Morata: Den slags sker jo
- Storken
- Gæst
-
Hugol skrev: Nej storken, jeg er blot ik enig i din version.
Hvordan lyder din version?
Du mener ikke, at Özil har større chancer for at score, når Ronaldo normalt skyder samtlige frispark?
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Siempre Madrid
-
Emne forfatter
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
- Storken
- Gæst
-
Du bestemmer
God Champions League aften
Storken skrev:
mortenj skrev: Og den kamp skal komme hurtigst muligt igen - efter min mening skal han have så mange chancer i de resterende ligakampe som muligt, eftersom Barca har så godt som vundet mesterskabet og Benzema og Higuain er så utrolig uskarpe.
Lidt sjove stats fra La Liga:
Benzema - 6 mål på 35 skud (scoringsprocent på 17%)
Higuain - 8 mål på 33 skud (scoringsprocent på 24%)
Ronaldo - 19 mål på 164 skud (scoringsprocent på 12%)
Falcao - 13 mål på 75 skud (scoringsprocent på 17%)
Messi - 31 mål på 125 skud (scoringsprocent på 25%)
Straffesparksmål er ikke medregnet.
Kilder:
espnfc.com/player/_/id/46858/karim-benzema?cc=5739
espnfc.com/player/_/id/67310/gonzalo-higua%C3%ADn?cc=5739
espnfc.com/player/_/id/22774/cristiano-d...eiro-ronaldo?cc=5739
espnfc.com/player/_/id/87706/radamel-zar...alcao-garcia?cc=5739
espnfc.com/player/_/id/45843/lionel-messi?cc=5739
Det er også alt sammen fint nok med disse statistikker, men problemet ligger i at hverken Higuain eller Benzema ikke kommer frem til nok chancer - og det skal man være i stand til med så mange gode spillere som de har rundt omkring sig i Real Madrid!
- Storken
- Gæst
-
Mine statistikker skulle ses i lyset af din sætning, "Benzema og Higuain er så utrolig uskarpe."
Man kan ikke argumentere imod, at Higuain kommer frem til for få chancer. Han er dog verdens skarpeste angriber, hvis man skal tro denne artikel:
notbottomline.wordpress.com/2013/01/17/w...-deadliest-finisher/
Food for thought :)
Og for ikke at få Siempre Madrid på nakken, så må jeg hellere lige skrive, at Morata har imponerede 40% i scoringsprocent, hvilket gør det helt uforståeligt, at Mourinho udskiftede ham :D
- Brylle
- Gæst
-
Storken skrev:
Og for ikke at få Siempre Madrid på nakken, så må jeg hellere lige skrive, at Morata har imponerede 40% i scoringsprocent, hvilket gør det helt uforståeligt, at Mourinho udskiftede ham :D
Hvorfor være så provokerende hele tiden? Du er da en nar...
- Storken
- Gæst
-
Brylle skrev:
Storken skrev:
Hvorfor være så provokerende hele tiden? Du er da en nar...
Nu videreførte jeg sådan set bare en joke fra BBB tidligere i tråden...
Ærgerligt at du glemmer Morata, som har en flot procent på 40%. Men det er måske ikke så interessant for en Barca-mand? ;-)
- Storken
- Gæst
-
Jeg er helt indforstået med, at du har mig på din personlige shitlist. Du har i hvert fald tidligere gjort dig helt klar i din mening om undertegnet.
Under tråden 'Tiltag til Madridista' skriver du helt uopfordret følgende:
"Et godt tiltag ville være at fjerne Storken fra dette forum..."
Dette er dog ikke et nyt had der er opstået, da du for lidt over 5 måneder skrev:
"Skrid nu bare din klovn"
Du kan hade mig for mine meninger og synspunkter, men jeg er i det mindste aldrig personlig i min kritik...
- Storken
- Gæst
-
Jeg vil gerne undskylde rigtig mange af mine indlæg i denne tråd. De mangler substans, relevans og saglighed. Jeg kan ikke forklare hvorfor det løb af sporet, men jeg skal prøve at undgå det i fremtiden.
Jeg er klar over, at jeg repræsenterer samtlige Barca fans herinde på madridista. Derfor er det vigtigt, at jeg er ansvaret voksen.
Endnu engang undskyld.
- SK_92
- Gæst
-
Jeg er lige oprettet som ny bruger, men jeg har haft benyttet mig af denne side længe, og jeg vil sende en tak til jer som står for dette, samt for de sunde debatemner :)
Jeg vil gerne indskyde med en hurtig bemærkning omkring offensiven, og jeg er faktisk enig omkring Morata som en mulighed til Real Madrids trup på nuværende tidspunkt.
Ja, han er ikke så forfærdelig gammel, og nej, han er ikke nødvendigvis den store drøm som diverse managers rundt omkring i verdenen danner sig i deres søde søvn. Men han har det gamle "Tank-centerforward" princip over sig, hvis bare det bliver udviklet.
Jeg kunne såmænd godt se en lidt anderledes trupopsætning, hvis bare han havde fået lidt mere spilletid (her kunne jeg nævne diverse andre fantastiske talenter vi har, men i denne debat er det ret ligegyldigt). Vi hentede i sin tid en ung Higuaín til klubben, da han var fremtidens angriber, hvilket han også har vist sig at være! Desværre har de seneste par skader sat et præg på ham, dette efter min mening. Men burde vi så ikke kunne rykke Morata op, så han spiller fast? Ihvertfald har en fair duel med vores to dyre, men i visse perioder, kluntede typer? Vi skabte en Raul engang.. Og ser vi på hans karriere, så er den da vellykket :)
- Realmadrid94
-
- Platin bruger
-
SK_92 skrev: Hej folkens!
Jeg er lige oprettet som ny bruger, men jeg har haft benyttet mig af denne side længe, og jeg vil sende en tak til jer som står for dette, samt for de sunde debatemner :)
Jeg vil gerne indskyde med en hurtig bemærkning omkring offensiven, og jeg er faktisk enig omkring Morata som en mulighed til Real Madrids trup på nuværende tidspunkt.
Ja, han er ikke så forfærdelig gammel, og nej, han er ikke nødvendigvis den store drøm som diverse managers rundt omkring i verdenen danner sig i deres søde søvn. Men han har det gamle "Tank-centerforward" princip over sig, hvis bare det bliver udviklet.
Jeg kunne såmænd godt se en lidt anderledes trupopsætning, hvis bare han havde fået lidt mere spilletid (her kunne jeg nævne diverse andre fantastiske talenter vi har, men i denne debat er det ret ligegyldigt). Vi hentede i sin tid en ung Higuaín til klubben, da han var fremtidens angriber, hvilket han også har vist sig at være! Desværre har de seneste par skader sat et præg på ham, dette efter min mening. Men burde vi så ikke kunne rykke Morata op, så han spiller fast? Ihvertfald har en fair duel med vores to dyre, men i visse perioder, kluntede typer? Vi skabte en Raul engang.. Og ser vi på hans karriere, så er den da vellykket :)
Morata er til tider mindst ligeså kluntet. Jaja, han er Ok, men han er heller ikke så god. Jeg tror først han er en fuldblodsangriber omkring de 25 år. ( en teori, som gælder alle store angribere, med undtagelse af Bendtner ;)
Du regner da ikke med han på et fair grundlag, skal kunne hamle op med de to? :D
Han skal have tid til at vænne sig til tempo og spillestil, og diverse andre ting.
Til Raul delen. Raul skabte sig selv :D
Talenterne i RM skal have særbehandling, om man vi, det eller ej, ment på den måde at de bliver hentet op fordi man regner dem som fremtiden. Jeg regner jo ikke med Morata er ligeså god som de nuværende angribere, men på sigt skal han blive bedre. Derfor SKAL den ene sælges, og mon ikke Higuain er ked af han ikke tog til Juve i sommers eller lign? :)
Du skal ikke se det som kritik af dit indlæg, men som min personlige holdning. :)
Til Storken. Er der en mening i dit navn? Intet ondt ment, men tænker på Peter Crouch hver gang dit navn dukker op, også kommer jeg i tanke om robot-dansen :)
Det skal så siges at jeg godt kan lide Barca-fans. Begge mine brødre er Barca fans, desværre, så har vænnet mig til det :D
Desuden: hvad er Barca uden Real og omvendt?
Nu har jeg fulgt Morata på tæt hold i snart 2 år og sammenlagt 3 år hvis man tager et år med inden j flyttede til madrid.
Jeg er en del uenig i folks vurdering af hans tekniske egenskaber men jeg må sige du har fat i noget af det rigtige. Morata har egenskaber som overblik, stærk i pasningsspillet, hovedstøds stærk og kan sagtens sætte sin modstandere. Endvider er han en dygtig afslutter. Han har allerede vist dette på det meget lidt spilletid han har fået på første holdet. I kampene på andet holdet er det også en fryd at se ham spille og det handler nu om at gøre ham klar til næste sæson for fast mand, det kan han sagtens blive med flere andre unge vi har i klubben. Så ja til Morata.
Storken, du kan også vælge at se forbi, det har jeg også måtte lære.
Har valgt at takke af på forum!