Bedømmelse af truppen mod Leganés

8 år 6 måneder siden #37 af MMM

Dios skrev: Jeg ved ikke om du misforstår, men hele problematikken opstår når Benzema konsekvent bliver kaldt doven. Altså Benzema som den eneste af alle i hele truppen. Det er en heksejagt og den er fantastisk unuanceret, og det viser jo egentlig hvor meget alt for mange herinde, og nok også generelt i blandt Real Madrid fans går efter manden.

Det er jeg helt med på. Min pointe er, at hvis en Marca undersøgelse fra 2013 der viser at han løber mere end alle andre end DiMaria (i en lille håndfuld gruppekampe i CL) kan, som Sahinovic skrev, "bevise" at han ikke er doven, så kan tal fra 2017, der viser, at stort set alle andre løber mere end ham over 2/3 af en ligasæson også "bevise" at han er. Hvor mange kilometer han tilbagelægger over en kamp fortæller dig ikke meget om hans dovenskab eller mangel på samme, det fortæller dig højst, at han ikke er en hovedløs kylling ala Lucas V.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• Brylle
  • Gæst
  • Gæst
8 år 6 måneder siden #38 af Brylle
Besvaret af Brylle på emne Bedømmelse af truppen mod Leganés

Dios skrev:

MMM skrev:

Sahinovic skrev:

MMM skrev:

BBB skrev:

Sahinovic skrev: Den samme gamle svale med Benzema. Marca har før bevist med data, at Benzema er en af dem på holdet løber mest.

Jeg har kigget lidt, men jeg kan ikke umiddelbart finde artiklen. Jeg kan godt huske, at det har været oppe og vende. Kan du finde artiklen eller dataene?

Marcas artikel: www.marca.com/2013/10/04/futbol/equipos/...drid/1380906433.html
og Benzemas beklagelser: uk.reuters.com/article/soccer-world-fran...dUKL6N0HZ2JG20131009

Jeg ved så ikke lige hvor relevant det er hvor langt han løb for små fem år siden. Og sådan mere generelt hvor relevant et kilometertal der ikke skelner mellem at lunte tilbage for at forsvare et hjørne og så et hårdt, målrettet pres egentlig er.

Jeg finder det absolut relevant, for jeg tror ikke meget har ændret sig siden - det eneste der forbliver er kritikken af ham selvom vi via tal kan se, at kritikken er uberettiget. Jeg tror ikke på, at man løber 9,4 km på 90 minutter ved kun lige at lunte hjem og forsvare et hjørne, alt indgår og Benzema har - som bevist - en fantastisk løbevillighed.

Benzema har af natur et dovent kropssprog, og dette vælger man så at forveksle med at han er doven - jeg tror det er der, den ligger.

Fordi de tal var baseret på et fåtal af kampe og kontekst betyder noget? Her har du tal fra sidste år: en.sportyou.com/madrid-players-run-la-liga-650072 ("Bait" må være Isco) Benz løber nogenlunde ligså meget som i 2013, der er bare den lille detalje at (næsten) alle andre løber mere og det betyder han løber det 4. laveste antal km/kamp. Så gør 9,8 km pr kamp nu ham til en af truppens dovneste? Det er ikke rigtigt tal der kan stå alene.

Jeg ved ikke om du misforstår, men hele problematikken opstår når Benzema konsekvent bliver kaldt doven. Altså Benzema som den eneste af alle i hele truppen. Det er en heksejagt og den er fantastisk unuanceret, og det viser jo egentlig hvor meget alt for mange herinde, og nok også generelt i blandt Real Madrid fans går efter manden.

Han er absolut ikke den eneste, som bliver angrebet på dette. Det er dog klart, at når man ikke rigtig bidrager med andet end et højt niveau i gemmeleg, så burde man kunne forvente hårdt arbejde. Det får man dog ikke.

8 år 6 måneder siden #39 af Dios
@MMM.

Den forstår jeg godt, men det er vel ikke pointen overhovedet? For så skal Benzema vel ikke kaldes doven, da han ikke er den den løber mindst i en kamp, eller af BBC.

@Brylle.

Nej det kan jo heller ikke ses på dit indlæg, hvor du i stedet for at holde fokus på emnet og komme med noget konstruktivt, som hurtigt kunne være nogle andre spillere, som bliver kaldt doven og ugidelig, men i stedet bruger dine dyrebare minutter på at gå efter manden endnu engang. Som sagt, så er det fantastisk unuanceret, og med dit indlæg, så bekræfter du det jo egentlig bare.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

• Brylle
  • Gæst
  • Gæst
8 år 6 måneder siden #40 af Brylle

Dios skrev:
@Brylle.

Nej det kan jo heller ikke ses på dit indlæg, hvor du i stedet for at holde fokus på emnet og komme med noget konstruktivt, som hurtigt kunne være nogle andre spillere, som bliver kaldt doven og ugidelig, men i stedet bruger dine dyrebare minutter på at gå efter manden endnu engang. Som sagt, så er det fantastisk unuanceret, og med dit indlæg, så bekræfter du det jo egentlig bare.

Vrøvl. Når snakken går på Benzema, så er det blot her fokus ligger. Du bliver jo også fornærmet når vi blander andre spillere ind i Ronaldo-debatter. Hvorfor må vi så ikke også isolere Benzema i debatten i stedet for at medregne andre spillere?
Spillere som Kroos og Ronaldo bliver da også ofte kaldt dovne herinde, så du skyder helt ved siden af. Jeg holder netop fokus på emnet, som lige her er rettet mod Benzema. Det kan ikke være så svært at gennemskue på det jeg skriver, og når de sidste par beskeder har omhandlet statistikker omkring BENZEMA, så er det jo netop her emnet er rettet mod. Det bør ikke være svært at misforstå.

Men du skal være velkommen til at sætte en debat op om andre spilleres dovenskab. Så skal jeg med glæde komme med min holdning om den pågældende spiller :-)

8 år 6 måneder siden #41 af Dios

Brylle skrev:

Dios skrev:
@Brylle.

Vrøvl. Når snakken går på Benzema, så er det blot her fokus ligger. Du bliver jo også fornærmet når vi blander andre spillere ind i Ronaldo-debatter. Hvorfor må vi så ikke også isolere Benzema i debatten i stedet for at medregne andre spillere?
Spillere som Kroos og Ronaldo bliver da også ofte kaldt dovne herinde, så du skyder helt ved siden af. Jeg holder netop fokus på emnet, som lige her er rettet mod Benzema. Det kan ikke være så svært at gennemskue på det jeg skriver, og når de sidste par beskeder har omhandlet statistikker omkring BENZEMA, så er det jo netop her emnet er rettet mod. Det bør ikke være svært at misforstå.

Men du skal være velkommen til at sætte en debat op om andre spilleres dovenskab. Så skal jeg med glæde komme med min holdning om den pågældende spiller :-)

Nu nævner du Kroos og Ronaldo, men dem kunne du sagtens have nævnt i sammenhæng.

Jeg bliver skam aldrig fornærmet, og den eneste grund til jeg ikke gider at blande Messi ind i debatten omkring Ronaldo er, fordi jeg er så træt af at hører på man ikke er Real Madrid fan, fordi Ronaldo selvfølgelig ikke er i nærheden af Messi, og slet ikke tåler sammenligningen IMO.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

• Brylle
  • Gæst
  • Gæst
8 år 6 måneder siden #42 af Brylle

Dios skrev:

Brylle skrev:

Dios skrev:
@Brylle.

Nu nævner du Kroos og Ronaldo, men dem kunne du sagtens have nævnt i sammenhæng.

Jeg bliver skam aldrig fornærmet, og den eneste grund til jeg ikke gider at blande Messi ind i debatten omkring Ronaldo er, fordi jeg er så træt af at hører på man ikke er Real Madrid fan, fordi Ronaldo selvfølgelig ikke er i nærheden af Messi, og slet ikke tåler sammenligningen IMO.

Emnet var Benzema. Jeg snakkede Benzema. Ergo holdt jeg mig til emnet og dermed tog du altså fejl i din beskyldning om at jeg ikke holdt mig til emnet men bare gik efter Benzema. Som sagt kan du bare bringe diskussionen på banen om andre spillere og så skal jeg med glæde komme med min holdning. Denne gang var Benzema dog i centrum for debatten og derfor kommenterede jeg på ham.

Og den sidste del skal du være velkommen til at mene. Det kan ikke gøre mig harm, for alle har ret til at have en mening.

Leveret af Kunena Forum