Nye problemer for Benzema
- Storken
- Gæst
-
Hvis du var i tvivl, så nåede jeg at læse dit indlæg ;-)
Og svaret på dit spørgsmål er 'Nej'... :)
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Er det her en hadeside til Real Madrid? Eller en side for fans? Hvis det her skal forstille at være et forum for Real Madrid fans, så fortæl mig jer som altid er på nakken af de spillere som efter min mening gør det godt gang på gang. Det skal så siges at de har dårlige dage engang imellem, men det tror jeg godt i kan regne med at de spillere som nogle sider og tuder efter som man vil have bliver købt til sommer også vil få...hold kæft hvor er jeg skuffet over alt det lort hele tiden...så negativt som man skulle tro at størstedelen af de oprettede brugere var Barcelona fans.
- madrid01
- Gæst
-
- Realmadrid94
-
- Platin bruger
-
madrid01 skrev: Jeg synes det mærkeligt at alle sammen herind virker tilfreds med higuain og benzema, at de to ofrer sig for holdt ved at arbejde hårdt passer jo ikke. Ozill løber flere km end de to med samme antal minutter og laver utallige assist og forsvar samtidig meget.
Altså. Kom nu..
Kig lidt rundt. Higuain er mere kritiseret end alle andre RM-spillere på denne side!
Herudover er det MEGET mærkeligt at sammenligne Øzil med en angriber? Ville være mærkeligt hvis Benzema stod lige foran Alonso hver gang modstanderen angreb.
NDR. Slap af. De spiller i RM. Ingen bliver tilsvinet efter EN dårlig kamp. Pepe har et vanvittigt højt topniveau, men bundniveauet kan selv Goodson fra BIF gøre bedre.
Di Maria har fået kritik af egen træner?
Hvornår har Benzema sidst scoret 2-3 kampe i træk?
Synes du virkelig Higuain har gjort det godt? *facepalm*
Ville være mærkeligt hvis man ikke kritiserede en spiller som spillede af HT. Der roses jo når der roses skal. Ronaldo, Varane, Coentrao ( i 2013), Khedira, Diego Lopez.. Man kan ikke frede en spiller, eller undgå at komme med kritik mod en spiller, der opfører sig som Pepe gør!
- JanJr
- Gæst
-
NDR skrev: Jeg er nu mest træt af at hver eneste gang en ny tråd bliver oprettet, så er der en spiller der skal tilsvines, og ellers træneren......Idag er det Benzema, igår Pepe, i forgårs Higuain, dagen før Di Maria, i sidste uge Arbeloa og Modric osv osv...
Er det her en hadeside til Real Madrid? Eller en side for fans? Hvis det her skal forstille at være et forum for Real Madrid fans, så fortæl mig jer som altid er på nakken af de spillere som efter min mening gør det godt gang på gang. Det skal så siges at de har dårlige dage engang imellem, men det tror jeg godt i kan regne med at de spillere som nogle sider og tuder efter som man vil have bliver købt til sommer også vil få...hold kæft hvor er jeg skuffet over alt det lort hele tiden...så negativt som man skulle tro at størstedelen af de oprettede brugere var Barcelona fans.
Det jo et forum hvor man kan skrive sin egen mening, nogen siger måske noget knap så pænt, om nogle spillere.. Men Higuain og Benz har på ingen måde fortjent ros... Det der blev sagt om, at han lignede en fed kælling, men han var hurtigt på vejen, var sgu da en fed joke!
Murinho, kan jeg ikke forstå hvorfor han bliver svinet til, ja resultaterne har ikke været så gode, men når man har angribere der brænder på de største chancer, så kan han jo ikke gøre noget.. Di Maria, synes han har været fantastisk når det GÆLDER. Hans attitude er da også et problem.
Så jeg synes det er helt ok, og holdet bliver jo ikke svinet til, men det er jo bare nogle jokes der bliver fyret af..
- JanJr
- Gæst
-
madrid01 skrev: Jeg er ved at blive godt at træt af vores to angriber idioter, på banen ligner han en gravid kælling mens på vej er han tilsyneladende den hurtigste.
Nogen gang føler jeg at det bedste at vi spiller uden angriber, den ene for langsom den anden for hurtig og altid offside, de er så forkælet alle sammen.
Klasse kommentar!
- JanJr
- Gæst
-
JimmyBroe skrev:
madrid01 skrev: Jeg er ved at blive godt at træt af vores to angriber idioter, på banen ligner han en gravid kælling mens på vej er han tilsyneladende den hurtigste.
Jesus Kristus, hvad er det dog for et sprog.?
Slap nu af, der bliver brugt hårde ord ja, men det er det sjoveste jeg har læst i langtid.
Benz eller Higuain kan jo slet ikke præstere. Vores hold afhænger af Ronaldo, Di Maria og Özil, ihvertfald offensivt. Jeg irreter mig rigtigt tit over når jer ser Madrid der sker jo ingenting, men så snart en af de tre nævnte får bolden, så kommer der gang i sagerne, og det er jo bedre end ingenting, skal dog siges, at Di Maria laver nogle dumme driblinger og unødvendige - ligesom Ronaldo da de var på samme alder!
- JanJr
- Gæst
-
Realmadrid94 skrev:
madrid01 skrev: Jeg synes det mærkeligt at alle sammen herind virker tilfreds med higuain og benzema, at de to ofrer sig for holdt ved at arbejde hårdt passer jo ikke. Ozill løber flere km end de to med samme antal minutter og laver utallige assist og forsvar samtidig meget.
Altså. Kom nu..
Kig lidt rundt. Higuain er mere kritiseret end alle andre RM-spillere på denne side!
Herudover er det MEGET mærkeligt at sammenligne Øzil med en angriber? Ville være mærkeligt hvis Benzema stod lige foran Alonso hver gang modstanderen angreb.
NDR. Slap af. De spiller i RM. Ingen bliver tilsvinet efter EN dårlig kamp. Pepe har et vanvittigt højt topniveau, men bundniveauet kan selv Goodson fra BIF gøre bedre.
Di Maria har fået kritik af egen træner?
Hvornår har Benzema sidst scoret 2-3 kampe i træk?
Synes du virkelig Higuain har gjort det godt? *facepalm*
Ville være mærkeligt hvis man ikke kritiserede en spiller som spillede af HT. Der roses jo når der roses skal. Ronaldo, Varane, Coentrao ( i 2013), Khedira, Diego Lopez.. Man kan ikke frede en spiller, eller undgå at komme med kritik mod en spiller, der opfører sig som Pepe gør!
Tror at han prøver, at sige at Özil arbejder (EDIT) hårdere end visse andre spillere...
- madrid01
- Gæst
-
- Storken
- Gæst
-
Storken skrev: JanJr har du ikke en kommentar til hele den her debat?
Janjr: Nej, men det var virkelig en sjov kommentar.
Jeg er her stadig XOXO