Josep Pedrerol: Real Madrid accepterer Juventus' bud på Ronaldo
NadaMás skrev: Bud på Juventus start 11'er med tilgang af Ronaldo. Ser sgu også farligt ud.
Ronaldo - Higuain
Dybala
Sandro - Can/Khedira - Pjanic - Cancelo/Cuardado
Barzagli/Rugani - Chiellini - Benatia
Szcesney/Perin
Rugani, Pjanic og Higuain meldes på vej væk. Caldara er kommet til som en habil erstatning for Rugani hvis han (eller en anden midtstopper) skifter væk. Pjanic meldes på vej ud for at gøre plads til Milinkovic-Savic. Og hvis Ronaldo ankommer, så tror jeg uden tvivl Higuain skifter væk. Chelsea er sat i forbindelse med både Rugani og Higuain.
Douglas Costa må være en klar starter når han er fit. Og ellers har de andre stærke navne som Spinazzola (venstre wingback), De Sciglio, Marchisio, Matuidi, Mandzukic, Bentancur og Bernadeschi. Især Bentancur og Bernadeschi må forventes at få mere fremtrædende roller. Og Matuidi (fast på det franske landshold) burde være fast starter med Douglas Costa.
Szczesny, Perin
Cancelo, De Sciglio
Benatia, Barzagli
Chiellini, Caldara/Rugani
Alex Sandro, Spinazzola
Khedira / Bentancur / Marchisio
Matuidi / Can / Sturaro
Bernadeschi, Cuadrado
Dybala, Pjanic/Milinkovic-Savic
Douglas Costa, (Bernadeschi, Bentancur, Dybala, Sturaro, Mandzukic)
Ronaldo, Mandzukic / Dybala
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Real Madrid
-
- Platin bruger
-
BBB skrev:
NadaMás skrev: Bud på Juventus start 11'er med tilgang af Ronaldo. Ser sgu også farligt ud.
Ronaldo - Higuain
Dybala
Sandro - Can/Khedira - Pjanic - Cancelo/Cuardado
Barzagli/Rugani - Chiellini - Benatia
Szcesney/Perin
Skulle Higuain ikke videre i systemet? Chelsea?
Juventus har i øvrigt firemands-kæde under Allegri, modsat Conte med tremands.
No solo soy perfecto, también soy Madridista
- Real Madrid
-
- Platin bruger
-
Pjanić/Milinkovic-Savic
Matuidi/Can – Khedira
Sandro – Chiellini – Benatia/Rugani – Cancelo/De Sciglio
Szczęsny
- Real Madrid
-
- Platin bruger
-
La Liga: 311 ligamål og 95 assist = 406 mål i 292 kampe
Champions League: 105 mål og 31 assist = 136 mål i 101 kampe
Totalt: 450 mål og 131 assists = 581 mål i 438 kampe
Wow bare wow
Det er med andre ord slet ikke givet, at han er Juventus-spiller den kommende sæson. Lige nu er Ronaldo i hvert fald tættere på et skifte til Den Gamle Dame.
Real Madrid skrev: Ronaldos Real Madrid-karriere i tal:
La Liga: 311 ligamål og 95 assist = 406 mål i 292 kampe
Champions League: 105 mål og 31 assist = 136 mål i 101 kampe
Totalt: 450 mål og 131 assists = 581 mål i 438 kampe
Wow bare wow
Jeg har sagt det før: Vi har været vidne til Real Madrid-historiens bedste spiller. Det er noget vi ikke skal tage for givet, men snarere være beæret over resten af vores levetid og overlevere til vores efterkommere (er ved at indoktrinere mine) med stolthed.
#unaleyenda
Real HWL skrev: Er det ikke bare endnu engang Jorge Mendes strategi for at få en bedre kontrakt til Ronaldo? Han er en mester til det her spil. Desuden ligner det ikke Perez at sælge en stjerne uden at have en afløser klar.
Den tanke har jeg skam også haft i dag. Og det er da heller ikke til at udelukke, at Real Madrid har brugt Neymar og Mbappe de seneste dage til at signalere over for Mendes, at man er ligeglad med dennes mange mindgames.
Altså, der bliver lækker historier fra Mendes og Real Madrid svarer så tilbage med sine egne lækkede historier.
Det lyder vildt, men alligevel sandsynligt.
Jeg tror dog stadig på, at der er et eller andet om snakken.
Daniel skrev:
Real HWL skrev: Er det ikke bare endnu engang Jorge Mendes strategi for at få en bedre kontrakt til Ronaldo? Han er en mester til det her spil. Desuden ligner det ikke Perez at sælge en stjerne uden at have en afløser klar.
Den tanke har jeg skam også haft i dag. Og det er da heller ikke til at udelukke, at Real Madrid har brugt Neymar og Mbappe de seneste dage til at signalere over for Mendes, at man er ligeglad med dennes mange mindgames.
Altså, der bliver lækker historier fra Mendes og Real Madrid svarer så tilbage med sine egne lækkede historier.
Det lyder vildt, men alligevel sandsynligt.
Jeg tror dog stadig på, at der er et eller andet om snakken.
Jeg ved ikke helt hvad jeg skal tro på med hensyn til Ronaldo. Syntes det er det samme hver sommer med ham. Sidste sommer tog vi også afsked med ham her på siden. Han har nærmest været på vej væk lige siden han kom til klubben. Jeg tror bare Mendes skal hive lidt mere mønt ud af lommen på den kære Perez for sidste gang ;)
NadaMás skrev: Klart, der var lidt her og der jeg ikke havde taget højde for! Gik ret så stærkt! Stadig super flot opstilling!
Helt enig!
La Gazzetta har også givet deres bud på Juventus' hold med Ronaldo: (4-3-2-1): Szczesny/Perin; Cancelo/De Sciglio, Benatia/Barzagli, Chiellini/Caldara, Alex Sandro/Spinazzola; Can/Khedira, Pjanic/Bentancur, Matuidi/Marchisio; Douglas Costa/Cuadrado, Dybala/Bernadeschi; Ronaldo/Mandzukic. Med Pinsiglio som tredjemålmand og alsidige Sturaro som altmuligmand og afløser på midten og i offensiven hvorend der er brug for ham. Det er et virkelig stærkt hold uanset hvad og helt klart fortsat en stærk CL-bejler. Og så er det selvfølgelig forudsat, at både Rugani og Higuaín skifter væk.
- Cristiano7
- Platin bruger
-