Florentino Pérez jagter ny angrebs-trio

6 år 2 måneder siden #1 af Administrationen

Mens mange storklubber har travlt med at investere stort i deres trupper, er der mere stille omkring Real Madrid, men skal man tro spanske Marca, så er det blot stilhed før stormen.

Efter en række år, hvor man har haft flere indtægter end udgifter ved køb og salg af spillere, overvejer Florentino Pérez nemlig at investere stort i truppen til sommer for at skabe nye impulser og det er ikke hvem som helst, der er i tankerne.

Allerøverst på listen står Neymar og han er tiltænkt en rolle som den nye Cristiano Ronaldo, hvilket nødvendigvis betyder at portugiseren står foran et exit i Real Madrid. Det bliver naturligvis en gigantisk opgave at overbevise Paris SG og Neymar om, at deres veje skal skilles efter blot et år, men i Real Madrid har man en tro på, at det kan lykkes.

Samtidig har man heller ikke opgivet at hente Eden Hazard til klubben, selv om han for nylig gav udtryk for, at han var tæt på at forlænge sin kontrakt med Chelsea, men kontakten mellem parterne skal være opretholdt og måske kan man overbevise belgieren om at søge nye udfordringer.

Men man søger også en ny 9er og her har rygterne tidligere gået på Harry Kane, men ifølge Marca vil Real Madrid forsøge at hente Robert Lewandowski i Bayern München. Real Madrid og Lewandowski har gennem flere sæsoner været kædet sammen, men det kræver at Bayern München er indstillet på at forhandle. Alternativt er Harry Kane og Mauro Icardi stadig muligheder i front.

Det kan altså blive et Real Madrid-hold med Neymar, Hazard og Lewandowski, som vores sæson-vinder af Ciffertips-konkurrencenskal ind og se i næste sæson og hvis det skal være dig, så skynd dig ind og deltag. Der er masser af lækre side-præmier til runde- og månedsvindere også.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 2 måneder siden #2 af PMO
Der er større chance for at jeg vinder i Lotto, end at der bliver angrebstrioen til sommer (og jeg spiller ikke Lotto). Bare Neymar er udelukket. Hvis Mbappé virkede dyr, kan RMs ledelse ikke forstå præcis hvor dyr Neymar bliver.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 2 måneder siden #3 af Administrationen

PMO skrev: Der er større chance for at jeg vinder i Lotto, end at der bliver angrebstrioen til sommer (og jeg spiller ikke Lotto). Bare Neymar er udelukket. Hvis Mbappé virkede dyr, kan RMs ledelse ikke forstå præcis hvor dyr Neymar bliver.


Men chancen for at du vinder i Ciffertips.......... ;-)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 2 måneder siden #4 af El Siete
Efter den mærkeværdige aftale der blev indgået med Bayern omkring James, må der være en åbning ifht et køb af Lewandowski. Altså en låneaftale med købsoption til, hvad var det, 40-50M sammenlagt, og i dagens marked, må simpelthen betyde vi får noget i den anden ende.

Var Sanchez røget til City kunne Aguero måske også have været en mulighed.

Kunne man forestille sig en pris på 200M for Hazard og Lewandowski til sommer? Kepa som ny, gratis målmand og så Neymar i sommeren 2019, samt at vi sælger en række spillere. Så kan kabalen da næsten gå op.

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 2 måneder siden #5 af DarioGomez
Skal vi beholde en fra BBC, og det synes jeg, vi skal - så er jeg nok der, hvor jeg foretrækker, at det bliver Bale ...

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 2 måneder siden #6 af Dios
Der er vel ikke nogen som i ramme alvor håber man investere i en 30 årig angriber, hvis niveau ikke bliver højere, men alligevel har en alder samt niveau som kræver 1 milliard for et køb. Fair nok, hvis man bytter lige over med James, for Lewandowski besidder alligevel så meget kvalitet som truppen i den grad godt kan bruge, men forhåbentlig betaler man ikke boksen for en 30 årig angriber når der skal så store forstærkninger til truppen som der skal.

Angående Neymar, så må der jo være noget der minder om en aftale imellem Psg og Neymar og Neymar og Real Madrid. Real Madrid lægger jo ikke bare 2 milliarder på bordet. Et er, at jeg slet ikke tror klubben vil eller har råd til at investere så meget for en spiller, men også fordi Psg ikke slår mig som en klub som mangler penge :D
Jeg holder dog stadig på min spinkle konspiration om, at Psg og Real allerede har aftalt et skifte til sommer, for jeg synes stadig Mbappé lejeaftalen virker suspekt. Mig bekendt er det først til sommer FFP kan ramme Psg, og logisk set (selvom det nok langtfra er logisk), så giver det bare så god mening, at man sælger Neymar igen, hvor efter man så køber Mbappé, så man ikke får problemer.

@DarioGomez.

Har det ikke altid været din holdning? :)

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 2 måneder siden #7 af El Siete

Dios skrev: Der er vel ikke nogen som i ramme alvor håber man investere i en 30 årig angriber, hvis niveau ikke bliver højere, men alligevel har en alder samt niveau som kræver 1 milliard for et køb. Fair nok, hvis man bytter lige over med James, for Lewandowski besidder alligevel så meget kvalitet som truppen i den grad godt kan bruge, men forhåbentlig betaler man ikke boksen for en 30 årig angriber når der skal så store forstærkninger til truppen som der skal.

Angående Neymar, så må der jo være noget der minder om en aftale imellem Psg og Neymar og Neymar og Real Madrid. Real Madrid lægger jo ikke bare 2 milliarder på bordet. Et er, at jeg slet ikke tror klubben vil eller har råd til at investere så meget for en spiller, men også fordi Psg ikke slår mig som en klub som mangler penge :D
Jeg holder dog stadig på min spinkle konspiration om, at Psg og Real allerede har aftalt et skifte til sommer, for jeg synes stadig Mbappé lejeaftalen virker suspekt. Mig bekendt er det først til sommer FFP kan ramme Psg, og logisk set (selvom det nok langtfra er logisk), så giver det bare så god mening, at man sælger Neymar igen, hvor efter man så køber Mbappé, så man ikke får problemer.

@DarioGomez.

Har det ikke altid været din holdning? :)


Jo, det er der da nogen der i ramme alvor mener, men jeg mener, som jeg skriver ovenover, at der må ligge en aftale Bayern og Real Madrid imellem, for ellers, nej, man skal selvfølgelig ikke give 1 milliard, eller bare en halv, for en 29-årig Lewandowski.
Kortsigtet løsning, når den oplagte langtidsløsning ikke ligger ligefor.

Enig omkring Neymar-teorien. Udover det så giver det ikke mening at en spiller som ham spiller i den franske liga, hertil er ambitionernen simpelthen for små, for en spiller som ham.

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 2 måneder siden #8 af Dios

El Siete skrev:

Dios skrev: Der er vel ikke nogen som i ramme alvor håber man investere i en 30 årig angriber, hvis niveau ikke bliver højere, men alligevel har en alder samt niveau som kræver 1 milliard for et køb. Fair nok, hvis man bytter lige over med James, for Lewandowski besidder alligevel så meget kvalitet som truppen i den grad godt kan bruge, men forhåbentlig betaler man ikke boksen for en 30 årig angriber når der skal så store forstærkninger til truppen som der skal.

Angående Neymar, så må der jo være noget der minder om en aftale imellem Psg og Neymar og Neymar og Real Madrid. Real Madrid lægger jo ikke bare 2 milliarder på bordet. Et er, at jeg slet ikke tror klubben vil eller har råd til at investere så meget for en spiller, men også fordi Psg ikke slår mig som en klub som mangler penge :D
Jeg holder dog stadig på min spinkle konspiration om, at Psg og Real allerede har aftalt et skifte til sommer, for jeg synes stadig Mbappé lejeaftalen virker suspekt. Mig bekendt er det først til sommer FFP kan ramme Psg, og logisk set (selvom det nok langtfra er logisk), så giver det bare så god mening, at man sælger Neymar igen, hvor efter man så køber Mbappé, så man ikke får problemer.

@DarioGomez.

Har det ikke altid været din holdning? :)


Jo, det er der da nogen der i ramme alvor mener, men jeg mener, som jeg skriver ovenover, at der må ligge en aftale Bayern og Real Madrid imellem, for ellers, nej, man skal selvfølgelig ikke give 1 milliard, eller bare en halv, for en 29-årig Lewandowski.
Kortsigtet løsning, når den oplagte langtidsløsning ikke ligger ligefor.

Enig omkring Neymar-teorien. Udover det så giver det ikke mening at en spiller som ham spiller i den franske liga, hertil er ambitionernen simpelthen for små, for en spiller som ham.


Jeg forstår ikke :D Hvis din holdning er, at man ikke skal gå efter ham, hvem svarer du så for? :D

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 2 måneder siden #9 af El Siete

Dios skrev:

El Siete skrev:

Dios skrev: Der er vel ikke nogen som i ramme alvor håber man investere i en 30 årig angriber, hvis niveau ikke bliver højere, men alligevel har en alder samt niveau som kræver 1 milliard for et køb. Fair nok, hvis man bytter lige over med James, for Lewandowski besidder alligevel så meget kvalitet som truppen i den grad godt kan bruge, men forhåbentlig betaler man ikke boksen for en 30 årig angriber når der skal så store forstærkninger til truppen som der skal.

Angående Neymar, så må der jo være noget der minder om en aftale imellem Psg og Neymar og Neymar og Real Madrid. Real Madrid lægger jo ikke bare 2 milliarder på bordet. Et er, at jeg slet ikke tror klubben vil eller har råd til at investere så meget for en spiller, men også fordi Psg ikke slår mig som en klub som mangler penge :D
Jeg holder dog stadig på min spinkle konspiration om, at Psg og Real allerede har aftalt et skifte til sommer, for jeg synes stadig Mbappé lejeaftalen virker suspekt. Mig bekendt er det først til sommer FFP kan ramme Psg, og logisk set (selvom det nok langtfra er logisk), så giver det bare så god mening, at man sælger Neymar igen, hvor efter man så køber Mbappé, så man ikke får problemer.

@DarioGomez.

Har det ikke altid været din holdning? :)


Jo, det er der da nogen der i ramme alvor mener, men jeg mener, som jeg skriver ovenover, at der må ligge en aftale Bayern og Real Madrid imellem, for ellers, nej, man skal selvfølgelig ikke give 1 milliard, eller bare en halv, for en 29-årig Lewandowski.
Kortsigtet løsning, når den oplagte langtidsløsning ikke ligger ligefor.

Enig omkring Neymar-teorien. Udover det så giver det ikke mening at en spiller som ham spiller i den franske liga, hertil er ambitionernen simpelthen for små, for en spiller som ham.


Jeg forstår ikke :D Hvis din holdning er, at man ikke skal gå efter ham, hvem svarer du så for? :D


Jeg er af den holdning at vi skal gå efter Lewandowski, på trods af at han er oppe i årene, men kun hvis han fåes til rimelige penge, altså feks hvis der foreligger en aftale mellem os og Bayern, så det kan lade sig gøre.
Jeg tror egentlig såmænd bare vi er enige :)

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 2 måneder siden #10 af Brylle

DarioGomez skrev: Skal vi beholde en fra BBC, og det synes jeg, vi skal - så er jeg nok der, hvor jeg foretrækker, at det bliver Bale ...

Må man spørge hvorfor? Jeg er enig i, at Bale er den bedste at beholde af de tre, men jeg synes slet ikke, at der nødvendigvis skal være nogen tilbage. Ronaldo ved vi er verdens bedste på sit topniveau, men rammer han det ikke i foråret, så er det risikabelt at fortsætte med ham. Specielt hvis han ingen gavn gør kontra den massive løn han trækker. Benzema er uduelig i samtlige af spillets facetter. Bale har nogle fine ting, men er så meget skadet, at vi aldrig når at få gavn af ham før han går i stykker igen. Kunne han bare holde sig skadesfri, så ville han også nå et kampafgørende niveau igen, men det er konstant han går i stykker.

Så hvad er grunden til man overhovedet skulle holde på nogen af dem, såfremt det er muligt at sende alle videre?
Følgende bruger(e) sagde tak: ChrillRM14

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 2 måneder siden #11 af asp3200
Jeg bliver nød til at komme med mit input. Den her diskussion om diverse spillere og Dios vilde konspirations teori er jo helt hen i vejret.

Neymar kommer ikke til Madrid, han er barca dreng og hans løn vil smadre alt og skabe splid.
Kane kommer heller ikke, hvad vil han i Madrid. Han tjener mere i Tottenham og engelske spillere er en katastrofe i spanien.
Lewandowski tror jeg heller ikke på, manden er snart 31 og vil kræve endnu et kæmpe beløb fra madrids side.

Den eneste jeg tror på kan "muligvis" komme til Madrid er Hazard, men hvis Zidane ryger efter nederlag til PSG som er mere end sandsynligt så kommer han heller ikke.

Så hvem kommer:
Kepa
Icardi

De er begge unge og følger Perez plan om talent fremover. Vi er bare i en tid hvor vi ikke er dem med pengene mere, eneste som lokker er vores historie, men det er ingen spillere efterhånden interesseret i, de kigger kun på den ugentlig hyre som er latterlige 3 mil+ efterhånden for en spiller med kvalitet:(

Hvis vi skal have Kane, Neymar, Hazard så skal vi op med 600+ mil euro og de skal alle have det højeste løn trin hvilket vil sige at resten af truppen bliver pige fornærmet og skaber intern splid på et hold som i forvejen har haft en katastrofe sæson og med lidt dårlige resultater i den nye sæson gøre alle spillere stresset og så er vi tilbage i de gamle tider med nye trænere hvert halve år.

Men en god ting sker nok, BBC opløses og det er på tide.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 2 måneder siden #12 af garkin2635

asp3200 skrev: Jeg bliver nød til at komme med mit input. Den her diskussion om diverse spillere og Dios vilde konspirations teori er jo helt hen i vejret.

Neymar kommer ikke til Madrid, han er barca dreng og hans løn vil smadre alt og skabe splid.
Kane kommer heller ikke, hvad vil han i Madrid. Han tjener mere i Tottenham og engelske spillere er en katastrofe i spanien.
Lewandowski tror jeg heller ikke på, manden er snart 31 og vil kræve endnu et kæmpe beløb fra madrids side.

Den eneste jeg tror på kan "muligvis" komme til Madrid er Hazard, men hvis Zidane ryger efter nederlag til PSG som er mere end sandsynligt så kommer han heller ikke.

Så hvem kommer:
Kepa
Icardi

De er begge unge og følger Perez plan om talent fremover. Vi er bare i en tid hvor vi ikke er dem med pengene mere, eneste som lokker er vores historie, men det er ingen spillere efterhånden interesseret i, de kigger kun på den ugentlig hyre som er latterlige 3 mil+ efterhånden for en spiller med kvalitet:(

Hvis vi skal have Kane, Neymar, Hazard så skal vi op med 600+ mil euro og de skal alle have det højeste løn trin hvilket vil sige at resten af truppen bliver pige fornærmet og skaber intern splid på et hold som i forvejen har haft en katastrofe sæson og med lidt dårlige resultater i den nye sæson gøre alle spillere stresset og så er vi tilbage i de gamle tider med nye trænere hvert halve år.

Men en god ting sker nok, BBC opløses og det er på tide.


Er enig med dig. De terorier med Neymar er ikke andet en tomsnak i min øjne, Perez er overgået i transfer vinduet og hans købe politik er simplethen for ringe,

perez viser alt for lidt interresse når han skal hente en spiller f.eks det pjat med De Gea og at vi ikke købte Lewa i sin tid, som har udtalt et par gange at han var åben for et Real skifte
, eller Hazard som der har været tale i minimum 2 år hvor det aldrig er blevet til noget fordi perez sparede penge til et samlet køb men nu skal han give det samlede beløb til en enkelt spiller.

Og psg er ikke den klub der mangler penge så det jo ligemeget hvad Perez tilbyder dem for Neymar
, og lad os nu sige at han kommer, så kommer der jo et kæmpe spild i truppen fordi Neymar skal forkæles

, og hvad siger i til Mbappe bliver ikke købt fordi han er for dyrt, men nu skal han måske gi det dobbelte for ham. Vis nu lidt interesse til spillerene være mere professionelt som før i tiden, Ja måske er der en lille chance for de her spillere bliver købt men det bliver dyrt og det kan føre hen til kaos i truppen,
Sidste redigering: 6 år 2 måneder siden ved garkin2635.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum
Annonce