Florentino Pérez jagter ny angrebs-trio
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Så en sommer med de her indkøb.
Dybala
Hazard
Courtois
Bliver sku en dyr omgang, men mon ikke BBC er fortid så:).
Modric - Kroos
Isco
Hazard Ronaldo Dybala
Lyder lidt for urealistisk.
asp3200 skrev: Nyeste rygter går på at Dybala vil til Madrid
Så en sommer med de her indkøb.
Dybala
Hazard
Courtois
Bliver sku en dyr omgang, men mon ikke BBC er fortid så:).
Modric - Kroos
Isco
Hazard Ronaldo Dybala
Lyder lidt for urealistisk.
Eftersigende var Dybala også højt på ønskelisten i United og allerhøjest blandt fansene og med Sanchez til United, Barcelonas køb af Dembele, Coutinho og måske Griezmann, er der pludselig få steder Dybala kan tage hen og lad det endelig blive til os.
Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Har ingen anelse om, hvor god Dybala reelt set er. Men en kant og en 9'er står højt på min liste. Så gerne Icardi blev hentet allerede nu.
Taxii89 skrev: Jeg synes ikke Ronaldo duer som 9'er. Det opbyggende spil er ikke ligeså dynamisk med ham og han formår ikke at sætte de andre op på samme måde. Synes spillet på den sidste tredjedel bliver mere statisk og forudsigeligt. Det var imponerende da han lagde sit spil om fra den hurtige driblestærke kant til den kyniske afslutter med fantastisk blik for rummene i feltet. Måske kan han gøre det igen - men der skal til at ske noget, hvis han i mine øjne skal beholde sin startplads.
Har ingen anelse om, hvor god Dybala reelt set er. Men en kant og en 9'er står højt på min liste. Så gerne Icardi blev hentet allerede nu.
Jeg kan simpelthen ikke se hvordan Ronaldo ikke skulle vaere vanvittigt giftig hvis det skulle blive som ovenstaaende:
Modric - Kroos
Isco
Hazard Ronaldo Dybala
Lars1991 skrev: Men sådan kommer det jo aldrig til at være, da Zidane altid spiller med en 6er.
Vi udraderede da senest Sevilla hjemme 5-0 uden en 6'er ;) Men enig, typisk ynder Zidane at spille med Casemiro.
Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Hvilket vi bestemt også har brug for i de store kampe mod boldstærke hold. En kamp mod Barca uden en 6'er vil være rent selvmord.El Siete skrev:
Lars1991 skrev: Men sådan kommer det jo aldrig til at være, da Zidane altid spiller med en 6er.
Vi udraderede da senest Sevilla hjemme 5-0 uden en 6'er ;) Men enig, typisk ynder Zidane at spille med Casemiro.
Jeg synes Neymar ser ud til at te sig værre og værre, omvendt bliver jeg mere og mere pjattet med Mpabbe... Ham så jeg dælme gerne i den hvide trøje.
Hele BBC skal naturligvis skydes langt langt væk, og ideen med Ronaldo på toppen er direkte tåbelig. Lad os nu få noget dynamik ind i den offensiv i stedet for det stationære spil vi ser nu, og har set i en årrække.
Hvilket vi bestemt også har brug for i de store kampe mod boldstærke hold. En kamp mod Barca uden en 6'er vil være rent selvmord.
Er det bare noget der er blevet forudbestemt, eller hvordan hænger det lige sammen? I de kampe hvor Real Madrid ikke har spillet uden en 6'er har det egentligt fungeret meget godt, så hvorfor ikke forsøge det i de store kampe istedet for bare at være fast besluttet på, at vi bliver kørt på røv og albuer mod FC Barcelona uden en 6'er på holdet.
Casemiros input i denne sæson har været minimal, vi vil have langt bedre af at skifte ham ud med en offensiv spiller og så fokusere på at skabe noget liv i offensiven. Jeg ofrer gerne et mål imod os for 3,4,5 eller 6 flere skabte chancer igennem en kamp. (måske en overdrivelse, men pointen skulle være til at forstå)
Florentino Pérez
En midtbane skal være både offensiv og defensiv, så hvis ikke 2/3 dele af midtbanen er nok som kreativitet på holdet, så skal man nok hellere kigge på de 3 forreste. Med en så offensiv indstilling, og med så offensive backs, så kræver det selvfølgelig at vi har en mand på midtbanen, som ikke ser fremad, men tilbage.
Nu kan man jo godt få kreative spillere, som samtidig scorer mål i offensiven. Det behøver man jo ikke at ofre en defensiv midtbanespiller på.
No solo soy perfecto, también soy Madridista.