Real Madrid plejer at starte med sejr
Så at Kovacic gik fra banen betyder ikke en dyt.
Jeg er her stadig XOXO
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Real Madrid
-
- Platin bruger
-
No solo soy perfecto, también soy Madridista
Jeg er her stadig XOXO
- madrid2000
-
- Platin bruger
-
- DarioGomez
-
- Eduardo
-
Svært at være utilfreds med det, men tro mig: der skal nok være nogen, der prøver alligevel ...
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
- ChrillRM14
-
- Platin bruger
-
Er du gal, der sker noget, når Ronaldo spiller...
Cruise-control i 2.halvleg og tenderende til det ukoncentrerede :( Lyspunkterne var Isco, til dels Modric, Ramos' raid og som altid Nacho. Det bliver godt nok spændende om holdet finder det rigtige tændingsniveau mod Real Sociedad...
The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu
- DarioGomez
-
- Eduardo
-
Ikke mindst når det kan betragtes som et slag mod Englands-kærligheden i 3+-studinet.
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
- ChrillRM14
-
- Platin bruger
-
DarioGomez skrev: I øvrigt en fornøjelse at se Sevilla holde den spanske fane højt og tage point i England. Stærkt.
Ikke mindst når det kan betragtes som et slag mod Englands-kærligheden i 3+-studinet.
Jeg tør ikke tænke på de sociale medier, hvis alle 5 engelske hold faktisk vandt deres kampe.... puha...
The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu
DarioGomez skrev: I øvrigt en fornøjelse at se Sevilla holde den spanske fane højt og tage point i England. Stærkt.
Liverpool burde dog have vundet den på deres første halvleg. Sevilla var pinlige ringe og ville ikke have været unfair hvis de havde været bagud med 3 mål. Efter pausen var det meget mere lige, Sevilla tog fat i bolden, men spillede sig ikke frem til særlig meget. Dog kunne det hele have endt med en sejr til Sevilla hvis Muriel ikke brænder en friløber i overtiden.
Det godt nok også en skidt start han har fået i Sevilla. Han har godt nok brændt mange store chancer. (Har ham på mit manager hold, so I know :(()
Lars1991 skrev:
Liverpool burde dog have vundet den på deres første halvleg. Sevilla var pinlige ringe og ville ikke have været unfair hvis de havde været bagud med 3 mål. Efter pausen var det meget mere lige, Sevilla tog fat i bolden, men spillede sig ikke frem til særlig meget. Dog kunne det hele have endt med en sejr til Sevilla hvis Muriel ikke brænder en friløber i overtiden.
Det godt nok også en skidt start han har fået i Sevilla. Han har godt nok brændt mange store chancer. (Har ham på mit manager hold, so I know :(()
Ro på. Liverpool laver ofte det der show i 1. halvleg på hjemmebane. Sevilla burde have vidst bedre efter at have set Arsenal få stryg på samme måde. Men Berizzo vil helst have hans hold skal spille fra bunden, hvilket jo i længden ikke kan fungere for et hold som Sevilla i Champions League.
Derudover ser Liverpool ordinære ud. De andre engelske hold er dog gode. Jeg tror engelsk fodbold "vender tilbage" i den største scene i denne sæson. De kan dog ikke vinde turneringen som jeg ser det :-)
Nogen der ved hvorfor han hele tiden løb ind i nettet efter bolden? Ville han bare score flere mål eller hvad? Så i hvert fald mærkeligt ud, de var jo ikke ligefrem bagude.
Nårh ja, havde Benz eller Bale brændt den chance han smed på overliggeren var de blevet brændt på bålet.
Ellers en dag på kontoret, mit man crush på Isco bliver bare større og større.
Ramos' "sakse" var fanatisk :D