Alt er linet op til Kepa-handel
Det er seriøst det dummeste i nyere tid, hvis man giver €20 for Kepa plus hans løn. Nu er det nok heller ikke de €20 som kommer til at gøre forholdet bedre. Baskerne hader Real Madrid, så who cares. Skid hul i den lorte klub, hvis det gør, at man kan hente langt bedre spillere til offensiven.
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Jeg tror det er en god ide, og ja det er mange penge man smider ud af vinduet, men de må have vurderet at det var pengene værd.
- Siempre fiel
- Platin bruger
-
MatiasP skrev: I er med på at når man henter en spiller "gratis" så er der altid et sign-on feed inkluderet?
Nej, vi er helt nye og totale idioter!!!
- Siempre fiel
- Platin bruger
-
MatiasP skrev: I er med på at når man henter en spiller "gratis" så er der altid et sign-on feed inkluderet? Og jo mere attraktiv en spiller er, jo højere sign-on fee. Samtidig skal man ikke undervurdere at en spiller får en ½ år til at lære klubben at kende, sin medspiller osv. så når vi kommer til preseason i næste sæson så vil han være mere klar til at tage en stor rolle end hvis han kun får de der 1-1½ måneds opstart før sæsonen.
Jeg tror det er en god ide, og ja det er mange penge man smider ud af vinduet, men de må have vurderet at det var pengene værd.
Der er forresten også sign-on fee ligegyldigt hvornår man skriver kontrakt. Normalt vil dette være noget højere hvis man henter en spiller med kontraktudløb, men i dette tilfælde, hvis vi henter ham nu med et halvt år igen, må man gå ud fra at det er nærmest samme sign-on fee ligegyldigt om vi udløser klausulen eller skriver kontrakt fra 1/7 - ellers har Kepa jo INGEN grund til ik at vælge en løsning der hedder at lade sig hente gratis fra sommer - han ka jo lige så godt stå for Bilbao eller sidde på bænken i baskerlandet og få kassen til sommer, i stedet for at blive spist af med færre penge og med garanti slide bænken i Madrid det næste halve år. Så det giver ingen som helst mening at det sku være en dårligere aftale for Kepa økonomisk at skifte allerede nu.
Så længe han ikke forlænger med dem, ønsker de netop ikke at spille ham i nogle kampe - overhovedet.
Madrid giver ham til gengæld en håndsudrækning - og dertil sikkert et par kampe i pokalen eller mindre vigtige ligakampe i foråret - således, at han langsomt men sikkert køres ind i truppen.
Sådan en hjælp glemmer en spiller ikke, og det vil uden tvivl betyde meget for hans forhold til os.
- Siempre fiel
- Platin bruger
-
Bangow skrev: I forhold til at købet gennemføres nu fremfor til sommer glemmer I også den knibe, som Kepa lige nu sidder i hos Bilbao.
Så længe han ikke forlænger med dem, ønsker de netop ikke at spille ham i nogle kampe - overhovedet.
Madrid giver ham til gengæld en håndsudrækning - og dertil sikkert et par kampe i pokalen eller mindre vigtige ligakampe i foråret - således, at han langsomt men sikkert køres ind i truppen.
Sådan en hjælp glemmer en spiller ikke, og det vil uden tvivl betyde meget for hans forhold til os.
1) Vi ryger sikkert ud af pokalen før Kepa er klar igen
2) Der er ingen garanti for at han blir straffet af Athletic og ska sidde udenfor - der er derimod statsgaranti for at han ska sidde på bænken i Madrid indtil sommer
3) Nuvel, jeg vil da meget gerne ha at han ku køres langsomt ind i truppen over det næste halve år - men for 20 MIO EUR!!!!! Nej tak!
4) Det her med at "det glemmer spilleren ikke" og "det vil betyde meget for hans forhold til os" fatter jeg ikke en dyt af. Det her er en business og alle er sig selv nærmest, såvel klub som spiller. Og hvornår og i hvilken situation forudser du så lige at spilleren husker tilbage på denne situation med et smil på læben og hjælper klubben tilbage? Det er den mest tænkte situation jeg har hørt om -og der ka ske 1000 scenarier som gør at den her lille ting aldrig blir relevant - det er rent drømmeri
Bangow skrev: I forhold til at købet gennemføres nu fremfor til sommer glemmer I også den knibe, som Kepa lige nu sidder i hos Bilbao.
Shhhhhhhhhhh. Folk, der normalt beskylder Florentino for kun at taenke paa forretning, er i fuld gang med kun at taenke forretning - lad vaere at forstyre dem.
Steen skrev: Et af de værste køb i klubbens historie. Han har i en alder af 23 kun spillet 37 (!) kampe i La Liga. Det er tragikomisk at tænke på, at klubben aldrig nogensinde ville så meget som blot overveje at hente ham, hvis han ikke var spansk. Derudover er det iøjnefaldende at der ikke er konkurrence om hans underskift, selvom flere store klubber har brug for en ny målmand til sommer, blandt andet Atletico og Liverpool.
1. Det er noget vås at kalde Kepa et af de værste køb i Real Madrids historie. Du er igen en kende for bombastisk, Steen. Du bliver jo nærmest rødglødende ved tasterne, når Real Madrid ikke lige agerer efter dit hoved (De Gea) ;-)
2. Jeg vil ikke anfægte din teori om, at Real Madrid havde gået med en anden målmand, såfremt Kepa eksempelvis havde været franskmand - det er dog et postulat og ikke faktum.
3. Liverpool spejder slet ikke efter målmænd med så talentfulde færdigheder som Kepa, hvorfor Liverpool-fansene noget slukørede må nøjes med målmænd som Mignolet og Karius. Atletico Madrid er dog en anden snak, men Oblak er mig bekendt ikke solgt... eller er han?
- Siempre fiel
- Platin bruger
-
R7CR7GB11 skrev:
Shhhhhhhhhhh. Folk, der normalt beskylder Florentino for kun at taenke paa forretning, er i fuld gang med kun at taenke forretning - lad vaere at forstyre dem.
Uha, stærk analyse - men jeg vil naturligvis ikke laste dig at snakke som du har forstand til.
Jeg ka for min del sige at jeg altid har været kæmpe fan af Florentino, selv om alt naturligvis ikke er blevet gjort som jeg ville ha ønsket det. Jeg mener han er en god præsident, stadig, men jeg mener at ledelsen, OG Zidane, har fejlet katastrofalt på transfermarkedet. Man har begået enorme strategiske fejl med helt fatale beslutninger og det ser desværre ud til at det fortsætter lige pt. Og for lige at adressere din fremragende analyse, så er det faktisk muligt at tænke og stille sig kritisk overfor en given situation - men det er naturligvis klart lettere at forsøge at spille smart end fremlægge et velgennemtænkt argument.
Det kan godt være at det ikke er en formue man betaler for Kepa, men mange bække små løber det også op.. Og hvis man alligevel køber 5 spillere der alle koster 20-30 mio € og måske bliver til noget om nogle år, så kan man lige så godt få noget kvalitet ind her og nu. Perez lader til at være blevet skræmt af Kaka, James og Bale-handlerne, for det lader ikke til at man længere er villige til at bruge de penge det kræves. Men det er nødvendigt, Real Madrid skal ikke være de nye Arsenal der køber en masse måske-spillere, og bliver en sælgende klub. Så ender man som nr. 4!
I øvrigt:
Holy shit en kamp Courtois spillede i går! Topniveauet er der i hvert fald stadig, wow!