Truppen mod Leganés, Copa del Rey, kvartfinale, 2 kamp

6 år 2 måneder siden #25 af Zyconith

Macon skrev: Taktikken er rystende, altså vil du pumpe indlæg ind i feltet Zidane, skulle du nok havde Bale og Ronaldo med fra start.

Hovedløst


Hvorfor ikke Vazquez og Asensio?

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 2 måneder siden #26 af HHB65

Sebberg skrev: Jeg har ikke tidligere advokeret for trænerfyring, men hvad fanden ligner det her? Ligaen er FOR LÆNGST ligegyldig. Vi vinder ikke, men vi skal nok komme i top 3. Vi har CL og vi har cuppen tilbage.

Alligevel vælger Zidane ikke alene at starte ude med fire essentielle spillere (Bale, Ronaldo, Kroos og Marcelo), men slet ikke udtage dem. Vi skal sgu da netop prioritere cuppen i disse tider. Og nej, selv med 1-0 i bagagen burde man vide, at Leganes faktisk er et rimelig drilsk hold.

Jeg er mundlam. Allerede da jeg læste nyheden om truppen, rystede jeg på hovedet, og her er konsekvensen.


Helt enig. Aldrig fattet det med at spare/rotere så meget. Så hellere starte med stærkere opstilling og skifte ud eller folk kan gå den hjem når man fører. Zidane bliver udstillet så vildt pt

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 2 måneder siden #27 af El Siete
Hvilken nonchalant tilgang til dette opgør og til turneringen generelt. Vi har haltet os igennem og nu falder hammeren.
Jeg magter simpelthen ikke et eller andet arrogant svar fra Zidane efter kampen om at "den bare ikke ville ind og de må kæmpe videre og blive ved med at prøve." Nu skal der altså komme nogle konsekvenser ud af denne fadæse.

Jeg havde store forventninger til de unge reserver, men mange af dem har virkelig skuffet, selv om CdR viste sig at være deres eneste chance for at vise sig frem. Det er nok ikke meget vi kommer til at se til Ceballos, Theo, Vallejo, Llorente, Achraf og Mayoral fremadrettet.

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Figo7Dk
  • Figo7Dk's profilbillede
  • Offline
  • Ekspert bruger
  • Ekspert bruger
  • No soy solo perfecto, soy madridista tambien
6 år 2 måneder siden #28 af Figo7Dk
Slet

iHala Madrid!
Sidste redigering: 6 år 2 måneder siden ved Figo7Dk.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 2 måneder siden #29 af Brylle

Steen skrev: Jeg tror desværre vi vinder det opgør. Men jeg foretrækker ærlig talt, at vi taber.

Hold da op. Det kalder jeg stabil støtte til klubben. At håbe det går dem dårligt?

Det er 100% Zidane der står med ansvaret her, men jeg kan ikke begribe at man som spiller ikke kan sætte sig mere op. Spillere som Kovacic, Asensio og de to backs burde netop have en grund til at give den hele armen og vise træneren, at der skal satses på dem. Men i stedet er begge backs en kæmpe gavebod, mens Asensio og Kovacic ikke laver noget som helst brugbart. Jeg er spændt på at se hvad der sker til sommer. Det bør ikke kunne gå stille for sig.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 2 måneder siden #30 af El Siete

Macon skrev: Taktikken er rystende, altså vil du pumpe indlæg ind i feltet Zidane, skulle du nok havde Bale og Ronaldo med fra start.

Hovedløst


Intet nyt under solen der. Den "taktik" har vi benyttet os af i, hvad der føles som, en uendelighed.
Hurtige, kreative spillere til truppen til sommer. Tak.

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 2 måneder siden #31 af mohbar
Farvel til den arrogante franskmand! Lige så god han var inde på banen lige dårlig er han udenfor. Og det kan et par fede titler ikke lave så meget om på.

Vi skal have en træner som kan taktik, slagter hellige køer, får 120% ud af hver spiller og på sober vis tør sige sin mening! Ind med Klopp -tak
Sidste redigering: 6 år 2 måneder siden ved mohbar.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 2 måneder siden #32 af Zyconith
Det var skuffende, men skid hul i den pokal. Alt fokus skal være på CL kvalifikation.

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 2 måneder siden #33 af Steen

Brylle skrev:

Steen skrev: Jeg tror desværre vi vinder det opgør. Men jeg foretrækker ærlig talt, at vi taber.

Hold da op. Det kalder jeg stabil støtte til klubben. At håbe det går dem dårligt?

Det er 100% Zidane der står med ansvaret her, men jeg kan ikke begribe at man som spiller ikke kan sætte sig mere op. Spillere som Kovacic, Asensio og de to backs burde netop have en grund til at give den hele armen og vise træneren, at der skal satses på dem. Men i stedet er begge backs en kæmpe gavebod, mens Asensio og Kovacic ikke laver noget som helst brugbart. Jeg er spændt på at se hvad der sker til sommer. Det bør ikke kunne gå stille for sig.


Ja, det er faktisk stabil støtte. Jeg tænker langsigtet, du tænker kortsigtet.
Følgende bruger(e) sagde tak: Sahinovic

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 2 måneder siden #34 af mohbar

Zyconith skrev: Det var skuffende, men skid hul i den pokal. Alt fokus skal være på CL kvalifikation.


Jeg er faktisk mere bekymret over at vi måske skal kæmpe for Uefaen.. De andre hold lugter blod, kender Zidanes inkompetencer og har efterhåndet luret vores spil.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 2 måneder siden #35 af Macon

El Siete skrev:

Macon skrev: Taktikken er rystende, altså vil du pumpe indlæg ind i feltet Zidane, skulle du nok havde Bale og Ronaldo med fra start.

Hovedløst


Intet nyt under solen der. Den "taktik" har vi benyttet os af i, hvad der føles som, en uendelighed.
Hurtige, kreative spillere til truppen til sommer. Tak.


Enig, og man troede ikke spillet kunne blive dårlige end sidste sæson, og nu har vi heller ikke Ramos til at score i de døende minutter.
Følgende bruger(e) sagde tak: El Siete

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 2 måneder siden #36 af icomeinpeace

El Siete skrev: Hvilken nonchalant tilgang til dette opgør og til turneringen generelt. Vi har haltet os igennem og nu falder hammeren.
Jeg magter simpelthen ikke et eller andet arrogant svar fra Zidane efter kampen om at "den bare ikke ville ind og de må kæmpe videre og blive ved med at prøve." Nu skal der altså komme nogle konsekvenser ud af denne fadæse.

Jeg havde store forventninger til de unge reserver, men mange af dem har virkelig skuffet, selv om CdR viste sig at være deres eneste chance for at vise sig frem. Det er nok ikke meget vi kommer til at se til Ceballos, Theo, Vallejo, Llorente, Achraf og Mayoral fremadrettet.


Jeg er sikker på at videoen fra Theos præsentation vil cirkulere længe. Ud over det, er det ellers meget muligt du har ret ;)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum
Annonce