UEFA åbner sag mod Carvajal

4 år 1 måned siden #25 af Kratmus
Besvaret af Kratmus på emne UEFA åbner sag mod Carvajal

Zyconith skrev:

Kratmus skrev:

Zyconith skrev:

Kratmus skrev: Regler er vel til for at blive brudt(og håndhævet) - ellers var der jo ikke nogen mening med dem ;)
Jeg synes nu, at dem der har valgt at åbne sagen har fejlet(og ikke reglerne), for vi ved allesammen godt, at næste gang laver han en svinestreg. Det har trods alt større indflydelse på kampens forløb end at trække tiden som her, netop fordi det kan resultere i en skade eller en hårdere spillet kamp.

?

Han behøver jo ikke lave en svinestreg?

I min optik er det per definition en svinestreg at begå et frispark med vilje, som er så groft, at han får gult kort.

Så fordi de har åbnet sagen mod ham vil han ubetinget lave en svinestreg næste gang? Er det bare mig eller er du langt væk? Han kunne også score et mål og tage trøjen af? Diskutere med dommeren? Give fingeren til modstanderen? Altså, det er da ikke givet at han næste gang laver en svinestreg?

Carvajal udviser jo intelligens på niveau med torskerogn på dåse når han trækker det gule kort på den måde. Sådan en omgang stupiditet skal selvfølgelig straffes med to-tre dage i skammekrogen. Han pisser jo fodboldens reglement lige ned i ansigtet foran en betjent på føtex's parkeringsplads.

Slap dog af - det er weekend. Svinestreg var måske en overdrivelse. Anyway. God weekend. Vi snakkes.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 1 måned siden #26 af R7CR7GB11

Sam skrev: Hvis vi antager at denne type forseelser som Carvejal pt. Bliver undersøgt for, og som der er nogle der mener kan resultere i at han næste gang "flæsker" en i stedet for at gøre det mere åbenlyst (og det gælder faktisk også dem der mener han kan trække et gult på anden vis) burde man så ikke straffe alle der trækker et gult hvis det kunne tyde på det kunne give en fordel for holdet i fremtidige kampe?

Jo, det burde man. Det er netop pointen. Der er i min optik ikke forskel paa de to, men det er ufatteligt svaert at slaa ned paa et frispark der giver gult, og sige at det var for at sidde ude i naeste (nemme) kamp.
Af den grund synes jeg det er bedre bare at lade den ligge - i begge tilfaelde. Ellers maa de sgu lade vaere at akkumulere gule kort.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.