Nye problemer for Benzema
- Siempre Madrid
-
Emne forfatter
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Karim Benzema kan stå over for nye og alvorlige problemer, efter at det er kommet frem at han den 3. februar blev målt til at køre 216 km. i sin bil på en strækning, hvor fartbegrænsningen er 100 km. i timen.
Franskmandens Audi blev fotograferet ved midnatstid i Pozuelo de Alarcón om natten efter at Real Madrid havde tabt med 1-0 til Granada og med den vanvittige fart, står han til en høj straf, når han skal for retten inden længe.
Retssagen blev udskudt i denne uge, da Benzema var udtaget til Real Madrids trup mod Barcelona.
Der tales om en mulig straf på mellem 3 og 6 måneders fængsel eller mere sandsynligt en gigantisk bødestraf.
Benzema er samtidig senere på året tilsagt til en retssag i Frankrig, hvor han sammen med Franck Ribery er tiltalt for at have haft sex med en mindreårig prostitueret.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Donmanuello
- Junior bruger
-
Blev han og nogle venner ikke taget for præcis det samme for nogen år siden ???
- madrid01
- Gæst
-
Nogen gang føler jeg at det bedste at vi spiller uden angriber, den ene for langsom den anden for hurtig og altid offside, de er så forkælet alle sammen.
madrid01 skrev: Jeg er ved at blive godt at træt af vores to angriber idioter, på banen ligner han en gravid kælling mens på vej er han tilsyneladende den hurtigste.
Jesus Kristus, hvad er det dog for et sprog.?
Jeg er her stadig XOXO
- madrid01
- Gæst
-
Vi er mange som er utilfredse med Benz og Pipitas præstationer for tiden (i denne sæson), men der er ingen grund til at hive debatten ned på et så lavt plan.
Men igen, det er måske bare mig:)
Jeg er her stadig XOXO
- madrid01
- Gæst
-
- Storken
- Gæst
-
JimmyBroe skrev:
madrid01 skrev: Jeg er ved at blive godt at træt af vores to angriber idioter, på banen ligner han en gravid kælling mens på vej er han tilsyneladende den hurtigste.
Han har vel været overbevist om, at det er den rigtige tone efter at have læst det seneste kampreferat ;-)
Undskyld, men jeg kunne ikke lade være... :)
F.eks. Higuain var absolut ikke målfarlig i sidste kamp men han arbejdere og sled for holdet, og det er også at tage med, når man nu ikke har en målsluger i front. Desværre, for det sidste er selvfølgelig at foretrække.
Gudskelov har vi så Ronaldo der er i topform for tiden, og du har helt ret, en Ronaldoskade i weekenden sender os ud af CL mod United på onsdag, ham kan vi simpelthen ikke undvære, det kunne vi tydeligt se i kampen mod La Coruña.
Jeg er her stadig XOXO
Storken skrev:
JimmyBroe skrev:
Han har vel været overbevist om, at det er den rigtige tone efter at have læst det seneste kampreferat ;-)
Undskyld, men jeg kunne ikke lade være... :)
Haha, den sad også lige i skabet :D
No soy sólo perfecto, soy Madridista también