Real Madrid plejer at starte med sejr
Messi havde jo scoret 2 dagen før :) Det kan han da ikke lade stå.Kimbo skrev: Når Ronaldo er med laver han kasser, det er så sikkert som amen i kirken. Uagtet om jeg kan lide manden eller ej har man bare fornemmelsen at han kan score hvornår det skal være.
Nogen der ved hvorfor han hele tiden løb ind i nettet efter bolden? Ville han bare score flere mål eller hvad? Så i hvert fald mærkeligt ud, de var jo ikke ligefrem bagude.
Nårh ja, havde Benz eller Bale brændt den chance han smed på overliggeren var de blevet brændt på bålet.
Ellers en dag på kontoret, mit man crush på Isco bliver bare større og større.
Ramos' "sakse" var fanatisk :D
Eller en bedre målscore end Tottenham?
Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Tænker han ikke havde styr på hvordan det gik i Tottenham's kamp på daværende tidspunkt ;)El Siete skrev:
Messi havde jo scoret 2 dagen før :) Det kan han da ikke lade stå.Kimbo skrev: Når Ronaldo er med laver han kasser, det er så sikkert som amen i kirken. Uagtet om jeg kan lide manden eller ej har man bare fornemmelsen at han kan score hvornår det skal være.
Nogen der ved hvorfor han hele tiden løb ind i nettet efter bolden? Ville han bare score flere mål eller hvad? Så i hvert fald mærkeligt ud, de var jo ikke ligefrem bagude.
Nårh ja, havde Benz eller Bale brændt den chance han smed på overliggeren var de blevet brændt på bålet.
Kimbo skrev:
Tænker han ikke havde styr på hvordan det gik i Tottenham's kamp på daværende tidspunkt ;)El Siete skrev:
Tror også bare han ville score så mange mål som muligt, hvilket i sig selv er imponerende. Dejligt at have en på holdet der aldrig bliver "mæt". Han vil bare være CL-topscorer når ham og Messi stiller støvlerne.
Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.