Bedømmelse af truppen mod Betis

6 år 6 måneder siden #1 af Administrationen

Madridista.dk's brugeres bedømmelse af truppen (58 brugere)

2.9 Keylor Navas
1.4 Carvajal
1.9 Marcelo
2.6 Ramos
2.9 Varane
2.0 Asensio
2.9 Casemiro
2.0 Isco
3.2 Modrić
2.2 Toni Kroos
2.4 Bale
2.2 Borja Mayoral
1.7 Cristiano Ronaldo
2.3 Lucas Vázquez
Hele holdet 2.3
0 Uden for bedømmelse
1 Tåkrummende dårligt
2 Skuffende præstation
3 Godkendt
4 Fin præstation
5 Fantastisk

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 6 måneder siden #2 af AmorMadrid

Azuires skrev: Når man tabet til betis på hjemmebane forstår jeg ikke man kan give mere end 1 til hele truppen


Måske fordi der faktisk var flere på banen, der fortjener noget mere end 1.

"Maybe they hate me because I'm too good" - Cristiano Ronaldo
Følgende bruger(e) sagde tak: DarioGomez, Zyconith, ChrillRM14

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 6 måneder siden #3 af Vinícius

Azuires skrev: Når man taber til betis på hjemmebane forstår jeg ikke man kan give mere end 1 til hele truppen


Når man ter sig som en fra 1. klasse forstår jeg ikke man er oppe til midnat. Godnat.

Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.
Følgende bruger(e) sagde tak: ChrillRM14

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 6 måneder siden #4 af Sahinovic
Tak til Ronaldo, der var han direkte skyld i at vi ikke - som minimum - hiver det ene point med hjem, og han er da hurtigt til at komme fra banen, dårlig taber fra dag et.

Florentino Pérez
Sidste redigering: 6 år 6 måneder siden ved Sahinovic.
Følgende bruger(e) sagde tak: Macon

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 6 måneder siden #5 af Forever-madrisimo
3 liga kampe på hjemmebane uden en eneste sejr. Vores held er sluppet op kampene kan ikke vindes i det 92 minut hver gang. Noget er fuldstændig galt ved det Zidane laver!

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 6 måneder siden #6 af Fondo_Sur

Sahinovic skrev: Tak til Ronaldo, der var han direkte skyld i at vi ikke - som minimum - hiver det ene point med hjem, og han er da hurtigt til at komme fra banen, dårlig taber fra dag et.


Lol du er helt væk.
Følgende bruger(e) sagde tak: DarioGomez, Brylle, Zyconith, R7CR7GB11, Jonas, Hansen, Mosse

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 6 måneder siden #7 af Administrationen

Kratmus skrev:

Azuires skrev: Når man taber til betis på hjemmebane forstår jeg ikke man kan give mere end 1 til hele truppen


Når man ter sig som en fra 1. klasse forstår jeg ikke man er oppe til midnat. Godnat.


Vi er ret sikre på, at Azuires snart laver en mere seriøs karakter-givning eller helt sletter den.
Følgende bruger(e) sagde tak: Zyconith

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 6 måneder siden #8 af Sahinovic

Fondo_Sur skrev:

Sahinovic skrev: Tak til Ronaldo, der var han direkte skyld i at vi ikke - som minimum - hiver det ene point med hjem, og han er da hurtigt til at komme fra banen, dårlig taber fra dag et.


Lol du er helt væk.


Ja, den bold han fik serveret på et sølvfad af Bale var godt sat ind.

Florentino Pérez

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 6 måneder siden #9 af Vinícius
Spiller for spiller var der mange, der gjorde det godt, mens enkelte faldt helt igennem. Her mener jeg personligt, at Ronaldo og Isco var banens 2 dårligste spillere, selvom begge momentvis havde godt at byde ind med. Resten af holdet spiller udemærket, og foruden Ronaldos uskarphed, var Adan egentlig hovedårsagen til at vi ikke vandt. Derudover var vi uheldige oppe foran mål. Vi bør kigge os om efter en ekstra angriber, for når der ikke er tur i den for de øvrige, er det godt med et ekstra kort at trække. Mayoral gør det stadigvæk ikke for mig, og hvor meget jeg end ønsker Bale at have succes, så tror jeg ikke han får det.

Målet er svært at gøre noget ved, og det er som sådan også ligegyldigt lige nu. Der skal simpelthen fokus på hjemmebane-komplekset. Og det starter ved spillerne, det indebærer fansene, som nogle gange skal tage at lukke røven og så bare støtte holdet i modgang, og så er det også som om, at vi påå hjemmebane aldrig har en taktik(Zidane?). Fansene stresser jo spillerne, mere end de gavner - det er jo tydeligt for enhver, at spillerne tager forhastede beslutninger, og andre vælger altid den sikre løsning, hvor man ikke får pibekoncerten, frem for faktisk at forsøge at afgøre kampen.

Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.
Følgende bruger(e) sagde tak: ChrillRM14

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 6 måneder siden #10 af Lukita
Det her nederlag er jo ikke overraskende, i hvertfald ikke for mit vedkommende, hvilket jeg også har givet udtryk for. Vi har ikke været en seriøs mesterskabskandidat på noget tidspunkt i denne sæson, for udover Ronaldo (som dog i dag var ualmindeligt uskarp), så har vi absolut intet at komme med offensivt. Vi har ikke en eneste spiller i truppen hvor man tænker at man kan smide en bold ind i feltet, og så skal han nok få scoret. Vi havde Morata som var den perfekte angriber for klubben, men man undlod at hente en erstatning, fordi man var så pisse arrogante, og fejlagtigt valgte at stole på at Bale og Benzema kunne udfylde den rolle som han havde. Benzema har allerede svigtet os i den her sæson, og det vil utvivlsomt ske igen, det samme med Bale.

Vi må se frem mod næste sæson hvis vi vil gøre os forhåbninger om et mesterskab, og i den her sæson må vi sørge for at holde spillerne friske til Champions League.
Følgende bruger(e) sagde tak: JesperThomsen

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 6 måneder siden #11 af DarioGomez
Træls aften. Pt med mere udtur end optur. Bales afslutning på stolpen fx. Målet giver jeg ikke alverden for. Den slags sker når man satser fremad banen.

Syv point efter. Fem runder spillet.
Det er ikke så fedt.

Omvendt er der 99 point at spille om endnu. Det et ret usandsynligt, at noget hold henter så mange. Så der er stadig mange muligheder for at vende det. Fx kan vi tæve vores nærmeste konkurrenter, når vi møder dem

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Følgende bruger(e) sagde tak: Zyconith

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 6 måneder siden #12 af El Rojo
Jeg ser et sjældent lyspunkt fra Bale i dag. Der var mere karakter over ham end sædvanlig. Han turde tage fat i bolden og forsøgte at skabe noget. Har flere aktioner der burde have givet assists, og han har en vanvidsafslutning bag om støttebenet, der burde have givet mål. Der er stadig langt til hvad man kan forvente, men når vi sviner ham én gang om ugen (i snit) så synes jeg også han fortjener lidt ros når der trods alt er fremgang.

At Carvajal snitter under 1,5 forstår jeg ikke. Synes han er klasse også i dag. Han mangler sidste fod et par gange, men han emmer af verdensklasse. Har givet ham 4, men han burde nok få 3. Måske har jeg overset nogle situationer.

Isco underpræsterer og skal virkelig til at komme i gang igen. Ronaldo skal bare score. Ramos skal tage sig sammen. Ellers præsterer hele holdet ok som jeg ser det.
Følgende bruger(e) sagde tak: Lars1991

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum
Annonce