Bedømmelse af truppen mod Girona

8 år 7 måneder siden #1 af Administrationen

Madridista.dk's brugeres bedømmelse af truppen (39 brugere)

1.9 Kiko Casilla
2.1 Achraf Hakimi
1.5 Marcelo
2.0 Nacho
1.9 Ramos
2.8 Varane
1.4 Asensio
1.9 Casemiro
3.2 Isco
1.7 Modrić
1.6 Toni Kroos
1.5 Benzema
1.4 Cristiano Ronaldo
1.3 Lucas Vázquez
Hele holdet 1.9
0 Uden for bedømmelse
1 Tåkrummende dårligt
2 Skuffende præstation
3 Godkendt
4 Fin præstation
5 Fantastisk

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

8 år 7 måneder siden #2 af Steen
Sejr eller nederlag, det er underordnet. Holdet spiller så fænomenalt ringe, at jeg ikke kan mærke forskel på 3- eller 0 point. Alle kampe i denne sæson har været nederlag, på nær Barcelona og Manchester United kampene.
Dette er konsekvensen af vores horrible transfervindue.
Følgende bruger(e) sagde tak: asp3200, elle44, Abdo

8 år 7 måneder siden #3 af Forever-madrisimo
Vi er da officielt i en alvorlig KRISE

8 år 7 måneder siden #4 af DarioGomez
Vi skal have handlet til vinter. Som minimum skal James retur.

Og så skal der en erstatning til for Lucas V; historisk elendig fodboldspiller. Casilla skal samme vej i øvrigt ...

Jeg har før været en af dem herinde, der har bedt folk stoppe krisesnakken, men end ikke jeg kan opretholde optimismen længere. Det her hold er så historisk dårligt og sejler så meget rundt, at end ikke jeg har troen på noget længere.

Sæsonen er officielt afskrevet herfra, og mit eneste fokuspunkt herfra er, hvornår Zidane bliver fyret. Han har tabt det taktiske greb og tingene og kan ikke have ret lang tid tilbage, hvis det her ikke vender.

Og ja. Jeg ved dwt godt. To El Clasico-sejre, og så er alt godt igen, men helt ærligt. Tror I selv på den?

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Følgende bruger(e) sagde tak: Figo7Dk, Abdo

8 år 7 måneder siden #5 af Steen

DarioGomez skrev: Vi skal have handlet til vinter. Som minimum skal James retur.

Og så skal der en erstatning til for Lucas V; historisk elendig fodboldspiller. Casilla skal samme vej i øvrigt ...

Jeg har før været en af dem herinde, der har bedt folk stoppe krisesnakken, men end ikke jeg kan opretholde optimismen længere. Det her hold er så historisk dårligt og sejler så meget rundt, at end ikke jeg har troen på noget længere.

Sæsonen er officielt afskrevet herfra, og mit eneste fokuspunkt herfra er, hvornår Zidane bliver fyret. Han har tabt det taktiske greb og tingene og kan ikke have ret lang tid tilbage, hvis det her ikke vender.

Og ja. Jeg ved dwt godt. To El Clasico-sejre, og så er alt godt igen, men helt ærligt. Tror I selv på den?

Drastisk uvending, Dario. I vores diskussion for et par dage siden var du sikker på, at vi ville genvinde mesterskabet.
Det er desværre kun en katastrofal sæson, der kan redde dette hold. Hvis vi igen vinder noget i år, så fortsætter Perez sin latterlige fetich med kun at købe unge spillere ...
Sidste redigering: 8 år 7 måneder siden ved Steen.

8 år 7 måneder siden #6 af Forever-madrisimo

DarioGomez skrev: Vi skal have handlet til vinter. Som minimum skal James retur.

—�

Det er ikke en sejr at du er kommet med på min side, jeg så det her komme siden optakten.

Jeg mener så bare at vi trænger til en ny struktur og en ny ledelse, som har en bedre forståelse for at opretholde en succesfuld sæson og vide hvornår spillerne er over the hill.

8 år 7 måneder siden #7 af clta
Med en Ronaldo ufatteligt langt fra tidligere tiders målform samt en Benzema, som heller ikke just laver mål når det gælder, så savner man så uendeligt meget Morata. Alle de point han hjalp til at hente med indhop fra bænken, det er der ingen i den nuværende trup som kan leve op til.
Vi mangler virkelig en erstatning til angrebet!
Sidste redigering: 8 år 7 måneder siden ved clta.

8 år 7 måneder siden #8 af Forever-madrisimo
Nej nej. Vi savner ikke Morata. Forbudt emne :)

8 år 7 måneder siden #9 af DarioGomez
Men det stikker altså dybere end spillernavne.

Det er samme hold, der smadrede alt sidste forår, der nu ikke kan skabe to store chancer i løbet af 90 minutter mod en oprykker.

Så hvad er grunden? Zidane? Lønforhøjelserne? Manglende fornyelse i truppen?

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...

8 år 7 måneder siden #10 af kato04
Hvad sker der med Varane? Efter han går ud mister vi fuldstændig grebet om forsvaret, håber det var en skade, ellers var det nok den ringeste taktiske udskiftning set i meget længe. Håber selvfølgelige ikke han blev skadet, da han nok har været den mest stabile i sæsonen.

8 år 7 måneder siden #11 af Forever-madrisimo
Det var en skade til Varane. En mindre en

8 år 7 måneder siden #12 af Forever-madrisimo

DarioGomez skrev: Men det stikker altså dybere end spillernavne.

Det er samme hold, der smadrede alt sidste forår, der nu ikke kan skabe to store chancer i løbet af 90 minutter mod en oprykker.

Så hvad er grunden? Zidane? Lønforhøjelserne? Manglende fornyelse i truppen?

Det hele, og manglende indstilling til kampene. Bale og Benzema burde ha været skrottet.

Leveret af Kunena Forum