Real Madrid afviser igen Neymar-kontakt

5 år 8 måneder siden #13 af REAL

Fondo_Sur skrev: Det bliver Hazard, en ny 9'er og måske en ny midtbanespiller. Husk at Real Madrid har en fantastisk trup. Og ikke mindst helt vildt mange spændende unge spillere.

Jeg tror personligt at Lunin og Vinicius kommer til at overraske positivt.


Meget enig. Inden sæsonstart sidste år, ville jeg ikke bytte vores trup for nogen anden i verden. Den følelse sidder jeg stadig med - efter afgangen af Ronaldo.
Jeg tror i høj grad vi ser en Asensio folde sig ud, og Isco i en anden rolle end hidtil (på kanten i et tremands-angreb, og med mere frihed - her kan det anbefales at se Spaniens træningskamp mod Argentina, hvor han scorede 3 mål). Men der mangler nye impulser, så ser gerne et par handler.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 8 måneder siden #14 af Dragam

REAL skrev:

Dragam skrev: Med den mobning der øjensynligt finder sted af Mbappe i PSG, så kunne da godt være at han kunne tænke sig, at komme væk fra PSG sooner rather than later.


Mobning? Vil du uddybe.


forum.madridista.dk/index.php/forum/deba...-19?start=144#106160
Følgende bruger(e) sagde tak: REAL

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 8 måneder siden #15 af REAL

Dragam skrev:

REAL skrev:

Dragam skrev: Med den mobning der øjensynligt finder sted af Mbappe i PSG, så kunne da godt være at han kunne tænke sig, at komme væk fra PSG sooner rather than later.


Mobning? Vil du uddybe.


forum.madridista.dk/index.php/forum/deba...-19?start=144#106160


Jeg kan ikke helt huske om det startede efter den baneløber var klædt ud som ninja turtle, og omfavnede Mbappe. Synes bare han virker til (oprigtigt) at grine, da han får den maske i omklædningen.
Men lad os håbe den er helt gal og han skifter til os!! :)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 8 måneder siden #16 af Dragam

REAL skrev:

Dragam skrev:

REAL skrev:

Dragam skrev: Med den mobning der øjensynligt finder sted af Mbappe i PSG, så kunne da godt være at han kunne tænke sig, at komme væk fra PSG sooner rather than later.


Mobning? Vil du uddybe.


forum.madridista.dk/index.php/forum/deba...-19?start=144#106160


Jeg kan ikke helt huske om det startede efter den baneløber var klædt ud som ninja turtle, og omfavnede Mbappe. Synes bare han virker til (oprigtigt) at grine, da han får den maske i omklædningen.
Men lad os håbe den er helt gal og han skifter til os!! :)


Jeg tror også han har synes det var sjovt nok lige til at starte med (der hvor han får masken), men har siddet og set en del videoer nu, hvor de kører i det, og det virker ikke til at han synes det er særligt sjovt, på eksempelvis den her video

www.marca.com/en/football/international-...5fdea432d8b45de.html

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 8 måneder siden #17 af Siempre fiel

Fondo_Sur skrev: Det bliver Hazard, en ny 9'er og måske en ny midtbanespiller. Husk at Real Madrid har en fantastisk trup. Og ikke mindst helt vildt mange spændende unge spillere.

Jeg tror personligt at Lunin og Vinicius kommer til at overraske positivt.


Lunin og Vinicius ind - Cristiano Ronaldo ud > vi henter 20 point på Barcelona :-D Én eller begge af de to nævnte blir lejet ud og ingen af dem kommer til at spille nogen som helst rolle - selv uden at vi henter nye spillere. Nej, vi ender fanme med Navas, Bale og Benzema i startopstillingen igen når sæsonen starter - noget jeg troede umuligt efter vores seneste årslange ligakollaps - det er fuldstændig tragikomisk.

Ok, der er tid endnu - men indtil videre tegner intet på at vi er andet end kraftigt forringet når den nye sæson går igang
Følgende bruger(e) sagde tak: Jonas

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 8 måneder siden #18 af JesperA
Jeg begriber slet ikke dem der er tilfredse med truppens nuværende sammensætning. De fleste har skreget efter nyt blod i flere år efterhånden, det er endnu heller ikke sket i år, og det virker udadtil ikke som om der er noget af betydning på vej til at ske. Klubben har vundet CL med stort set samme hold tre sæsoner i træk, men lad os være realistiske en gang, det har både været enormt heldigt, og fordi vi har haft Ronaldo. Man har ikke på samme måde været tvunget til at hente store navne ind hver sommer, fordi man havde den bedste af alle, der kunne bære holdet og score målene for os når der var mest brug for dem.

Jeg havde gerne set man for en gangs skyld havde truppen på plads tidligt, men det kommer i hvert fald ikke til at ske, forhåbentligt sker der noget på et tidspunkt. Ronaldo SKAL erstattes, alt andet er helt vanvittigt at forestille sig.
Følgende bruger(e) sagde tak: Lars1991, andreashn, elle44, Jonas, El Siete, Dragam

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 8 måneder siden #19 af Fondo_Sur
Fodbold er nu ikke så simpelt. Fra Barcas sidste sæson under Rikjard til deres første og historiske sæson under Guardiola havde de nærmest kun købt én spiller, højre backen Dani Alves.

Fodbold er en holdsport, og der er rigtig meget godt at bygge videre på. Man kan ikke bare fjerne Ronaldos mål og lave et regnestykke der fra.
Følgende bruger(e) sagde tak: Raul 4 ever

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 8 måneder siden #20 af nono

Dragam skrev:

REAL skrev:

Dragam skrev:

REAL skrev:

Dragam skrev: Med den mobning der øjensynligt finder sted af Mbappe i PSG, så kunne da godt være at han kunne tænke sig, at komme væk fra PSG sooner rather than later.


Mobning? Vil du uddybe.


forum.madridista.dk/index.php/forum/deba...-19?start=144#106160


Jeg kan ikke helt huske om det startede efter den baneløber var klædt ud som ninja turtle, og omfavnede Mbappe. Synes bare han virker til (oprigtigt) at grine, da han får den maske i omklædningen.
Men lad os håbe den er helt gal og han skifter til os!! :)


Jeg tror også han har synes det var sjovt nok lige til at starte med (der hvor han får masken), men har siddet og set en del videoer nu, hvor de kører i det, og det virker ikke til at han synes det er særligt sjovt, på eksempelvis den her video

www.marca.com/en/football/international-...5fdea432d8b45de.html


Der er selvfølgelig ikke sjovt at få sit udseende kritisereret og gjort til genstand for konstant latterliggørelse. Især ikke som 19 årig i et omklædningsrum fuld af voksne mænd, der ærlig talt burde udvise en hel del mere hensyn og omtanke.

At de herudover koger hans talent ned til “at han bare er hurtig” er decideret rystende og det er utroligt at PSGs ledelse accepterer det der foregår.

Hvis jeg var Mbappe gad jeg sgu ikke høre på de selvfede, idiotiske brasilianeres fis.
Følgende bruger(e) sagde tak: REAL, Dragam

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 8 måneder siden #21 af REAL

Fondo_Sur skrev: Fodbold er nu ikke så simpelt. Fra Barcas sidste sæson under Rikjard til deres første og historiske sæson under Guardiola havde de nærmest kun købt én spiller, højre backen Dani Alves.

Fodbold er en holdsport, og der er rigtig meget godt at bygge videre på. Man kan ikke bare fjerne Ronaldos mål og lave et regnestykke der fra.


Spot on.

Vi har altså også fået en ny træner, som dyrker en noget mere flydende (positioner) offensiv. Han er ligeledes ikke bleg for at skifte til tre i bagkæden, hvis modstanderen pakker sig. Så jeg ser mange forskellige variationer til en startellever.

I en perfekt verden (for mig). Så blev Benzema og Bale, erstattet af Mbappe (nok tidligst muligt fra næste sæson - i bedste fald) og Hazard. Dertil evt. en central midtbane, alt efter hvad Kovacic bestemmer sig for. Altså, nye og yngre impulser. Men ikke en "fifa-total-udskiftning" som der antydes af nogle.
Et generationsskifte tager tid.
Følgende bruger(e) sagde tak: andreashn

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 8 måneder siden #22 af Madrid777

JesperA skrev: Jeg begriber slet ikke dem der er tilfredse med truppens nuværende sammensætning. De fleste har skreget efter nyt blod i flere år efterhånden, det er endnu heller ikke sket i år, og det virker udadtil ikke som om der er noget af betydning på vej til at ske. Klubben har vundet CL med stort set samme hold tre sæsoner i træk, men lad os være realistiske en gang, det har både været enormt heldigt, og fordi vi har haft Ronaldo. Man har ikke på samme måde været tvunget til at hente store navne ind hver sommer, fordi man havde den bedste af alle, der kunne bære holdet og score målene for os når der var mest brug for dem.

Jeg havde gerne set man for en gangs skyld havde truppen på plads tidligt, men det kommer i hvert fald ikke til at ske, forhåbentligt sker der noget på et tidspunkt. Ronaldo SKAL erstattes, alt andet er helt vanvittigt at forestille sig.


Det er aldrig held når man vinder CL tre gange i træk!
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, REAL

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 8 måneder siden #23 af PMO

nono skrev:

Dragam skrev:

REAL skrev:

Dragam skrev:

REAL skrev:

Dragam skrev: Med den mobning der øjensynligt finder sted af Mbappe i PSG, så kunne da godt være at han kunne tænke sig, at komme væk fra PSG sooner rather than later.


Mobning? Vil du uddybe.


forum.madridista.dk/index.php/forum/deba...-19?start=144#106160


Jeg kan ikke helt huske om det startede efter den baneløber var klædt ud som ninja turtle, og omfavnede Mbappe. Synes bare han virker til (oprigtigt) at grine, da han får den maske i omklædningen.
Men lad os håbe den er helt gal og han skifter til os!! :)


Jeg tror også han har synes det var sjovt nok lige til at starte med (der hvor han får masken), men har siddet og set en del videoer nu, hvor de kører i det, og det virker ikke til at han synes det er særligt sjovt, på eksempelvis den her video

www.marca.com/en/football/international-...5fdea432d8b45de.html

Hvis jeg var Mbappe gad jeg sgu ikke høre på de selvfede, idiotiske brasilianeres fis.


Hvis der er hold i det - så er det bare endnu en grund til ikke at have Neymar. Han bliver mere og mere usympatisk for hver dag.
Følgende bruger(e) sagde tak: andreashn, El Siete, Madrid777

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 8 måneder siden #24 af Real Madrid
Jeg ser det som kærlig humor blandt gode venner. Drenge giver hinanden øgenavne/kælenavne hele tiden, særligt på et fodboldhold. Hold nu op....

No solo soy perfecto, también soy Madridista

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum
Annonce