Truppen mod Leganés, Copa del Rey, kvartfinale, 2 kamp
- Brylle
- Gæst
-
8 år 6 måneder siden #37
af Brylle
Besvaret af Brylle på emne Truppen mod Leganés, Copa del Rey, kvartfinale, 2 kamp
Så at holde med Real i CL er et håb for en kortsigtet succes? Come on.Steen skrev:
Brylle skrev:
Hold da op. Det kalder jeg stabil støtte til klubben. At håbe det går dem dårligt?Steen skrev: Jeg tror desværre vi vinder det opgør. Men jeg foretrækker ærlig talt, at vi taber.
Det er 100% Zidane der står med ansvaret her, men jeg kan ikke begribe at man som spiller ikke kan sætte sig mere op. Spillere som Kovacic, Asensio og de to backs burde netop have en grund til at give den hele armen og vise træneren, at der skal satses på dem. Men i stedet er begge backs en kæmpe gavebod, mens Asensio og Kovacic ikke laver noget som helst brugbart. Jeg er spændt på at se hvad der sker til sommer. Det bør ikke kunne gå stille for sig.
Ja, det er faktisk stabil støtte. Jeg tænker langsigtet, du tænker kortsigtet.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Aouassar
- Gæst
-
8 år 6 måneder siden #38
af Aouassar
Besvaret af Aouassar på emne Truppen mod Leganés, Copa del Rey, kvartfinale, 2 kamp
En bruger skrev om man skulle grine eller græde.. jeg grinte da dommeren fløjtede kampen af, slukkede mit tv, og græd så da realiteten slog mig. Vi er ude. Jeg er nok en af de fans som har været rimelig naive og måske lige så stædig som Zidane, fordi jeg havde i tankerne at når ja okay... måske køre det ikke for os men lige om lidt, så vender skuden. Ronaldo score atter mål på samlebånd og holdet finder kreativiteten og optimismen frem... men hold kæft det er hårdt det her..
Man glemmer næsten hvor fantastisk vi har haft det de seneste par år. Nu ved jeg virkelig hvordan Arsenal fans har det... iaften kan de dog more sig mere end jeg.
Man glemmer næsten hvor fantastisk vi har haft det de seneste par år. Nu ved jeg virkelig hvordan Arsenal fans har det... iaften kan de dog more sig mere end jeg.
8 år 6 måneder siden #39
af Sahinovic
Florentino Pérez
Besvaret af Sahinovic på emne Truppen mod Leganés, Copa del Rey, kvartfinale, 2 kamp
Mon ikke Modrić, Ramos og Marcelo sætter et møde op med Zidane denne her gang, for at forsikre ham, at de støtter ham fuldt ud og at han bliver i Real Madrid efter sommer - det har de åbenbart en indflydelse på :-D
Zidane har et kæmpe ansvar for dette nederlag, men hold nu fast hvor jeg ikke håber, at spillerne bare kan løbe væk fra det her pinlige cirkus de har haft kørende lige siden sæson start. Det hold Zidane stiller med idag, burde kunne spille sig til videre avancement mod Leganés - på hjemmebane.
Zidane har et kæmpe ansvar for dette nederlag, men hold nu fast hvor jeg ikke håber, at spillerne bare kan løbe væk fra det her pinlige cirkus de har haft kørende lige siden sæson start. Det hold Zidane stiller med idag, burde kunne spille sig til videre avancement mod Leganés - på hjemmebane.
Florentino Pérez
Sidste redigering: 8 år 6 måneder siden ved Sahinovic.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, Brylle
8 år 6 måneder siden #40
af Dios
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Besvaret af Dios på emne Truppen mod Leganés, Copa del Rey, kvartfinale, 2 kamp
Man kan for alvor se, at Ancelotti var Zidane's mentor. Nye impulser til sommer, og lad os starte med Zidane. Tålmodigheden er opbrugt. Der er gået for meget Ancelotti over det.
Normalt vil man have en træner som kender klubben og spillerne, men jeg håber inderligt man henter en træner, som ingen relation har til nogle spillere, så det gode forhold til en spiller ikke bliver udnyttet, og det ender med endnu en sæson.
Så meget gerne Navas, Theo, Achraf og BBC solgt til sommer. Det holder simpelthen ikke længere!
Normalt vil man have en træner som kender klubben og spillerne, men jeg håber inderligt man henter en træner, som ingen relation har til nogle spillere, så det gode forhold til en spiller ikke bliver udnyttet, og det ender med endnu en sæson.
Så meget gerne Navas, Theo, Achraf og BBC solgt til sommer. Det holder simpelthen ikke længere!
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Følgende bruger(e) sagde tak: asp3200
- Aouassar
- Gæst
-
8 år 6 måneder siden #41
af Aouassar
Besvaret af Aouassar på emne Truppen mod Leganés, Copa del Rey, kvartfinale, 2 kamp
Enig mht træner delen. Man ser jo Zidane-benzema forholdet, spillere som benzema uanset hvordan manden præsterer så bliver han belønnet med en plads i startopstillingen.
Dog ser jeg achraf blive udlejet ligesom Carvajal blev. Navas og Kiko ud tak.
Theo= fejlkøb. Jeg holdte øje med ham idag og han ligner en som slet ikke ved hvad han skal gøre med bolden, ved ikke hvor hans medspillere står henne i forhold til at spille den..
BBC.... benzema ud.
Jeg ved ikke hvad vi skal gøre med Ronaldo og Bale...
Dog ser jeg achraf blive udlejet ligesom Carvajal blev. Navas og Kiko ud tak.
Theo= fejlkøb. Jeg holdte øje med ham idag og han ligner en som slet ikke ved hvad han skal gøre med bolden, ved ikke hvor hans medspillere står henne i forhold til at spille den..
BBC.... benzema ud.
Jeg ved ikke hvad vi skal gøre med Ronaldo og Bale...
8 år 6 måneder siden #42
af Carlos3
"I chose Real Madrid instead of Barcelona because I'm a winner, not a loser"
- Alfredo Di Stefano
Besvaret af Carlos3 på emne Truppen mod Leganés, Copa del Rey, kvartfinale, 2 kamp
Ifølge diverse kilder har Zidane for en gangs skyld taget ansvar og sagt at det her nederlag hviler på hans skuldre. Men problemet denne sæson har jo været at endelig når man har haft fat i noget af det rigtige, ala v sevilla, deportivo og apoel, så er han arrogant kampen efter gået direkte tilbage til det der ikke har fungeret hele sæsonen. Vi har hele tiden vidst at hans evner som træner ikke var blændende men de måske ville udvikle sig med tiden og finde sit Mojo som træner, men nu hvor modvinden er hårdest så sidder han lænet tilbage og nægter at ændre noget som helst. Hvilket indtil videre har kostet os CdR og Ligaen på skammelig maner.
Desværre er dette dog blot 1 af vores rigtig mange problemer.
Success er en sovepude, og den man sover aller tungest på
Desværre er dette dog blot 1 af vores rigtig mange problemer.
Success er en sovepude, og den man sover aller tungest på
"I chose Real Madrid instead of Barcelona because I'm a winner, not a loser"
- Alfredo Di Stefano
Følgende bruger(e) sagde tak: El Siete