Florentino Pérez jagter ny angrebs-trio

8 år 4 måneder siden #25 af BBB
Jeg har lige hørt, at Diario Gol (var det vidst) kendte til interesse fra Neymar. Han skulle angiveligt være interesseret i at komme til Real Madrid til sommer... Hvis vi også henter Griezmann og Hazard. Den deal er jeg faktisk klar til at gå med på... selvom vi også får Hazard :-D

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

8 år 4 måneder siden #26 af Administrationen

BBB skrev: Jeg har lige hørt, at Diario Gol (var det vidst) kendte til interesse fra Neymar. Han skulle angiveligt være interesseret i at komme til Real Madrid til sommer... Hvis vi også henter Griezmann og Hazard. Den deal er jeg faktisk klar til at gå med på... selvom vi også får Hazard :-D

Diario Gol..........fra en mand, som forsager The Sun og Mirror.

8 år 4 måneder siden #27 af Administrationen

BBB skrev: Jeg har lige hørt, at Diario Gol (var det vidst) kendte til interesse fra Neymar. Han skulle angiveligt være interesseret i at komme til Real Madrid til sommer... Hvis vi også henter Griezmann og Hazard. Den deal er jeg faktisk klar til at gå med på... selvom vi også får Hazard :-D

8 år 4 måneder siden #28 af BBB

Administrationen skrev:

Øj, det var vist ikke tydeligt, hvad jeg tænkte om kilden. Jeg er ikke blevet så god, at jeg kritisere både kilden og drille Dios og Steen samtidigt.

Det var Daily Mirror, der gav nyheden videre. Efterfølgende har Marca tweetet om det, men jeg kan ikke først kritisere kilden og derefter håbe, at den er sand :-D
Sidste redigering: 8 år 4 måneder siden ved BBB.
Følgende bruger(e) sagde tak: Administrationen

Leveret af Kunena Forum