Inden Real Madrid - Barcelona, spansk Super Cup
- Real Madrid
-
- Platin bruger
-
HugoSanchez skrev: Helt enig! Vi har en skræmmende styrke i truppen og har spillere i alle de rigtige aldre. Og så mangler vi bare lige, at Mbappé erstatter Gareth Bale, og vi er ved at være nogenlunde kørende.
Long may this continue!
Man kan faktisk sidde og blive lidt vred over, at Bale kan tage en plads fra Asensio, Isco m.fl...
No solo soy perfecto, también soy Madridista
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
1) Asensio's Mål:
streamable.com/zhp5t
2) Benzema's Mål:
streamable.com/cjjgi
3) Luka's 360 på Andre Gomes:
streamable.com/2c8y7
4) Bernabeu råbe "Se Queda" til Pique udskiftningen - Helt klart min favorit ;):
streamable.com/zp7hw
5) Ramos udmyge Messi:
streamable.com/x5hwf
6) Kovacic's "stop" detalje:
streamable.com/ktlrs
OP: Fuldstændig fortjent sejr! Fuldstændig domineret i 1. halvleg. Man kunne tydelig se, at beskeden var at lade spillet falde til ro og trække på bremserne med tanke på søndag! Helt utroligt vigtigt og et kæmpe boost af morale den her sejr giver!
Den starter som "Se Queeeda", men ender ud som "Iniestaaa". Det synes jeg også er smukt rent symbolsk.
HugoSanchez skrev: Helt enig! Vi har en skræmmende styrke i truppen og har spillere i alle de rigtige aldre. Og så mangler vi bare lige, at Mbappé erstatter Gareth Bale, og vi er ved at være nogenlunde kørende.
Long may this continue!
har nu mere fidus til en som Dybala..
Hansen skrev: Jeg er så glad for vores samlet sejr, at jeg her har udplukket hightlightsene bare for at gør vores sejr endnu mere sød! Det er ikke mine - men jeg syntes godt vi kunne forkæle os selv med dem!
1) Asensio's Mål:
streamable.com/zhp5t
2) Benzema's Mål:
streamable.com/cjjgi
3) Luka's 360 på Andre Gomes:
streamable.com/2c8y7
4) Bernabeu råbe "Se Queda" til Pique udskiftningen - Helt klart min favorit ;):
streamable.com/zp7hw
5) Ramos udmyge Messi:
streamable.com/x5hwf
6) Kovacic's "stop" detalje:
streamable.com/ktlrs
OP: Fuldstændig fortjent sejr! Fuldstændig domineret i 1. halvleg. Man kunne tydelig se, at beskeden var at lade spillet falde til ro og trække på bremserne med tanke på søndag! Helt utroligt vigtigt og et kæmpe boost af morale den her sejr giver!
Fed samling, min favorit må være Kovačićs detalje, av!
Når det er sagt, så synes jeg egentligt at Ramos fremstår som en nar i situationen med Messi, absolut ingen grund til denne type opførsel og hvis man endeligt skal komme ind på ydmygelse mellem de to, ja så ved vi vidst godt hvilken vej det går.
Florentino Pérez
Zidane har i sin tid som træner tabt 7 kampe, men tilgengæld har han gjort op for hvert nederlag med et trofæ, tilsvarende 7
Zidane har en titel per 12,71 kamp
Real er oppe på 68 kampe i streg med målscoringer, længste run nogensinde i top 5 ligaerne
Kampen her er den første siden 2003, hvor Real havde bolden mere end Barca
Og så lidt reaktioner på Asensions drømmedrøn:
Kovacic der ikke ved hvordan han gør det
www.reddit.com/r/realmadrid/comments/6u5...w_he_does_it_either/
Zidane lader sig også rive med
gfycat.com/UnpleasantFoolhardyAcornwoodpecker
"I chose Real Madrid instead of Barcelona because I'm a winner, not a loser"
- Alfredo Di Stefano
Det kunne snildt have været 4/5-0, men så blev der bare sløset og spankuleret for meget efter pausen. Æv... Cristiano havde ikke tilladt det!
Anywho, nu har Zidane lige så mange titler som nederlag (7 styks), og det på kun 19 måneder! Det er vist også en form for bedrift.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también
Det vil heller aldrig være det samme som at give dem den i en ligakamp. Den altoverskyggende målsætning må være at have lukket mesterskabet i spillerunde 35, så Barca skal lave pasilla på Camp Nou. Hvor ville det dog smage uendeligt godt. Det må også snart være på tide at møde dem i Champions League, det var vores egen skyld vi ikke fik dem i finalen for 2 år siden, men der er stadig en der skal hævnes fra nogle år tilbage. Dette hold og med den bredde i truppen kan godt vinde the treble og tage 6 trofæer. Man kan reelt slet ikke sætte en idealopstilling, for der er så mange kvalitetsspillere som kan bidrage med så meget forskelligt. I dag synes jeg også vi ser en flot indsats af Lucas Vazquez, der vel reelt er med på alleryderste mandat, og der er ingen der tænkte på Modric i søndags, eller Ronaldo og Isco i dag. Barca er jo egentlig først rigtig tæt på at score et reelt mål da den allerede står 5-1 samlet, hvor Real sagtens med lidt mere skarphed eller Ronaldo på banen kunne have lavet mange flere.
1. Hvor er det fantastisk, næsten uvirkeligt at se, Real overtrumfer Barca på den måde. Det ligner igen, Zidane har et komplet hold, hvor alle spiller med fantastisk entusiasme. Især Varane har steppet up de sidste par kampe. Han ligner en dreng, der er blevet en mand henover sommeren. Fantastisk.
2. Det skræmmer mig lidt, Barcelona er faldet sådan sammen. Jojo, nu er vi lige gået i gang, men tabet af Neymar har virkelig rystet Barca. Om de vil det eller ej, men det er tydeligt, de mangler Neymar, et ordenligt forsvar og en træner, der kan binde det hele sammen, som Zizou kan. Culés må snart kræve, der ruller nogle hoveder.
Jeg er stolt af vores hold. Jeg sidder med en følelse af, vi spiller med hjertet, og at spillerne er glade.
The whole world knows that I am a Madridista by heart; White until the death - Iker Casillas