Truppen mod Leganés, Copa del Rey, kvartfinale, 2 kamp
- Aouassar
- Gæst
-
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Aouassar skrev: Man smider Isco ud, vores eneste kreative som kan i de små rum. Vi er netop i en fase hvor Jans kompetencer kan komme til udtryk. Men igen... vælger Zidane at satse på indlæg efter indlæg og håbe at lykken tilsmiler ham som det gjorde i sidste sæson.
De indlæg pisser mig virkelig også af. Forsøg dog at spille bolden igennem midten. Spillere som Benzema, Modric og Isco er faktisk ganske gode i småspillet, men i stedet insisterer Zidane på at spille hulemandsfodbold, hvor han håber, at en høj bold ind i feltet kan gøre arbejdet for ham.
- Raul7-2880
- Platin bruger
-
Steen skrev: Det handler ikke om, at man valgte at spare nogle spiller. Selv et Castilla mandskab bør kunne køre denne kamp hjem. Man vandt altså 1-0 på udebane. Det har intet at gøre med manglende spillere. Taktik (læs: manglende). Det er det eneste der skal tales om. Zidane skal fyres så snart sæsonen er slut.
Det positive er vel, at sæsonen er slut d. 6 marts 22:30 (retur kampen mod PSG)
Utrolig taktisk tilgang til en turnering vi kunne have vundet. Tillykke Barcelona.
Jeg prøver hele tiden at tænke på, hvordan vi kan gøre tingene bedre, men jeg synes godt nok det er svært - vi er generelt ringe hele vejen rundt.
Zidane kan kun være fortid til sommer og hold da op det bliver en dyr fornøjelse indkøbsmæssigt.
Alligevel vælger Zidane ikke alene at starte ude med fire essentielle spillere (Bale, Ronaldo, Kroos og Marcelo), men slet ikke udtage dem. Vi skal sgu da netop prioritere cuppen i disse tider. Og nej, selv med 1-0 i bagagen burde man vide, at Leganes faktisk er et rimelig drilsk hold.
Jeg er mundlam. Allerede da jeg læste nyheden om truppen, rystede jeg på hovedet, og her er konsekvensen.
Raul7-2880 skrev:
Steen skrev: Det handler ikke om, at man valgte at spare nogle spiller. Selv et Castilla mandskab bør kunne køre denne kamp hjem. Man vandt altså 1-0 på udebane. Det har intet at gøre med manglende spillere. Taktik (læs: manglende). Det er det eneste der skal tales om. Zidane skal fyres så snart sæsonen er slut.
Det positive er vel, at sæsonen er slut d. 6 marts 22:30 (retur kampen mod PSG)
Jeg tror desværre vi vinder det opgør. Men jeg foretrækker ærlig talt, at vi taber. Det er det eneste der kan få Perez til at indse, at træneren og et par spillere skal væk, og at der skal handles voldsomt ind.
Hovedløst