Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig

EMNE: Real Madrid afviser igen Neymar-kontakt

Real Madrid afviser igen Neymar-kontakt 1 uge 18 timer siden #25

• Dragam
  • Dragam's profilbillede
  • Senior bruger
Real Madrid skrev:
Jeg ser det som kærlig humor blandt gode venner. Drenge giver hinanden øgenavne/kælenavne hele tiden, særligt på et fodboldhold. Hold nu op....

Ja, DRENGE (som i nogen der endnu ikke er myndige) giver hinanden øgenavne, men Dani Alves er i 30'erne, det samme er Tiago Silva - de er med andre ord voksne mænd (eller burde være), og burde derfor have en hvis forståelse for, hvad det kan gøre ved en teenager, at der konstant bliver kørt på vedkommendes udseende. Har man som voksent menneske ikke en forståelse for det, siger det ærligt talt ret meget om en som person.

Og som Nono siger, hvis de så samtidig, direkte eller indirekte, hele tiden indikerer overfor ham, at hans talent begrænser sig til at være virkelig hurtig, så er det da hurtigt noget der kan ende med at sætte sig i ham.
The administrator has disabled public write access.

Real Madrid afviser igen Neymar-kontakt 1 uge 17 timer siden #26

• Evden
  • Evden's profilbillede
  • Forum begynder
Dragam skrev:
Real Madrid skrev:
Jeg ser det som kærlig humor blandt gode venner. Drenge giver hinanden øgenavne/kælenavne hele tiden, særligt på et fodboldhold. Hold nu op....

Ja, DRENGE (som i nogen der endnu ikke er myndige) giver hinanden øgenavne, men Dani Alves er i 30'erne, det samme er Tiago Silva - de er med andre ord voksne mænd (eller burde være), og burde derfor have en hvis forståelse for, hvad det kan gøre ved en teenager, at der konstant bliver kørt på vedkommendes udseende. Har man som voksent menneske ikke en forståelse for det, siger det ærligt talt ret meget om en som person.

Og som Nono siger, hvis de så samtidig, direkte eller indirekte, hele tiden indikerer overfor ham, at hans talent begrænser sig til at være virkelig hurtig, så er det da hurtigt noget der kan ende med at sætte sig i ham.

Det kan også i sidste ende have den effekt at han bare bliver bedre i og med at han vil vise dem de ikke har ret. Men hvis der er hold i rygterne, så synes jeg især Alves og Silva burde agere efter deres alder.

Real Madrid afviser igen Neymar-kontakt 1 uge 17 timer siden #27

Jeg er ikke tvivl om, at det bare er sjov og ballade. Det er en flok drengerøve inkl. Mbappé. Typisk brasilianere. Det er pranks blandt venner, lad nu vær med at falde for sensationsnyhederne.
No solo soy perfecto, también soy Madridista
Følgende bruger(e) har sagt tak: El Madridista, JimmyBroe, Kimbo

Real Madrid afviser igen Neymar-kontakt 1 uge 15 timer siden #28

• RGBlanco
  • RGBlanco's profilbillede
  • Senior bruger
JesperA skrev:
Jeg begriber slet ikke dem der er tilfredse med truppens nuværende sammensætning. De fleste har skreget efter nyt blod i flere år efterhånden, det er endnu heller ikke sket i år, og det virker udadtil ikke som om der er noget af betydning på vej til at ske. Klubben har vundet CL med stort set samme hold tre sæsoner i træk, men lad os være realistiske en gang, det har både været enormt heldigt, og fordi vi har haft Ronaldo. Man har ikke på samme måde været tvunget til at hente store navne ind hver sommer, fordi man havde den bedste af alle, der kunne bære holdet og score målene for os når der var mest brug for dem.

Jeg havde gerne set man for en gangs skyld havde truppen på plads tidligt, men det kommer i hvert fald ikke til at ske, forhåbentligt sker der noget på et tidspunkt. Ronaldo SKAL erstattes, alt andet er helt vanvittigt at forestille sig.

Hold nu. Uanset om man tilfreds eller ikke med den nuværende trup, så kan du da ikke forvente st truppen er på plads tidligt i vinduet. Der spilles i år noget der hedder VM i fodbold, og det medfører at alle de spillere der er relevante til Real Madrid, qua deres klasse, har forlænget sæsonen med 1.5 måned. De er nok ikke interesserede i at lave handler nu, hverken under slutrunden eller under en velfortjent ferie. Reintroducer kritikken midt i august, der kan den være berettiget.
Følgende bruger(e) har sagt tak: El Madridista, DarioGomez
Leveret af Kunena Forum
.:.

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.