Optakt: FC Barcelona – Real Madrid
- Storken
- Gæst
-
rezamadridista skrev: Det var ikke meningen at takke dig Storken, skulle trykke på knappen 'hurtigt svar'. Ikke fordi jeg er uenig i det du sagde, da jeg ikke er har fulgt med i debatten.
God kamp.
Intet problem.
Jeg har en forventning om, at samtlige TAK jeg har modtaget skyldes en teknisk fejl... :)
God kamp og må det bedste hold vinde
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Storken skrev:
rezamadridista skrev: Det var ikke meningen at takke dig Storken, skulle trykke på knappen 'hurtigt svar'. Ikke fordi jeg er uenig i det du sagde, da jeg ikke er har fulgt med i debatten.
God kamp.
Intet problem.
Jeg har en forventning om, at samtlige TAK jeg har modtaget skyldes en teknisk fejl... :)
God kamp og må det bedste hold vinde
;)
Jeg er her stadig XOXO
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Steen skrev: Der er blevet lav om på startopstillingen, Ramos centralt istedet for Pepe, Arbeloa overtager højreback.
Perfekt!;)
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Storken
- Gæst
-
Steen skrev: Der er blevet lav om på startopstillingen, Ramos centralt istedet for Pepe, Arbeloa overtager højreback.
Det var godt, at man ikke havde oddset på rødt kort i kampen, da man så Pepe var med fra start. Oddset er lige fløjet i vejret :)
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Enig, Ramos og højrebacken er ikke en god mix når man sammenligner hvordan han spiller inde centralt. Han bliver fanget højt oppe for tit og ender med at tage dumme beslutninger, og masser af idiotiske frispark.M_linding skrev:
Steen skrev: Der er blevet lav om på startopstillingen, Ramos centralt istedet for Pepe, Arbeloa overtager højreback.
Perfekt!;)
Varane har så småt overtaget pladsen fra Pepe og lad det endeligt fortsætte på den måde. Ham og Ramos skal danne vores forsvar minimum de næste 5 år, forhåbenligt.
Tiden er kommet, god kamp til alle, HASTA EL FINAL, VAMOS REAL!
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- 10-Tallet
- Gæst
-
Realex skrev: Der må sgu sidde nogle Arsenal fans derude, med lange kæber, og undre sig over, hvordan Fabregas er blevet så stor en svans!
Hvorfor? Fordi han forsøgte at filme sig til et straffespark?
Jeg kender også et par stykker i hvide trøjer, der praktiserer denne disciplin. Det er en ukøn del af fodbolden, men ingen grund til at løbe i blækhuset på grund af det.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Men fordi Fabregas er gået fra, at være den forholdsvis hårde hund, der både kunne dele ud af tacklingerne men også tage imod, til så generelt at falde, dive og være en lille tøs i Barcelona.
At di Maria og andre så har en trang til at dive, har jo ikk noget med det andet at gøre...
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- 10-Tallet
- Gæst
-
Realex skrev: Æhh nej hr. 10-tal.
Men fordi Fabregas er gået fra, at være den forholdsvis hårde hund, der både kunne dele ud af tacklingerne men også tage imod, til så generelt at falde, dive og være en lille tøs i Barcelona.
At di Maria og andre så har en trang til at dive, har jo ikk noget med det andet at gøre...
Så det vil sige at to spillere, Fabrégas og di Mariá, der foretager den samme handling ikke har noget med hinanden at gøre?
Jeg anfægter blot at kritiken bliver en smule unuanceret, når Fabrégas' handlinger fremstilles som "svanset", "tøset" og desuden lettere enestående. Det er jo én, og for spansk fodbold velkendt, måde at spille fodbold på. Desuden synes jeg ikke at Fabrégas' aktioner på en fodboldbane tilnærmelsesvis kan sidestilles med at være en tøs.
Pepe er jo også en tøs, når han brokker sig over dommerkendelser, der ikke falder ud til hans fordel.
Min pointe er at du kan finde "tøsede" aktioner fra samtlige fodboldspillere, og her har hverken Fabrégas, di Mariá eller Pepe noget at skulle lade hinanden høre for.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- 10-Tallet
- Gæst
-
mortenj skrev: Fabregas er en tøs - end of discussion.
Lad mig så høre dine argumenter for, hvorfor Fabrégas er en tøs og hvorfor di Mariá, Pepe ikke er det?
Jeg skylder måske at nævne, at jeg ikke behøver at have ret i mine argumenter, men derimod snarere ønsker at nå frem til, hvad der er sandt.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
