bekymret for, hvordan vi erstatter Modric.. Som Mourinho siger, så findes der ikke en kopi.
Ham der nr. 23 er ellers ret god, og kan meget af det samme ..
Dejligt at se ham spille når han gør det som i dag :)
- ChrillRM14
-
- Platin bruger
-
Gåser skrev:
madrid2000 skrev: Jeg er allerede nu bekymret for, hvordan vi erstatter Modric.. Som Mourinho siger, så findes der ikke en kopi.
Ham der nr. 23 er ellers ret god, og kan meget af det samme ..
Kova og Modric på samme midtbane. André Gomes har set starstruck ud i 45 minutter nu.
The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu
Godt nok har jeg været meget efter Zidane for ikke, at sætte sit præg på holdet. Det tog ham meget længere tid end hvad det normale er, men vores boldomgang og kombinationsspil er virkelig virkelig i særklasse. Hold nu kæft, hvor tror jeg bare på vi går nogle fantastiske år i møde. Overvej lige hvad Isco havde gjort i stedet for Lucas, som spillede godt, men det er tydeligt og se, at han er en breddespiller.
Behold Bale på bænken, og sæt Isco, Ceballos og Theo ind.
Benzema min dreng. Jeg er så glad for det her <3
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos
Dios skrev: Amen altså, hvor er det dog smukt og dejlig ydmygende det vi er vidende til idag. Det er nu Zidane skal træde i karakter og sige, at de første spillere som sløser på tingene bliver taget ud. Den her sejr skal som min. op i 4-0!
Godt nok har jeg været meget efter Zidane for ikke, at sætte sit præg på holdet. Det tog ham meget længere tid end hvad det normale er, men vores boldomgang og kombinationsspil er virkelig virkelig i særklasse. Hold nu kæft, hvor tror jeg bare på vi går nogle fantastiske år i møde. Overvej lige hvad Isco havde gjort i stedet for Lucas, som spillede godt, men det er tydeligt og se, at han er en breddespiller.
Behold Bale på bænken, og sæt Isco, Ceballos og Theo ind.
Benzema min dreng. Jeg er så glad for det her <3
Nå, ingen grund til at brokke sig i aften, men du fik da det modsatte: Ugidelig start på anden halvleg med helt igennem sløset forsvarsspil. Lad nu vær!
"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos
Florentino Pérez
Jeg er her stadig XOXO