Alt er linet op til Kepa-handel

6 år 10 måneder siden #25 af Sahinovic
Hahahaha, jeg ville give rigtig mange penge for at lytte med på hvad der bliver sagt, når ledelsen er igang med drøfte transferemner. Man giver simpelthen €20 millioner for Kepa, men man orker ikke at smide yderligere €20 millioner (eller hvad det nu var) oven i det bud man allerede havde afgivet for den absolut bedste målmand i verden.

Florentino Pérez
Følgende bruger(e) sagde tak: Macon

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 10 måneder siden #26 af R7CR7GB11

Siempre fiel skrev: men det er naturligvis klart lettere at forsøge at spille smart end fremlægge et velgennemtænkt argument.

Ja, for det goer jeg jo aldrig :-)...
Jeg gider bare ikke, at kaste mig ind i en diskussion med nogen der tydeligvis ikke er til at tale med.
Af den grund vil jeg ikke spilde mere plads i denne traad. Jeg kigger med fra skyggerne igen.

Edit: Husk kiks??? Du er saa uendeligt soergelig, negativ, og et kaempe spild af plads.
Sidste redigering: 6 år 10 måneder siden ved R7CR7GB11. Begrundelse: Edit for ikke at tilfoeje flere latterlige indlaeg i denne traad.

6 år 10 måneder siden #27 af Siempre fiel

R7CR7GB11 skrev:

Siempre fiel skrev: men det er naturligvis klart lettere at forsøge at spille smart end fremlægge et velgennemtænkt argument.

Ja, for det goer jeg jo aldrig :-)...
Jeg gider bare ikke, at kaste mig ind i en diskussion med nogen der tydeligvis ikke er til at tale med.
Af den grund vil jeg ikke spilde mere plads i denne traad. Jeg kigger med fra skyggerne igen.

Husk kiks ;-)

6 år 9 måneder siden #28 af Steen
Besvaret af Steen på emne Alt er linet op til Kepa-handel
Fænomenale nyheder fra spanske medier: Kepa forlænger med Bilbao, og han bliver udstyret med en frikøbsklausul på €80 millioner. Han blev angiveligt træt af at vente på Madrid. Forhåbentligt taler rygterne sandt!
Følgende bruger(e) sagde tak: asp3200, Madrid1998

6 år 9 måneder siden #29 af Fondo_Sur

Steen skrev: Fænomenale nyheder fra spanske medier: Kepa forlænger med Bilbao, og han bliver udstyret med en frikøbsklausul på €80 millioner. Han blev angiveligt træt af at vente på Madrid. Forhåbentligt taler rygterne sandt!

Øv nu fik Real Madrid ham ikke gratis ;-)
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, R7CR7GB11

6 år 9 måneder siden #30 af madrid2000

Fondo_Sur skrev:

Steen skrev: Fænomenale nyheder fra spanske medier: Kepa forlænger med Bilbao, og han bliver udstyret med en frikøbsklausul på €80 millioner. Han blev angiveligt træt af at vente på Madrid. Forhåbentligt taler rygterne sandt!

Jeg kan huske et par profeter her på siden brokke sig over, at Real ville give 20 mio euro for ham, når han kunne hentes gratis til sommer.

Det var så alligevel ikke så simpelt.
Følgende bruger(e) sagde tak: AmorMadrid

6 år 9 måneder siden #31 af Fondo_Sur

madrid2000 skrev:

Fondo_Sur skrev:

Jeg kan huske et par profeter her på siden brokke sig over, at Real ville give 20 mio euro for ham, når han kunne hentes gratis til sommer.

Det var så alligevel ikke så simpelt.

Ja, lige netop. Som om transfermarkedet fungerer så mekanisk som i Football Manager.

Igen misser Real Madrid muligheden for at hente et stort talent på målmandsposten til spotpris.

6 år 9 måneder siden #32 af Steen

Fondo_Sur skrev:

Det kunne ikke blive bedre. Der skal ikke hentes flere middelmådige spillere, om så de er gratis. Vi skal have en klassemålmand, ikke en dårligere målmand end vores nuværende.

6 år 9 måneder siden #33 af Steen
@Fonda & @Madrid2000

I er godt klar over, at det var klubbens beslutning om ikke at hente ham, ikke? Tror i virkeligt ikke, at klubben ville kunne overtale en middelmådig målmand, der spiller i en middelmådig klub, om at løbe kontrakten ud, så han kan skifte til en af verdens bedste klubber, med en pæn sign-on fee? Klubben vurderede situationen og indså at han ikke er god nok. Hverken gratis eller for €20 millioner. Længere er den ikke. Real Madrid har ikke misset nogen som helst mulighed. De takkede nej.
Sidste redigering: 6 år 9 måneder siden ved Steen.
Følgende bruger(e) sagde tak: Vinícius

6 år 9 måneder siden #34 af Fondo_Sur

Steen skrev: @Fonda & @Madrid2000

I er godt klar over, at det var klubbens beslutning om ikke at hente ham, ikke?.

Ja, men tror du ikke, at det handler om at man stadigt vil have Keylor i de kommende år?

Kepa var muligheden for en virkelig god handel taget i betragtning i, at hans værdi vel er på 80 mio €. Det er dog selvfølgeligt slet ikke klart, at han kommer til at udvikle sig så meget, men det ville ikke desto mindre være et godt kompromis med Zidane, som tydeligvis er meget begejstret for Keylor. Så kunne man se situationen an i et år eller to, hvor Kepa med tiden ville kunne udvikle sig fra Keylor.

Alt i alt virkede det bare virkeligt fornuftigt set i det lys, at De Gea nærmest ikke kan købes fri. Han er faktisk på vej til at blive den bedst betalte United-spiller.

Lad os håbe at Florentino kan få fat i De Gea nu. Det ville alt i alt klæde Real Madrid som klub at have det spanske landsholds førstemålmand. Der er vi helt enige. Jeg tror bare ikke, at det kan lade sig gøre i de kommende år, men lad os nu se...

Leveret af Kunena Forum