Nye problemer for Benzema

• 10-Tallet
  • Gæst
  • Gæst
13 år 5 måneder siden #25 af 10-Tallet
Besvaret af 10-Tallet på emne Nye problemer for Benzema
Skuffende handling fra Benzema især, som artiklen også er inde på, hans historik taget i betragtning. Han burde være klogere, og skal selvfølgelig have en passende straf for hans handling.

Egentlig utroligt at han ikke tænker konsekvensen af hans handling længere ud?

Nuvel, andre menneskers tankegang kan ingen styre.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

13 år 5 måneder siden #26 af JimmyBroe
Besvaret af JimmyBroe på emne Nye problemer for Benzema

JanJr skrev:

JimmyBroe skrev:

madrid01 skrev: Jeg er ved at blive godt at træt af vores to angriber idioter, på banen ligner han en gravid kælling mens på vej er han tilsyneladende den hurtigste.

Jesus Kristus, hvad er det dog for et sprog.?

Slap nu af, der bliver brugt hårde ord ja, men det er det sjoveste jeg har læst i langtid.

Benz eller Higuain kan jo slet ikke præstere. Vores hold afhænger af Ronaldo, Di Maria og Özil, ihvertfald offensivt. Jeg irreter mig rigtigt tit over når jer ser Madrid der sker jo ingenting, men så snart en af de tre nævnte får bolden, så kommer der gang i sagerne, og det er jo bedre end ingenting, skal dog siges, at Di Maria laver nogle dumme driblinger og unødvendige - ligesom Ronaldo da de var på samme alder!

Jeg slapper helt af min ven:)

Godt at det kan give dig et stort smil på læben, jeg mener blot at der er bedre måder at kritisere spillere på end at kalde dem disse ting.
Så kan man kalde mig kedelig og grå (kun 23 år gammel:P) men hvis det er hvad man har at tilføje kan man lige så godt spare sig imo.:)

Jeg er her stadig XOXO

13 år 5 måneder siden #27 af Realmadrid94
JanJr. Det er fandme også på tide han kan løbe mere end de 75 min! ;)

13 år 4 måneder siden #28 af Daniel
Besvaret af Daniel på emne Nye problemer for Benzema
Det er alarmerende, at Benzema ikke har den nødvendige disciplin - uden for banen - til at begå sig i en topklub, og vigtigere, til at udnytte sit fulde potentiale og talent på banen.

Det helt store spørgsmål er, om denne form for umodenhed kan accepteres i Real Madrid? Som udefraseende (fan) er det ikke acceptabelt, at en så højtbetalt spiller ikke kan begærde sig på forholdsvis human vis. Det er ganske uacceptabelt faktisk.

Jeg havde egentlig en forventning om, at Higuain ville pakke sine sydfrugter og finde en ny arbejdsgiver til sommer, men med Benzemas problemer in mente, tror jeg, at franskmanden trækker det korteste strå til sommer og bliver erstattet med en anden klasseangriber. Denne form for opførsel, er tilsvarende visses discplinære problemer på banen, og her har mange højlydt råbt op om, at disse ikke er Real Madrid værdig, hvorfor - i min optik - Benzemas ageren uden for banen også er til et spark ud af Kongeklubben!

Leveret af Kunena Forum