Real Madrid afviser igen Neymar-kontakt

5 år 8 måneder siden #1 af Administrationen

I sidste uge udsendte Real Madrid en officiel pressemeddelelse, hvor man slog fast at man ikke har budt på Neymar og ikke er i forhandlinger med brasilianeren.

 

Og nu har man set sig nødsaget til at gøre det igen, efter at rygterne bliver ved med at svirre om kontakt mellem parterne.

 

Denne gang skriver Real Madrid i en officiel meddelelse, at man ikke har til hensigt at give et bud på Neymar og man slår samtidig fast, at forholdet til Paris SG er ekstra-ordinært og derfor vil en eventuel interesse i en af franskmændenes spillere betyde, at man vil tage kontakt til klubben først.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 8 måneder siden #2 af Steen
Det er snart ved at blive pinligt, det her ... 2 x Neymar og 1 gang med Mbappé. Hvorfor føler klubben sig dog nødsaget til at afvise de her rygter? Jeg tror bare vi fans (og medier) må acceptere, at vi ikke kan hente Neymar eller Mbappe. Fuld fokus på Hazard og en dygtig angriber.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 8 måneder siden #3 af Siempre fiel
Jeg ved at jeg ofte er en kende pessimistisk - men jeg er seriøst ved at indstille mig på ENDNU en skuffende sommer

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 8 måneder siden #4 af Steen

Siempre fiel skrev: Jeg ved at jeg ofte er en kende pessimistisk - men jeg er seriøst ved at indstille mig på ENDNU en skuffende sommer


Jeg har det på samme måde. Jeg forventede en stor sommer, men det virker ikke til, at det bliver sådan. En journalist fra Cadena Cope skrev, at vi enten henter Neymar eller også forbliver truppen som den er ... På den ene side tror jeg ikke på det, for det virker åndssvagt, og Perez skulle vist også have sagt, at der ville være få, men store transfers. På den anden side ville det ikke overraske mig, for Perez har ikke været alt for god på transfermarkedet de sidste par år.

Vi må se hvordan det står til når VM er slut, men Mbappe og Neymar er umulige. 100%.
Følgende bruger(e) sagde tak: Siempre fiel

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 8 måneder siden #5 af PMO

Steen skrev:

Siempre fiel skrev: Jeg ved at jeg ofte er en kende pessimistisk - men jeg er seriøst ved at indstille mig på ENDNU en skuffende sommer


Jeg har det på samme måde. Jeg forventede en stor sommer, men det virker ikke til, at det bliver sådan. En journalist fra Cadena Cope skrev, at vi enten henter Neymar eller også forbliver truppen som den er ... På den ene side tror jeg ikke på det, for det virker åndssvagt, og Perez skulle vist også have sagt, at der ville være få, men store transfers. På den anden side ville det ikke overraske mig, for Perez har ikke været alt for god på transfermarkedet de sidste par år.


Hvis RM ikke forstærker sig nævneværdigt og ikke bruger af “alle de penge man ikke har brugt i mange år” så tror jeg personligt at der er noget med økonomien i klubben vi ikke aner noget om. Det er immervæk lang tid siden der er sket noget interessant på transferfronten. Talenter tæller ikke.
Følgende bruger(e) sagde tak: andreashn, Dragam

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 8 måneder siden #6 af DarioGomez
Der skal nok ske noget. VM er ikke slut. Og en del af de spillere, vi gerne vil have, er stadig i Rusland.

Plus: et nyt stadion er dyrt, så forvent ikke tre-fire kæmpe signings

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Følgende bruger(e) sagde tak: El Madridista, Real HWL, andreashn, Fondo_Sur

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 8 måneder siden #7 af Steen

PMO skrev:

Steen skrev:

Siempre fiel skrev: Jeg ved at jeg ofte er en kende pessimistisk - men jeg er seriøst ved at indstille mig på ENDNU en skuffende sommer


Jeg har det på samme måde. Jeg forventede en stor sommer, men det virker ikke til, at det bliver sådan. En journalist fra Cadena Cope skrev, at vi enten henter Neymar eller også forbliver truppen som den er ... På den ene side tror jeg ikke på det, for det virker åndssvagt, og Perez skulle vist også have sagt, at der ville være få, men store transfers. På den anden side ville det ikke overraske mig, for Perez har ikke været alt for god på transfermarkedet de sidste par år.


Hvis RM ikke forstærker sig nævneværdigt og ikke bruger af “alle de penge man ikke har brugt i mange år” så tror jeg personligt at der er noget med økonomien i klubben vi ikke aner noget om. Det er immervæk lang tid siden der er sket noget interessant på transferfronten. Talenter tæller ikke.


Tja, vi har trods alt brugt 1,3 milliarder på Odriozola, Rodrygo, Lunin, Vinicius, Theo Hernández og Ceballos ..

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 8 måneder siden #8 af REAL
Jeg synes faktisk det virker fornuftigt. Vi så alle hvordan det gik for Barcelona, da klubben (herunder spillerne) opførte sig helt uanstændigt mht deres forsøg på at hente Verratti.

Min pointe er. Hvis en spiller ønsker et skifte til os, verdens bedste klub, så sker det før eller siden. Så hvorfor ikke holde os på god fod med de klubber.
Tottenham er et fint eksempel. De (Levy) er forfærdelige at forhandle med, men har en spiller ønsket skiftet, så er det sket.
Jeg håber inderligt at Mbappe ender hos os i fremtiden, men tror ganske enkelt ikke han er klar til at forlade Paris nu. Så ser egentlig blot klubbens ageren, som en investering i en fremtidig handel.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 8 måneder siden #9 af Dragam

REAL skrev: Jeg synes faktisk det virker fornuftigt. Vi så alle hvordan det gik for Barcelona, da klubben (herunder spillerne) opførte sig helt uanstændigt mht deres forsøg på at hente Verratti.

Min pointe er. Hvis en spiller ønsker et skifte til os, verdens bedste klub, så sker det før eller siden. Så hvorfor ikke holde os på god fod med de klubber.
Tottenham er et fint eksempel. De (Levy) er forfærdelige at forhandle med, men har en spiller ønsket skiftet, så er det sket.
Jeg håber inderligt at Mbappe ender hos os i fremtiden, men tror ganske enkelt ikke han er klar til at forlade Paris nu. Så ser egentlig blot klubbens ageren, som en investering i en fremtidig handel.


Med den mobning der øjensynligt finder sted af Mbappe i PSG, så kunne da godt være at han kunne tænke sig, at komme væk fra PSG sooner rather than later.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 8 måneder siden #10 af Fondo_Sur
Det bliver Hazard, en ny 9'er og måske en ny midtbanespiller. Husk at Real Madrid har en fantastisk trup. Og ikke mindst helt vildt mange spændende unge spillere.

Jeg tror personligt at Lunin og Vinicius kommer til at overraske positivt.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 8 måneder siden #11 af Steen

Dragam skrev:

REAL skrev: Jeg synes faktisk det virker fornuftigt. Vi så alle hvordan det gik for Barcelona, da klubben (herunder spillerne) opførte sig helt uanstændigt mht deres forsøg på at hente Verratti.

Min pointe er. Hvis en spiller ønsker et skifte til os, verdens bedste klub, så sker det før eller siden. Så hvorfor ikke holde os på god fod med de klubber.
Tottenham er et fint eksempel. De (Levy) er forfærdelige at forhandle med, men har en spiller ønsket skiftet, så er det sket.
Jeg håber inderligt at Mbappe ender hos os i fremtiden, men tror ganske enkelt ikke han er klar til at forlade Paris nu. Så ser egentlig blot klubbens ageren, som en investering i en fremtidig handel.


Med den mobning der øjensynligt finder sted af Mbappe i PSG, så kunne da godt være at han kunne tænke sig, at komme væk fra PSG sooner rather than later.


Haha, Mbappe bliver på ingen måde mobbet i PSG. Det er blot drillerier mellem venner. Han har det godt med Alves og Neymar.
Mbappe virker langt mere tilfreds i Paris end Neymar gør. Jeg kan sagtens forestille mig, at han bliver der i 3-4 år mere.
Følgende bruger(e) sagde tak: Lars1991, REAL

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 8 måneder siden #12 af REAL

Dragam skrev: Med den mobning der øjensynligt finder sted af Mbappe i PSG, så kunne da godt være at han kunne tænke sig, at komme væk fra PSG sooner rather than later.


Mobning? Vil du uddybe.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum
Annonce