Optakt: FC Barcelona – Real Madrid

13 år 5 måneder siden #25 af Realex
Du læser jo ikke hvad jeg skriver. Der er ingen der benægter at Pepe og Di Maria ikke er ligeså slemme, eller for den sags skyld være.

Forskellen er bare at Di Maria og Pepe ALTID har haft en tendens til tetralske handlinger og diving. Både i henholdsvis Benfica og Porto, var de begge slemme.

Hvorimod man aldrig så Fabregas ligge og ømme sig, eller dive i Arsenal. Men i Barcelona har han bare forvandlet sig til en lille tøs.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• LosMerengues30
  • Gæst
  • Gæst
13 år 5 måneder siden #26 af LosMerengues30
Besvaret af LosMerengues30 på emne Optakt: FC Barcelona – Real Madrid
HVOR ER DET SMUKT! Vi udspiller totalt skuespillerne og boldflytterne. Steroide-Dværgen er endnu engang overmatchet af verdens bedste foldboldspiller - Ronaldo.

Sagde jo, at 5 gange pengene igen for udesejr var en ren gave og endnu mere 3 gange pengene igen for videre avancement.

• messifan34
  • Gæst
  • Gæst
13 år 5 måneder siden #27 af messifan34
Besvaret af messifan34 på emne Optakt: FC Barcelona – Real Madrid
Udspiller er noget fis at sige,barca ,s forsvar udstiller sig selv ,det var det du skulle sige,upspiller er jo helt væk,vær i hellere glade for i har et ordentlig forsvar,og tillykke med finalepladsen og mesterskabet,ja jeg sagde mesterskabet de 16 point skal barca nok smide væk,det tør jeg vædde med.

• 10-Tallet
  • Gæst
  • Gæst
13 år 5 måneder siden #28 af 10-Tallet
Besvaret af 10-Tallet på emne Optakt: FC Barcelona – Real Madrid

Realex skrev: Du læser jo ikke hvad jeg skriver. Der er ingen der benægter at Pepe og Di Maria ikke er ligeså slemme, eller for den sags skyld være.

Forskellen er bare at Di Maria og Pepe ALTID har haft en tendens til tetralske handlinger og diving. Både i henholdsvis Benfica og Porto, var de begge slemme.

Hvorimod man aldrig så Fabregas ligge og ømme sig, eller dive i Arsenal. Men i Barcelona har han bare forvandlet sig til en lille tøs.

Jeg læser, hvad du skriver og jeg forstår det således at fordi di Mariá og Pepe altid har spillet som Fabrégas gør nu, så er de ikke tøser modsat sidstnævnte. Så hvis di Mariá og Pepe en dag skulle forvilde sig til Premier League, lægger deres spillestil om i den forstand at de stopper med at "falde let" og brokke sig, så er de også tøser?

13 år 5 måneder siden #29 af BBB

10-Tallet skrev: Jeg læser, hvad du skriver og jeg forstår det således at fordi di Mariá og Pepe altid har spillet som Fabrégas gør nu, så er de ikke tøser modsat sidstnævnte. Så hvis di Mariá og Pepe en dag skulle forvilde sig til Premier League, lægger deres spillestil om i den forstand at de stopper med at "falde let" og brokke sig, så er de også tøser?

Du læser ikke hvad han skriver. Han nævner, at Fabregas er blevet.

Om man så er enig er en anden ting, men at blive noget kræver en udvikling, som Fabregas angiveligt har gennemgået. Det 'stadie' har Pepe og di María angiveligt været på et stykke tid.

13 år 5 måneder siden #30 af Realex
messifan34 @

Jeg forstod ganske enkelt ikke, hvad du skrev der...

10-tallet @

Jo de er da. Se bare Pepe! Men jeg nævnte Fabregas, fordi der i netop var en situation med ham. Så skal jeg jo ikke nævne, alle de andre hundredevis af spillere der diver.

Tror vi stopper den her. Den kører nemt for langt ud.
Sidste redigering: 13 år 5 måneder siden ved Realex.

13 år 5 måneder siden #31 af Realmadrid94
Havde det været Ramos/Pepe som havde skubbet på den måde er jeg ikke i tvivl om det havde givet et rødt.. Stof til eftertanke ;)

• 10-Tallet
  • Gæst
  • Gæst
13 år 5 måneder siden #32 af 10-Tallet
Besvaret af 10-Tallet på emne Optakt: FC Barcelona – Real Madrid

Realex skrev: messifan34 @

Jeg forstod ganske enkelt ikke, hvad du skrev der...

10-tallet @

Jo de er da. Se bare Pepe! Men jeg nævnte Fabregas, fordi der i netop var en situation med ham. Så skal jeg jo ikke nævne, alle de andre hundredevis af spillere der diver.

Tror vi stopper den her. Den kører nemt for langt ud.

Og jeg kommenterede det kun, fordi jeg synes det var forkert at fremstille situationen som et særligt (tøset) karakteristika for én spiller, når de nu er så mange, der gør det. Men vi er vidst enige! ;)

• LosMerengues30
  • Gæst
  • Gæst
13 år 5 måneder siden #33 af LosMerengues30
Besvaret af LosMerengues30 på emne Optakt: FC Barcelona – Real Madrid

messifan34 skrev: Udspiller er noget fis at sige,barca ,s forsvar udstiller sig selv ,det var det du skulle sige,upspiller er jo helt væk,vær i hellere glade for i har et ordentlig forsvar,og tillykke med finalepladsen og mesterskabet,ja jeg sagde mesterskabet de 16 point skal barca nok smide væk,det tør jeg vædde med.

Total udmygelse. Vi var boldflytterne overlegne på Nou Camp igen, igen, igen, igen efterhånden. Jeg sagde jo, at Barcelona rent mentalt og når det kommer til at vende en kamp ikke er et storhold værdigt. Hverken de seneste par år eller historisk set. Ufatteligt lettjente penge og oddset var en ren gave.

Milan-fiaskoen kommer forhåbentlig til at side der 2 uger endnu, så de kan ryge ud af 2 turneringer på 2 uger. Minder lidt om sidste sæsons kollaps.

Hvor var det smukt. Endelig kunne man se, at stort set samme hold slog samtlige ligarekorder sidste sæson og scorede flest mål nogensinde og opnåede det højeste pointantal i historien. Fantastisk.

HALA MADRID!

Leveret af Kunena Forum