Jorge Mendes: Ronaldo vil ALTID være Real Madrid evigt taknemmelig

8 år 3 uger siden #1 af Daniel

Jorge Mendes forsikrer, at Ronaldo aldrig vil glemme sin tid i Real Madrid.

Det eneste der efterhånden mangler i skriverierne, der sender Cristiano Ronaldo fra Real Madrid til Juventus, er en officiel pressemeddelelse fra begge parter, der bekræfter den forstående handel mellem klubberne.

Således havde Ronaldos agent, Jorge Mendes, et længere møde med Florentino Pérez og José Ángel Sánchez natten til torsdag, hvor de to sidstnævnte angiveligt indvilligede i at lade portugiseren afhænde til Juventus for 100 millioner euro.

I dag var Jorge Mendes så et smut forbi det portugisiske medie Record og smide en kommentar på Ronaldos mulige skifte til Juventus, der hverken be- eller afkræftede de verserende rygter i den internationale presse.

- Hvis det sker (at han skifter klub, red.), bliver det et nyt kapitel og en ny udfordring i hans i forvejen strålende karriere, siger portugiserens agent ifølge Record og fortsætter:

- Hvis Cristiano Ronaldo forlader Real Madrid, vil han for evigt være taknemmelig for klubben, præsidenten, hele personalet samt de mange Madrid-fans verden over.

Pålidelige kilder i såvel den italienske som den spanske presse har i dag rapporteret, at Juventus arbejder på at præsentere Ronaldo allerede nu på lørdag foran et udsolgt Allianz Stadium - verdensstjernen står til at tjene 30 millioner om året over en fireårige periode.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

8 år 3 uger siden #2 af Raul7-2880
Fandme en kæmpe legende som i høj grad forlader klubben på toppen!

8 år 3 uger siden #3 af Real Madrid

Raul7-2880 skrev: Fandme en kæmpe legende som i høj grad forlader klubben på toppen!

Blev aldrig indhentet i forhold til mål og kampe. Det tror jeg han efter hans karriere, vil se tilbage på med ekstrem stolthed, ligesom resten af os.

No solo soy perfecto, también soy Madridista
Følgende bruger(e) sagde tak: ChrillRM14

8 år 3 uger siden #4 af BBB
Lur mig om han ikke præsenteres dagen efter VM-finalen i stedet, så han kan tage spotlightet.
Følgende bruger(e) sagde tak: El Madridista, ChrillRM14

8 år 3 uger siden #5 af Real HWL
Jeg troede ikke på det i starten. Men jeg kan godt se hvor det efterhånden bære hen af. Det gør faktisk lidt ondt i hjertet :( Tak er kun et fattigt ord.

Når det så er sagt, så må Ronaldo være den bedste handel i fodboldhistorien. Real får jo nærmest det samme for ham 9 år efter.
Sidste redigering: 8 år 3 uger siden ved Real HWL.

8 år 3 uger siden #6 af Lars1991
Jeg har siden sidste sommer haft det på den måde, at jeg synes det var ok hvis han blev, og ok hvis han smuttede. Begge dele ville være godt for Real Madrid. Men nu hvor det er så tæt på så sidder jeg alligevel med en følelse af at vi mister en stor del af vores identitet. Jeg har godt nok ikke lyst til at se ham spille i en anden trøje, får lidt kvalme af at tænke på ham i en Juve trøje (og har ikke noget imod Juve). Måske skal man bare vænne sig lidt til tanken.
En stor legende takker i hvert fald af. Tak for alle målene og Champions League trofæerne.

8 år 3 uger siden #7 af nono
Det her handler om, at Ronaldo gerne vil huskes som verdens bedste i historien og derfor ønsker at vinde Serie A. Det skulle ikke undre mig, hvis han også napper en sæson i München inden han takker af i Kina eller USA.

Jeg tror at han, når karrieren er slut, kryber til korset og fortryder sin beslutning.

8 år 3 uger siden #8 af ChrillRM14

nono skrev: Det her handler om, at Ronaldo gerne vil huskes som verdens bedste i historien og derfor ønsker at vinde Serie A. Det skulle ikke undre mig, hvis han også napper en sæson i München inden han takker af i Kina eller USA.

Jeg tror at han, når karrieren er slut, kryber til korset og fortryder sin beslutning.

Jeg har sgu respekt for hans ærgerrighed over at søge den nye udfordring i stedet for bare at tage til USA eller Kina. Det kan selvfølgelig også handle om eksponering af brandet, men i sidste ende så tager han også til Juve, fordi han stadig vil spille bold på højt plan og forsøge at dominere en ny liga.

The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu
Følgende bruger(e) sagde tak: asp3200, nono, elle44, SeQueda

8 år 3 uger siden #9 af SeQueda

ChrillRM14 skrev: Jeg har sgu respekt for hans ærgerrighed over at søge den nye udfordring i stedet for bare at tage til USA eller Kina. Det kan selvfølgelig også handle om eksponering af brandet, men i sidste ende så tager han også til Juve, fordi han stadig vil spille bold på højt plan og forsøge at dominere en ny liga.

Enig.

Og hvilken æra, der slutter med Ronaldos exit. Det gør ondt i hjertet, men på den anden side, synes jeg, at det er et godt tidspunkt. Han er begyndt at falde i niveau (stadig topklasse, men dog mere menneske end nogensinde) og med en ny træners spilfilosofi, kan vi måske få mere ud af Isco og Asensio - det har jeg store forventninger til.

Mon de sender Dybala den anden vej?
Følgende bruger(e) sagde tak: ChrillRM14

8 år 3 uger siden #10 af Zyconith
Endnu engang viser klubben/Florentino sig fra sin mest usmagelige side. Ingen loyalitet, ingen ære, ingen respekt. Jeg forstår udemærket Ronaldos beslutning, han er mere værd end den behandling han har fået. Det er og bliver Real Madrids tab. Det vil andenrangsspillere som Hazard og Neymar ikke kunne gøre op for.

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos
Følgende bruger(e) sagde tak: Jonas, Lukita

8 år 3 uger siden #11 af nono

Zyconith skrev: Endnu engang viser klubben/Florentino sig fra sin mest usmagelige side. Ingen loyalitet, ingen ære, ingen respekt. Jeg forstår udemærket Ronaldos beslutning, han er mere værd end den behandling han har fået. Det er og bliver Real Madrids tab. Det vil andenrangsspillere som Hazard og Neymar ikke kunne gøre op for.

Ronaldo kan og skal ikke erstattes. Det bedste Julen kan gøre, er at lade kollektivet været stjernen og skabe en ny spillestil hvor alle skal bære. Beholder vi den eksisterende formel med en Neymar, Hazard eller Mbappe som stedfortræder vil det selvfølgelig ende helt, helt galt. Hvem kan tåle sammenligning med både Messi og Ronaldo?

Håber at Real køber Mbappe, men han skal beskyttes!!! Lad presset falde på Isco, Benzema, Modric, Ramos. Han er IKKE en erstatning for Ronaldo. Det finder man aldrig.

8 år 3 uger siden #12 af slb1995

Zyconith skrev: Endnu engang viser klubben/Florentino sig fra sin mest usmagelige side. Ingen loyalitet, ingen ære, ingen respekt. Jeg forstår udemærket Ronaldos beslutning, han er mere værd end den behandling han har fået. Det er og bliver Real Madrids tab. Det vil andenrangsspillere som Hazard og Neymar ikke kunne gøre op for.

Den må du simpelthen uddybe. Hvori ligger det respektløse fra Real Madrids side? Real Madrid vil give Cristiano en løn, som er ganske glimrende. Den vil Cristiano ikke takke ja til, og dermed vil han ikke længere være i klubben. Florentino er også nødt til at tænke på klubbens interesser ift. at give en 33-årig (men vel og mærke den største spiller i klubbens historie) en enorm løn, der kunne være et led i den nødvendige foryngelse af truppen, uanset hvilken spiller der er tale om.

Cristiano har da tit ageret illoyalt over for klubben, når han har sat sig selv over klubben, senest ifm. CL-finalen hvor han skulle have tingene til at handle om sig selv. Og skriverierne hver sommer om, at nu havde han besluttet sig for at forlade klubben for så at forlænge/forbedre sin kontrakt.

Jeg kan bare ikke se, hvorfor klubben/Florentino skal gøres til skurke i denne saga.
Følgende bruger(e) sagde tak: asp3200, Chamartin, Kimbo

Leveret af Kunena Forum