Real Madrid plejer at starte med sejr

8 år 10 måneder siden #1 af Administrationen

Real Madrid indleder altid Champions League med en sejr. Sådan har det i hvert fald været i de seneste ti sæsoner.

Siden 2-1 triumfen over Werder Bremen i sæsonen 2007/08 har Real Madrid vundet sin første kamp i den fornemme turnering og selv om man i alle kampe har haft særdeles overkommelige modstandere er det alligevel bemærkelsesværdigt.

Udover tyskerne er det også gået ud over hold som Bate Borisov, FC Zürich, Dinamo Zagreb, Manchester City, Galatasaray, Basel, Shakhtar Donetsk og Sporting Lissabon.

I aften gælder det så Apoel på hjemmebane og netop hjemmebane har man også haft i syv af de sidste 10 første kampe i turneringen.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

8 år 10 måneder siden #2 af Sahinovic

Hvis man ser bort fra Bale, så der det her den ideale opstilling hvis man spørger mig, er glad for at se Kovačić fra start istedet for Kroos.

Florentino Pérez

• Brylle
  • Gæst
  • Gæst
8 år 10 måneder siden #3 af Brylle
Besvaret af Brylle på emne Real Madrid plejer at starte med sejr

Sahinovic skrev:

Hvis man ser bort fra Bale, så der det her den ideale opstilling hvis man spørger mig, er glad for at se Kovačić fra start istedet for Kroos.

Personligt vil jeg ikke kalde det for den ideelle opstilling, da jeg trods alt ser Kroos-Casemiro-Modric som den bedst mulige midtbane man kan få, men det er vanvittigt at man har en så fantastisk spiller som Kovacic til at erstatte de tre andre.
Jeg synes dog at det er vigtigt, at Kovacic får mere og mere spilletid og bliver tildelt en masse ansvar i år, for kan man udvikle ham optimalt, så er der ingen problemer med midtbanen de næste 5+ år. Så det er helt sikkert dejligt at se Kovacic fra start.

I aftenens kamp håber jeg, at Mayoral får en masse tid, så han kan få chancen for at bevise sit værd. Ceballos vil jeg også gerne se mere til.

8 år 10 måneder siden #4 af madrid2000
U.19 holdet vandt 10-0 over Apoel u.19

Kan senior holdet vinde med det halve?

8 år 10 måneder siden #5 af JimmyBroe
Den mand i den form må bare aldrig forlade os... hold kæft hvor var det også smukt af Isco. Og sikke et indlæg af Bale.

Jeg er her stadig XOXO
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, ChrillRM14

8 år 10 måneder siden #6 af Sahinovic

Brylle skrev:

Sahinovic skrev:

Personligt vil jeg ikke kalde det for den ideelle opstilling, da jeg trods alt ser Kroos-Casemiro-Modric som den bedst mulige midtbane man kan få, men det er vanvittigt at man har en så fantastisk spiller som Kovacic til at erstatte de tre andre.
Jeg synes dog at det er vigtigt, at Kovacic får mere og mere spilletid og bliver tildelt en masse ansvar i år, for kan man udvikle ham optimalt, så er der ingen problemer med midtbanen de næste 5+ år. Så det er helt sikkert dejligt at se Kovacic fra start.

I aftenens kamp håber jeg, at Mayoral får en masse tid, så han kan få chancen for at bevise sit værd. Ceballos vil jeg også gerne se mere til.

Begge er fantastiske, og Real Madrid står ikke svagere hvis den ene skulle spille istedet for den anden, men når det er sagt så synes jeg personligt, at Kovačić er i besiddelse af flere kompetencer, for udover sit gode pasningsspil så er han også en fantastisk dribler og han har et drive man sjældent ser hos en midtbanespiller, og derfor er jeg så stille og roligt begyndt på at foretrække ham istedet for Kroos.

Florentino Pérez
Følgende bruger(e) sagde tak: Brylle, Siempre fiel

8 år 10 måneder siden #7 af Hansen
Man sidder bare med en fornemmelse af at det her er slet ikke godt nok.. Jeg ved ikke hvorfor.. Er der andre der har det paa same maade?

8 år 10 måneder siden #8 af Sahinovic
Det vil nok ikke falde i god jord herinde, men nej hvor jeg savner Benzema i disse type kampe, og især fordi Ronaldo er tilbage.

Et fantastisk assist af Bale, ingen tvivl om dette, men han er simpelthen alt for anonym - lige for min smag ihvertfald. Der mangler lige den sidste mand, der kan bidrage med at sætte spillet sammen.

Isco er også lige værd at nævne, hold fast en fornøjelse at følge, alle de vendinger og driblinger, fantastisk for øjet.

Florentino Pérez
Sidste redigering: 8 år 10 måneder siden ved Sahinovic.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, Hansen

8 år 10 måneder siden #9 af Lars1991
Jeg ser ikke kampen, men kan se Kovacic er blevet skiftet ud, går ud fra det med en skade - ser det slemt ud?

8 år 10 måneder siden #10 af Hansen

Lars1991 skrev: Jeg ser ikke kampen, men kan se Kovacic er blevet skiftet ud, går ud fra det med en skade - ser det slemt ud?

Der var ikke nogle i naerheden af ham da han blev skadet. Det tyder paa endnu en muskelskade! Utroligt ikk? Eneste gode ved skaden er, at Kovacic kunne selv gaa rundt paa banen og ned til omklaedningsrummet.
Følgende bruger(e) sagde tak: Lars1991

8 år 10 måneder siden #11 af DarioGomez
Heller ikke uvæsentligt, at Tottenham ser ud til at kunne drille Dortmund. De tabte point for tyskerne kan vise sig afgørende, når puljens førsteplads skal placeres.

Så kan vi jo passende slutte etter og trække Juventus i 1/8-finalen. ;-)

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...

8 år 10 måneder siden #12 af ChrillRM14
@Lars
Han så ked ud af det, som om han godt vidste, at den var gal... Men han gik ud selv...

ON TOPIC: Så snart Ronaldo er tilbage, så er der lige 90% mere ro i min krop. Hold kæft, det er skønt.

Det er dog stadig en smule haltende og langt fra overbevisende... I sær Carvajal... hvad laver den mand? Han plejer at være verdens bedste back med længder???

Jeg tror, holdet har en tendens med at spille alt efter modstanden... Det var et helt andet tempo mod United og Barca... Det er som om, at spillerne tager "de minde kampe" mod Levante, Valencia osv som en tur i Netto i stedet...

The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu
Følgende bruger(e) sagde tak: Lars1991, Doc.juego

Leveret af Kunena Forum