Bedømmelse af truppen mod Betis

8 år 10 måneder siden #37 af Sahinovic

R7CR7GB11 skrev:

Siempre fiel skrev:

R7CR7GB11 skrev:

Sahinovic skrev:

BBB skrev:

Sahinovic skrev: BBB skrev:

Der findes fx én bruger, som gerne vil hente DDG, så derfor bedømmes Navas ekstra hårdt. Det bliver lidt børnehaveagtigt.

Nu hvor vi er igang, så var der også lige dengang, hvor du valgte at sætte en bestemt spiller uden for bedømmelse - selvom han skulle have et klokkeklart et-tal - med det eneste formål, at beskytte hans gennemsnitskarakter, eller ihvertfald holde den over en anden spillers karaktergennemsnit som du knap er så vild med, og som du ikke havde et problem med at give et et-tal(-:

Tænker du på Isco mod Valencia? Jeg plejer at bedømme de fleste, som får en halvleg, men jeg husker ikke, hvordan han spillede. Han har vel været lidt anonym, og hvis jeg ikke husker en spiller, så plejer andre heldigvis at supplere op. Jeg beskytter ikke Isco, ved at jeg giver ham 0. Jeg lader det jo i stedet være op til dig, hvad han skal have.
Jeg går ud fra, at den anden person var Benzema, som misbrugte alt for mange chancer i den kamp. Han ødelagde jo chancen for at vi kunne få tre point med flere brændte chancer, som han ellers blev fodret med. Uanset hvad jeg havde givet Isco, så var han ikke endt under Benzema, hvilket i øvrigt også er gældende for alle andre spillere i den kamp.
madridista.dk/index.php/7943-efter-real-...lencia-2-spillerunde

3 ud af 3 fra Madridista fremhæver Benzema i forbindelse med kampens badebold. To nævner Bale. Én nævner Bale og skriver alligevel at Benzema "med afstand" var den dårligste.

Hold nu op, selvfølgelig var det ikke Isco jeg mente, men Bale som du simpelthen valgte at sætte uden for bedømmelse(stadig ikke fået en forklaring på hvorfor) selvom han klart skulle have haft et et-tal, hvilket også fremgår af gennemsnitskarakteren. Du gør ihvertfald dit, for at Bale i sidste ende står bedre end Benzema. At denne ene karakter måske alligevel ikke ville have den indflydelse er egentligt irrelevant, da det stadig er en mærkelig opførsel.

BBB skrev:

PS. Kan du ikke tage hele citatet næste gang? Det, at karaktererne efterfølgende vil blive brugt som argument, gør det børnehaveagtigt.

Pointen var, at man måske lige skulle se lidt indad inden man hænger andre brugere ud for deres bedømmelser, og derfor valgte jeg kun at citere dette afsnit. Vi kan godt blive enige om, at Steen ofte gør os opmærksom på at vi har et problem på målmandsposten, men jeg synes faktisk, at han ofte giver en karakter der svarer til Navas' præstation på dagen, hvorimod andre brugere(kan ikke huske om du var blandt dem) - via karaktergivningen - vil forstærke deres argument om, at Bale er en bedre spiller end Benzema - se det, er børnehaveagtigt.

Nu vil jeg ikke til for alvor at blandes ind i jeres kamp om hvorvidt den anden holder haanden over specifikke spillere, MEN:

Hvis du tror, at det hjaelper paa Bales gennemsnitskarakter, at BBB unlader at give ham en karakter, saa betyder gennemsnit ikke, hvad du tror det betyder.

Sahinovic skrev "så var der også lige dengang, hvor du valgte at sætte en bestemt spiller uden for bedømmelse - selvom han skulle have et klokkeklart et-tal - med det eneste formål, at beskytte hans gennemsnitskarakter, " - så han skriver jo præcis at han undlader at give karakter i stedet for at give ham 1 - og det ka vel ik andet end "hjælpe" på gennemsnittet. Jeg er sproglig student, men det er vel rimelig ligetil

Klart.
Men hvis det 1-tal var saa klokkeklart maa gennemsnittet jo i forvejen vaere 1 - ikke? ;-)

Jeg skrev også:

At denne ene karakter måske alligevel ikke ville have den indflydelse er egentligt irrelevant, da det stadig er en mærkelig opførsel.

Jeg synes problematikken opstår, når der er flere der enten vælger at give Bale en bedre karakter(ikke fordi han var bedre), eller holder ham uden for en bedømmelse i en kamp som f.eks. mod Valencia, hvor han var fuldstændig anonym i næsten samtlige 73 minutter han fik på banen, men forklaringen må vel ligge i, at han ikke havde spottet at han rent faktisk var med (-;

Florentino Pérez
Sidste redigering: 8 år 10 måneder siden ved Sahinovic.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

8 år 10 måneder siden #38 af BBB
Besvaret af BBB på emne Bedømmelse af truppen mod Betis

Sahinovic skrev: Pointen var, at man måske lige skulle se lidt indad inden man hænger andre brugere ud for deres bedømmelser, og derfor valgte jeg kun at citere dette afsnit. Vi kan godt blive enige om, at Steen ofte gør os opmærksom på at vi har et problem på målmandsposten, men jeg synes faktisk, at han ofte giver en karakter der svarer til Navas' præstation på dagen, hvorimod andre brugere(kan ikke huske om du var blandt dem) - via karaktergivningen - vil forstærke deres argument om, at Bale er en bedre spiller end Benzema - se det, er børnehaveagtigt.

Du kan jo kigge på mine karakterer af Benzema for denne sæson, og se om de lægger over eller under gennemsnittet. Jeg er overbevist om, at jeg har bedømt ham over gennemsnittet. Det har jeg nok endda gjort med de fleste af vores udskældte spillere i denne sæson (Benzema, Bale og Navas). Det er lidt underligt at tage fat i én kamp, hvis jeg generelt bedømmer spillerne højere end andre brugere. Hvis du kan påvise en tendens for denne sæson, så skal jeg da gerne rette ind. Omvendt skal jeg gerne bevise en tendens med fx Steen, hvis vi skal lade det komme an på en prøve. (-:

8 år 10 måneder siden #39 af Steen

Hvis du kan påvise en tendens for denne sæson, så skal jeg da gerne rette ind. Omvendt skal jeg gerne bevise en tendens med fx Steen, hvis vi skal lade det komme an på en prøve. (-:

Hvis du har så meget fritid, at du orker det, er du velkommen. Men du får nok ikke så meget ud af det. Jeg holder samme hårde linje over samtlige spillere i mine bedømmelser. Derfor nytter det ikke at se på, om mine karakterer ligger over eller under gennemsnittet. Medmindre du selvfølgelig tror, at jeg har agenda mod samtlige spillere i truppen.

Et eksempel på dette kan være weekendens kamp. Mine favoritspillere, såsom Kroos, Isco og Marcelo scorede alle et 1-tal. Keylor Navas, spilleren jeg angiveligt hader og derfor vil sabotere hans karaktergennemsnit, scorede et 3-tal. Modric, som jeg også tit er efter, fik et 4-tal.

Hvis Keylor Navas dropper fælt, og han ikke har andet at arbejde med resten af kampen, så kan jeg ikke finde en anden udvej end at give ham et 1-tal. Og det ville De Gea også få. Det samme gør sig gældende for Kiko Casilla.
Sidste redigering: 8 år 10 måneder siden ved Steen.

8 år 10 måneder siden #40 af Dios
Besvaret af Dios på emne Bedømmelse af truppen mod Betis
Steen skrev:

Modric, som jeg også tit er efter, fik et 4-tal.

Dette finder jeg langt mere interessant. Hvad satan har du imod Modric? :S

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

8 år 10 måneder siden #41 af Steen

Dios skrev: Steen skrev:

Han spillede IMO langt under niveau i sidste sæson, og jeg er en af de få, der stadig mener, at vi med fordel kunne udskifte ham med Pogba.
Jeg synes, at hans sæson lignede Ronaldo's, hvor de begge underpræsterede i størstedelen af tiden, men begge formåede at slutte godt af. Ronaldo langt bedre, selvfølgelig. Men Modric kom op på et acceptabelt niveau. I CL-finalen var han dog en af de bedste!
Denne sæson har han startet fænomenalt, og han har været en af de bedste spillere i samtlige kampe vi har spillet, lige fra den første pre-season kamp til kampen mod Betis. Men han er oppe i alderen, og jo ældre han bliver desto mere stationær bliver han, og til at styre spillet centralt på banen, har vi Kroos. Derfor ser jeg gerne, at man henter Pogba, som er den mest komplette midtbanespiller i verden, og bruger ham længere fremme på banen, som en ''advanced midfielder''. Men vi bør nok vente til sommeren 2019, hvis Modric fortsætter med at imponere på denne måde.

8 år 10 måneder siden #42 af Dios

Steen skrev:

Dios skrev: Steen skrev:

Han spillede IMO langt under niveau i sidste sæson, og jeg er en af de få, der stadig mener, at vi med fordel kunne udskifte ham med Pogba.
Jeg synes, at hans sæson lignede Ronaldo's, hvor de begge underpræsterede i størstedelen af tiden, men begge formåede at slutte godt af. Ronaldo langt bedre, selvfølgelig. Men Modric kom op på et acceptabelt niveau. I CL-finalen var han dog en af de bedste!
Denne sæson har han startet fænomenalt, og han har været en af de bedste spillere i samtlige kampe vi har spillet, lige fra den første pre-season kamp til kampen mod Betis. Men han er oppe i alderen, og jo ældre han bliver desto mere stationær bliver han, og til at styre spillet centralt på banen, har vi Kroos. Derfor ser jeg gerne, at man henter Pogba, som er den mest komplette midtbanespiller i verden, og bruger ham længere fremme på banen, som en ''advanced midfielder''. Men vi bør nok vente til sommeren 2019, hvis Modric fortsætter med at imponere på denne måde.

Så er mit spørgsmål. Så du Pogba spille sidste sæson, og har du egentlig set ham denne sæson? Han er om nogen en mand som underpræstere, eller i mine øjne er han nok den mest hypede spiller jeg har set spille, så derfor underpræstere han egentlig ikke i mine øjne. Han er en af de få spillere, som er god til rigtig mange ting, men ingen af de ting er han overlegen i. Han er hverken en verdensklasse balancespiller, oprydder, playmaker, omstillingsspiller, pasningsspiller, felt-til-felt spiller etc.. Han lider gevaldigt under at han ikke er decideret verdensklasse til én ting, og specielt i en klub som ikke praktisere maskinefodbold, som Juve, Chelsea og Atletico praktisere. Hvad er det helt præcist du ser i ham, eller hvilken funktion ser du ham forbedre vores hold med?

Jeg er dog enig i, at Modric underpræsterede sidste sæson, hvis man lige ser bort fra, da holdet viste uhørt højt niveau. Jeg er bare ikke enig i, at han skal erstattes med andre end Kovacic, hvis han overhovedet skal erstattes, for han er IMO stadig den bedste midtbanespiller vi har i truppen :)

Sidste redigering: 8 år 10 måneder siden ved Dios.
Følgende bruger(e) sagde tak: Madrid1998, ChrillRM14, SeQueda

8 år 10 måneder siden #43 af SeQueda

Dios skrev: Så du Pogba spille sidste sæson, og har du egentlig set ham denne sæson? Han er om nogen en mand som underpræstere, eller i mine øjne er han nok den mest hypede spiller jeg har set spille, så derfor underpræstere han egentlig ikke i mine øjne.

Det er så sandt. Triller tårer, hvis Pogba kommer til at trække i den hvide trøje.
Sidste redigering: 8 år 10 måneder siden ved SeQueda.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios

8 år 10 måneder siden #44 af Steen
Dios skrev:

Så er mit spørgsmål. Så du Pogba spille sidste sæson, og har du egentlig set ham denne sæson? Han er om nogen en mand som underpræstere, eller i mine øjne er han nok den mest hypede spiller jeg har set spille, så derfor underpræstere han egentlig ikke i mine øjne. Han er en af de få spillere, som er god til rigtig mange ting, men ingen af de ting er han overlegen i. Han er hverken en verdensklasse balancespiller, oprydder, playmaker, omstillingsspiller, pasningsspiller, felt-til-felt spiller etc.. Han lider gevaldigt under at han ikke er decideret verdensklasse til én ting, og specielt i en klub som ikke praktisere maskinefodbold, som Juve, Chelsea og Atletico praktisere. Hvad er det helt præcist du ser i ham, eller hvilken funktion ser du ham forbedre vores hold med?

Jeg er dog enig i, at Modric underpræsterede sidste sæson, hvis man lige ser bort fra, da holdet viste uhørt højt niveau. Jeg er bare ikke enig i, at han skal erstattes med andre end Kovacic, hvis han overhovedet skal erstattes, for han er IMO stadig den bedste midtbanespiller vi har i truppen :)

Ja og ja. Og jeg er helt uenig. Han var United's klart bedste spiller i sidste sæson, hvis du spørger mig. Han formåede at skinne og holde maskinen kørende, selvom han spillede med 9 kegler. I denne sæson har Mourinho fået gang i holdet, men i sidste sæson spillede de noget af det mest idéforladte og kedsommelige spil længe set, og det var bestemt ikke Pogba's skyld. Pogba fungerer bedst når han kan roame frit omkring på banen, lidt a la det vi så i Juventus. Mourinho valgte derimod at låse ham fast som en 6'er. Men selvom han gjorde det, registrerede Pogba 5 mål og 4 assist i 30 kampe i PL, og han spillede generelt godt. Ovenikøbet ramte han overliggeren hele 9 gange i alle turneringer. Modsat dig mener jeg, at han er en fantastisk pasningsspiller. Jaja, vi alle kender den gamle kliché om at youtube videoer kan få selv Illarramendi til at ligne en god fodboldspiller, men jeg synes denne video taler sit tydelige sprog:

Han kunne snildt tilføje 10 assist ekstra på kontoen, havde hans holdkammerater bare været en smule mere kyniske foran målet.

Han er en af de få spillere, som er god til rigtig mange ting, men ingen af de ting er han overlegen i.

Hvis du oprigtigt mener dette, så vil jeg med glæde høre hvilke midtbanespillere du synes er teknisk bedre, eller har bedre skud fra distancen? Dertil er han fysisk stærk, og faktisk også ganske habil defensivt.
Han ville tilføje holdet noget x-faktor og bidrage langt mere til offensiven end Modric gør og nogensinde har gjort. Jeg er helt med på, at Modric og Kroos konstellationen er den bedste midtbane-duo i verdenen, men kritik af denne er, at de minder for meget om hinanden og bidrager med nogenlunde det samme. Det kan klart mærkes, når resten af offensiven har en offday. Her ville Pogba give os en ekstra dimension i spillet.

Er Pogba verdens bedste midtbanespiller? Nej, det er han absolut ikke. Han har en tendens til at falde helt igennem i enkelte kampe i løbet af sæsonen, og det skal han ændre på. Men har han potentialet til at blive den bedste? Ja, det har han helt og aldeles. Alderen har han også på sin side, da han kun er 24 år gammel. Kun ét år ældre end Kovacic.
Den ene af de to har vundet prisen Golden Boy, været på Serie A Team of the Year tre gange og været på UEFA Team of the Year en enkelt gang. Han var i øvrigt på en delt første plads om flest assist i Serie A i 2015.
Den anden har kun vundet prisen Croatian Football Hope of the Year, tilbage i 2011 ;)
Misforstå mig ikke, Kovacic er en dygtig spiller. Men han bliver aldrig god nok til at være fast mand. Der findes langt bedre spillere end ham.

Jeg tror, at Pogba kommer til at blomstre gevaldigt op i denne sæson, nu hvor Matic er blevet hentet ind på den defensive midt. Dette giver ham langt om længe frihed på banen. Jeg glæder mig til at se ham spille, og jeg forventer store ting fra ham, i alle fald.
Sidste redigering: 8 år 10 måneder siden ved Steen.
Følgende bruger(e) sagde tak: Zyconith

8 år 10 måneder siden #45 af Dios
@Steen.

Han blev kaldt PL's dårligste indkøb af samtlige engelske eksperter sidste sæson. Herrera, Valencia og De Gea var de 3 bedste United spillere ifølge fansene. En af mine bedste kammerater er mærkelig United fan, så jeg får rigtig mange ligegyldige facts fra hans side af :D Nu ser jeg faktisk også rigtig mange af deres kampe, fordi der er utrolig gode bets på dem, og her var Pogba jo slet ikke eksisterende, og det synes jeg heller ikke han er i denne sæson, selvom hans stats er rigtig gode. De minder rigtig meget om United's sæson indtil videre, hvor alle kigger på pointene, og glemmer hvordan de er kommet i hus. Det er ustabilt spil, som vi kender det fra Mourinho af, og det er utrolig sene store sejre, hvor resultatet måske indikere overlegenhed, men virkeligheden er bare en anden, hvis man har siddet og set deres kampe.

Teknisk bedre er et vidt begreb, men skal man samle alle de tekniske færdigheder, så mener jeg helt klart, at vores 3 spillere Modric, Kroos og Isco overstråler ham på det tekniske plan. Det samme kan siges om Iniesta, Thiago, Verratti, Herrera (førsteberøringer og småspil), Fabregas, Koke og til dels Saúl. Det er umiddelbart de spillere jeg kan komme i tanke om, som har bedre tekniske færdigheder end Pogba. Jeg har med vilje sorteret de mere offensive spillere som Hazard, Silva etc. fra, og Busquets, som jeg også vil betragte som bedre teknisk.
Pogba er evighedstalentet. Han skal bevise, at han kan begå sig på det højeste plan, og det har han bare ikke kunne endnu, så er meget uenig :)

Men fuck ham. Vi bliver aldrig enige medmindre Pogba lige stepper 2-3 niveauer op, eller falder og havner i samme bås som Bale. Ville bare lige høre :)

Følgende bruger(e) sagde tak: Rogoshin

8 år 10 måneder siden #46 af Steen
Vi er tydeligvis uenige, og det er fair nok. Pogba's præstationer deler trods alt vandene hos alle fodboldfans.
Ift. teknik tænkte jeg dribleevner blandt midtbanespillere. Det var utydeligt formuleret fra min side af.

Pogba er min første prioritet, når Modric en dag skal udskiftes. Ellers kunne jeg også godt tænke mig De Bruyne, omend City aldrig kommer til at slippe ham, desværre.

Leveret af Kunena Forum