Jorge Mendes: Ronaldo vil ALTID være Real Madrid evigt taknemmelig

8 år 3 uger siden #13 af Lukita
Fordi at Perez tilsyneladende ikke har foretaget sig en skid, efter CL-triumfen sidste sommer. Ronaldo skulle have haft sin kontrakt efter, men først for nyligt efter han har luftet sin utilfredshed, virker det som om at klubben prøver at redde tingene og få snakket med ham, men han er, fuldt forståeligt, skuffet over at han er nødt til at lægge pres på, før at der sker noget. Klubben (Perez) har forvaltet det her helt forfærdeligt dårligt og respektløst, og selvom jeg kommer til at savne Ronaldo og hans vigtighed for holdet og klubben, så er jeg glad for at han kommer væk fra Perez, han fortjener ikke at arbejde under en præsident der svigter på den måde.

Ankomsten af Mbappé har desværre ødelagt mit syn på klubben og hvad den (burde) stå for (Pérez din bastard), og dermed også stort set min interesse. Spillere som Asencio, Rüdiger, Camavinga, Modric, Bellingham, Valverde, Güler, Rodrygo og Endrick, holder den lidt i live.
Følgende bruger(e) sagde tak: Jonas

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

8 år 3 uger siden #14 af Fondo_Sur

Lukita skrev: Fordi at Perez tilsyneladende ikke har foretaget sig en skid, efter CL-triumfen sidste sommer. Ronaldo skulle have haft sin kontrakt efter, men først for nyligt efter han har luftet sin utilfredshed, virker det som om at klubben prøver at redde tingene og få snakket med ham, men han er, fuldt forståeligt, skuffet over at han er nødt til at lægge pres på, før at der sker noget. Klubben (Perez) har forvaltet det her helt forfærdeligt dårligt og respektløst, og selvom jeg kommer til at savne Ronaldo og hans vigtighed for holdet og klubben, så er jeg glad for at han kommer væk fra Perez, han fortjener ikke at arbejde under en præsident der svigter på den måde.

Efter det efterår han "leverede" ville jeg også tøve med at give ham en ny 4/5 årig kontrakt og en stor lønforhøjelse. Det er bare fornuft.

Sandheden er bare at Ronaldo vil prøve noget nyt. Det er sådan han er og fred være med det.
Følgende bruger(e) sagde tak: DarioGomez, JimmyBroe

8 år 3 uger siden #15 af JimmyBroe
Real Madrid er altså også en virksomhed. En virksomhed hvis første fokus er på at sikre sig selv bedst muligt, uagtet hvad dette måtte betyde for enkeltpersoner. Ronaldo skal holde op med st pege fingre. Han skal være Real Madrid taknemmelig for at have 4 ChL titler, 2 liga tilter og 4 balloner og en helvedes masse anden individuel samt hold baserede titler og Fame. Det havde han aldrig fået på samme måde i andre klubber, med undtagelse af Barcelona.

Real Madrid er selvfølgelig også taknemmelig. Han er en legende i klubben. Men klubben har ikke gjort noget forkert i denne sag. Jeg kan slet ikke se alle problemerne og svigtene som nogen af jer andre kan.

Ronaldo “stopper” på toppen, og Real Madrid siger farvel til en af de bedste i historien på det helt rigtige tidspunkt.
Nu skal det bare ske og så skal fans Ronaldo og alle andre mande sig op, respektere det, huske tilbage på en fantastisk tid og komme videre. Så må vi bare håbe at Prezi og de andre høje herrer har noget i baghånden.

Jeg er her stadig XOXO
Sidste redigering: 8 år 3 uger siden ved JimmyBroe.

8 år 3 uger siden #16 af Lukita
Ronaldos manglende præstationer i efteråret er komplet ligegyldigt, det samme er hans alder. Han var blevet LOVET en forbedret kontrakt, og så har Perez kraftedme bare at holde sit orden og give ham den kontrakt, UANSET om klubben også er en forretning eller ej. Anderledes kan og må det simpelthen ikke være, vi skulle forestille at være en “kongelig” og ædel klub med værdierne i orden, er det sådan her vi skal opføre os? At løbe fra et løfte til den bedste spiller i klubbens historie?

Jeg forstår 100 % at der ikke er meget fremtid i Ronaldo, men det handler om at klubben skal overholde sit ord!

Ankomsten af Mbappé har desværre ødelagt mit syn på klubben og hvad den (burde) stå for (Pérez din bastard), og dermed også stort set min interesse. Spillere som Asencio, Rüdiger, Camavinga, Modric, Bellingham, Valverde, Güler, Rodrygo og Endrick, holder den lidt i live.
Følgende bruger(e) sagde tak: Zyconith, Jonas

8 år 3 uger siden #17 af JimmyBroe

Lukita skrev: Ronaldos manglende præstationer i efteråret er komplet ligegyldigt, det samme er hans alder. Han var blevet LOVET en forbedret kontrakt, og så har Perez kraftedme bare at holde sit orden og give ham den kontrakt, UANSET om klubben også er en forretning eller ej. Anderledes kan og må det simpelthen ikke være, vi skulle forestille at være en “kongelig” og ædel klub med værdierne i orden, er det sådan her vi skal opføre os? At løbe fra et løfte til den bedste spiller i klubbens historie?

Jeg forstår 100 % at der ikke er meget fremtid i Ronaldo, men det handler om at klubben skal overholde sit ord!

Stop... “Lover” er noget man gør som børn. Voksne anstændige mennesker får ting på skrift. Intet andet holder. Det gælder i mellem mennesker, på privat såvel som erhvervsmæssigplan. Du kan “love” noget til dine børn eller bedste ven. Du bliver sgu ikke lovet en bedre indlånsrente af din bankmand uden papirer på det.
Stop hulkerriet om “hvordan vi behandler vores legender”. Klubben har ikke gjort noget som helst forkert i denne sag. Suk altså...

Jeg er her stadig XOXO
Sidste redigering: 8 år 3 uger siden ved JimmyBroe.
Følgende bruger(e) sagde tak: DarioGomez, Kimbo

8 år 3 uger siden #18 af ChrillRM14

JimmyBroe skrev:

Lukita skrev: Ronaldos manglende præstationer i efteråret er komplet ligegyldigt, det samme er hans alder. Han var blevet LOVET en forbedret kontrakt, og så har Perez kraftedme bare at holde sit orden og give ham den kontrakt, UANSET om klubben også er en forretning eller ej. Anderledes kan og må det simpelthen ikke være, vi skulle forestille at være en “kongelig” og ædel klub med værdierne i orden, er det sådan her vi skal opføre os? At løbe fra et løfte til den bedste spiller i klubbens historie?

Stop... “Lover” er noget man gør som børn. Voksne anstændige mennesker får ting på skrift. Intet andet holder. Det gælder i mellem mennesker, på privat såvel som erhvervsmæssigplan. Du kan “love” noget til dine børn eller bedste ven. Du bliver sgu ikke lovet en bedre indlånsrente af din bankmand uden papirer på det.
Stop hulkerriet om “hvordan vi behandler vores legender”. Klubben har ikke gjort noget som helst forkert i denne sag. Suk altså...

Kan godt se, hvad du mener, men uanset hvad der i de 'voksnes verden' er et løfte, så kan Ronaldo vel stadig føle sig taget ved næsen af vores præsident, der har ment ét, men gjort noget andet. At Ronaldo skifter er vel ligeså meget fordi, at han ikke gider flere af de her slåskampe med Florentino, da de tydeligvis ikke er på bølgelængde med hinanden.
Selvfølgelig er Real en forretning, der skal drives af en sportslig utilitarisme, men en klub skal vel også sørge for, at der ikke skabes splid mellem parter og ej heller miskommunikation. Det virker som om, at Ronaldo mener, at Florentino ikke har været særlig transparent i, hvad han siger, og hvad han gør. At denne splid så kommer af, at Ronaldo ikke forstår, hvorfor han som snart 34-årig ikke kan være den bedst betalte spiller i verden er så en anden ting :P

The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu

8 år 3 uger siden #19 af Jonas

JimmyBroe skrev:

Stop... “Lover” er noget man gør som børn. Voksne anstændige mennesker får ting på skrift. Intet andet holder det gælder i mellem mennesker på privat såvel som erhvervsmæssigplan. Du kan love noget til dine børn eller bedste ven. Du bliver sgu ikke lovet en bedre indlånsrente af din bankmand uden papirer på det.

En mundtlig aftale er faktisk sidestillet med en skriftlig og begge er juridisk bindende. Problemet er blot at det ofte er svært at bevise at der findes en aftale hvis den blot er mundtlig, og det er den sidste del Real har udnyttet på yderst uværdig vis. Et forhold skal jo ende galt hvis man begynder at spekulere i hvad der kan bevises i retten i stedet for hvad der er moralsk forsvarligt..

• Brylle
  • Gæst
  • Gæst
8 år 3 uger siden #20 af Brylle

Zyconith skrev: Endnu engang viser klubben/Florentino sig fra sin mest usmagelige side. Ingen loyalitet, ingen ære, ingen respekt. Jeg forstår udemærket Ronaldos beslutning, han er mere værd end den behandling han har fået. Det er og bliver Real Madrids tab. Det vil andenrangsspillere som Hazard og Neymar ikke kunne gøre op for.

Vrøvl. Man har tydeligvis taget en beslutning om at en 33-årig portugiser, der er god 3 måneder om året, ikke er en lønforhøjelse og evt. forlængelse værd i en tid, hvor der kommer en ny træner til som har sine ideer og måske har sine favoritter andre steder i sin nuværende trup. Det har intet med ære, loyalitet og respekt at gøre. Ronaldo yder en indsats for klubben og er blevet betalt derefter, og den dag hvor man mener at det er tid til at prøve noget nyt, så skal man finde en løsning der gør det muligt. Det har intet med manglende loyalitet, ære og respekt at gøre.

8 år 3 uger siden #21 af Steen
Folk glemmer også, at Ronaldo har følt sig "ked af det og vil væk" næsten hver sommer siden han kom hertil. Det er eddermame trættende, at Mendes & CR konstant skaber drama.
Derudover glemmer de fleste at tage højde for de økonomiske aspekter. Dette er sidste mulighed, hvis vi skal sælge ham for stort beløb. 700 millioner kroner er altså mange penge.

Han fylder 34 om et halvt år. Synes I selv, at det er fornuftigt at give 220 millioner kroner om året til en 36/37-årig spiller?
Sidste redigering: 8 år 3 uger siden ved Steen.
Følgende bruger(e) sagde tak: El Madridista, DarioGomez, JimmyBroe, El Siete, Kimbo, Dragam

8 år 3 uger siden #22 af Real Madrid

Brylle skrev:

Zyconith skrev: Endnu engang viser klubben/Florentino sig fra sin mest usmagelige side. Ingen loyalitet, ingen ære, ingen respekt. Jeg forstår udemærket Ronaldos beslutning, han er mere værd end den behandling han har fået. Det er og bliver Real Madrids tab. Det vil andenrangsspillere som Hazard og Neymar ikke kunne gøre op for.

Vrøvl. Man har tydeligvis taget en beslutning om at en 33-årig portugiser, der er god 3 måneder om året, ikke er en lønforhøjelse og evt. forlængelse værd i en tid, hvor der kommer en ny træner til som har sine ideer og måske har sine favoritter andre steder i sin nuværende trup. Det har intet med ære, loyalitet og respekt at gøre. Ronaldo yder en indsats for klubben og er blevet betalt derefter, og den dag hvor man mener at det er tid til at prøve noget nyt, så skal man finde en løsning der gør det muligt. Det har intet med manglende loyalitet, ære og respekt at gøre.

Jeg er som sådan ikke uenig med dig, men jeg får snart kvalme over brugere herinde, som har behov for at negligere Ronaldo i sådan en grad... Vi mister altså en spiller, som i sidste sæson var Champions League topscorer med 15 mål, som scorede 44 mål totalt, 26 af dem i ligaen. Behøver ikke komme ind på tidligere års bedrifter, at tale dem ned siger mere om brugerne herinde, end spilleren. Men gør nu ikke hans sæson dårligere end den var... tæller vi hans mål og assist med fra sidste sæson – i forhold til antal kampe – så var ingen bedre end Ronaldo (1.18 mål og assist pr kamp i sæsonen ), altså hverken Salah (1.15 mål pr kamp) eller Messi (1.16 pr kamp)..

No solo soy perfecto, también soy Madridista
Sidste redigering: 8 år 3 uger siden ved Real Madrid.
Følgende bruger(e) sagde tak: ChrillRM14

8 år 3 uger siden #23 af DarioGomez

Brylle skrev:

Hørt!

Jeg vil savne hans mål, men ikke hans konstante krav ...

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...

8 år 3 uger siden #24 af slb1995

Real Madrid skrev:

Brylle skrev:

Jeg er som sådan ikke uenig med dig, men jeg får snart kvalme over brugere herinde, som har behov for at negligere Ronaldo i sådan en grad... Vi mister altså en spiller, som i sidste sæson var Champions League topscorer med 15 mål, som scorede 44 mål totalt, 26 af dem i ligaen. Behøver ikke komme ind på tidligere års bedrifter, at tale dem ned siger mere om brugerne herinde, end spilleren. Men gør nu ikke hans sæson dårligere end den var... tæller vi hans mål og assist med fra sidste sæson – i forhold til antal kampe – så var ingen bedre end Ronaldo (1.18 mål og assist pr kamp i sæsonen ), altså hverken Salah (1.15 mål pr kamp) eller Messi (1.16 pr kamp)..

Brylle taler da ikke Cristiano ned med sit indlæg. Tallene, du fremviser, er unikke, men faktum er, at Cristiano i de første 19 ligakampe i sidste sæson scorede 4 mål. At han så kom stærkt igen i de, omtrent tre måneder, Brylle nævner, er så en anden sag og siger meget om hvilket format, portugiseren besidder. Cristiano kan ikke længere præstere i alle måneder på en sæson, hvilket er helt ok, hans alder taget i betragtning. Men når han ikke længere kan præstere mere kontinuerligt, mener jeg også, at det er et passende tidspunkt at skilles.
Følgende bruger(e) sagde tak: Brylle, Kimbo

Leveret af Kunena Forum