Optakt: Trofeo Bernabéu

7 år 11 måneder siden #13 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Optakt: Trofeo Bernabéu

JimmyBroe skrev:

Ramos4 skrev: Det her må vel betyde at Navas starter mod Atletico på onsdag. Hvad tror i? Får Courtois så første ligakamp mod Getafe og står fast derfra eller hvad?

Ja mon ikke Courtois får ligaen? Og Navas får ChL og Coppaen? Den bedste målmand i klubben har som reelt ligaen. Det så vi også dengang med Lopez og Casillas. Der havde Lopez ligaen og Casillas det andet.

Jeg håber personligt kun Navas får Copa del Rey naturligvis. Tror du Courtois vil være tilfreds med aldrig at komme til at spille en CL kamp for klubben? Det virker ikke holdbart.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Følgende bruger(e) sagde tak: andreashn, Dragam

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 11 måneder siden #14 af JimmyBroe
Besvaret af JimmyBroe på emne Optakt: Trofeo Bernabéu
Sjovt at se Bernabeu brænde helt af da Modric kom på banen. Ja, sågar allerede da han varmede op.. Jeg er stadig små mopset over hans/hans agenter gøren og laden i forhold til den her berømte lønforhøjelse.

Jeg er her stadig XOXO
Følgende bruger(e) sagde tak: andreashn

7 år 11 måneder siden #15 af JimmyBroe

Ramos4 skrev:

JimmyBroe skrev:

Ramos4 skrev: Det her må vel betyde at Navas starter mod Atletico på onsdag. Hvad tror i? Får Courtois så første ligakamp mod Getafe og står fast derfra eller hvad?

Ja mon ikke Courtois får ligaen? Og Navas får ChL og Coppaen? Den bedste målmand i klubben har som reelt ligaen. Det så vi også dengang med Lopez og Casillas. Der havde Lopez ligaen og Casillas det andet.

Jeg håber personligt kun Navas får Copa del Rey naturligvis. Tror du Courtois vil være tilfreds med aldrig at komme til at spille en CL kamp for klubben? Det virker ikke holdbart.

Det var ihvertfald tilfældet med Casillas / Lopez. Jeg synes ikke nogen målmænd på det niveau Navas og Courtois skal stille sig tilfreds med kun at spille 50/60% af kampene. Jeg synes det er latterligt.

“Dit” foreslag om at “degradere” Navas til Coppaen. Er at pisse på en mand der har stået i spidsen for det hold som netop har vundet ChL for tredje pr i træk. Han er ikke dalet i niveau. Det mest respektfulde klubben kunne gøre var at sælge ham.

Jeg er her stadig XOXO

7 år 11 måneder siden #16 af Jonas
Besvaret af Jonas på emne Optakt: Trofeo Bernabéu
Må være ærgerligt for Ødegaard at se stort set alle andre komme på banen. Jeg ved virkelig ikke hvorfor trænerne i Madrid ikke ser mere i hans retning. Jeg synes altid han gør det godt når man ser ham, og han har tydeligvis et noget større potentiale end de fleste andre af de unge.. Jeg begriber det ikke.
Følgende bruger(e) sagde tak: mat_hattrick, Dragam

7 år 11 måneder siden #17 af JimmyBroe
Min holdning til målmands debatten og Navas skal ikke forveksles med at jeg er/var imod køber af Courtois. Jeg er stor fan af ham og har sagt i et par sæsoner at jeg gerne ville have ham til klubben. Jeg mener bare at når nu han er kommet så skal Navas også videre. For alles bedste.

Jeg er her stadig XOXO
Følgende bruger(e) sagde tak: elle44, Dragam, Ramos4

7 år 11 måneder siden #18 af elle44
Besvaret af elle44 på emne Optakt: Trofeo Bernabéu

Jonas skrev: Må være ærgerligt for Ødegaard at se stort set alle andre komme på banen. Jeg ved virkelig ikke hvorfor trænerne i Madrid ikke ser mere i hans retning. Jeg synes altid han gør det godt når man ser ham, og han har tydeligvis et noget større potentiale end de fleste andre af de unge.. Jeg begriber det ikke.

Enig. Men jeg antager det er fordi der er en lejeaftale til ham lige om hjørnet.
Følgende bruger(e) sagde tak: El Siete

7 år 11 måneder siden #19 af Dragam
Besvaret af Dragam på emne Optakt: Trofeo Bernabéu
Overordnet set godt spil.

Personligt kunne jeg godt tænke mig at man prøvede med Benzema på toppen som opspilstation, Bale bagved i en fri rolle hvor han kan foretage en masse dybe løb der gør ondt på modstanderen, Isco på venstre kant, og Asensio på højrekant, hvor de kan trække ind i banen og afslutte.

7 år 11 måneder siden #20 af Raúl Madrid
Besvaret af Raúl Madrid på emne Optakt: Trofeo Bernabéu

mat_hattrick skrev:

Raúl Madrid skrev: Nu spørger jeg lidt nysgerrigt, om hvorfor Lopetegui ikke kan være på træningsbanerne uden sine fancy briller, men han intet problem har med banen når det gælder kampe?

Vil tro det er fordi, solens UV ikke er så stærkt på kamptidspunkterne :-)

Bliver spændende at se om han vil have briller på, hvis/når de spiller kl 12.00 en dag.

7 år 11 måneder siden #21 af Dios
Besvaret af Dios på emne Optakt: Trofeo Bernabéu
@JimmyBroe.

Hvis ikke det bliver Courtois, Carvajal, Varane, Ramos, Marcelo, Casemiro, Kroos, Modric, Isco, Bale og Benzema så giver jeg meget gerne de første 4 fadøl! ;) For mig at se så er den slet ikke usikker på nogen måde. Alt afhænger selvfølgelig af form, men jeg tør godt og lægge hovedet på blokken og kalde den nu.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

• Brylle
  • Gæst
  • Gæst
7 år 11 måneder siden #22 af Brylle
Besvaret af Brylle på emne Optakt: Trofeo Bernabéu

JimmyBroe skrev:

Ramos4 skrev:

JimmyBroe skrev:

Det var ihvertfald tilfældet med Casillas / Lopez. Jeg synes ikke nogen målmænd på det niveau Navas og Courtois skal stille sig tilfreds med kun at spille 50/60% af kampene. Jeg synes det er latterligt.

“Dit” foreslag om at “degradere” Navas til Coppaen. Er at pisse på en mand der har stået i spidsen for det hold som netop har vundet ChL for tredje pr i træk. Han er ikke dalet i niveau. Det mest respektfulde klubben kunne gøre var at sælge ham.

Jeg synes ikke det er at pisse på nogen. Navas har været verdensklasse og steensikker inde på kassen de sidste par år, men det er meget naturligt, at hvis staben vurderer, at han ikke er den bedste, så skal han selvfølgelig ikke stå i CL og ligaen. Derfor synes jeg ikke det ville være at pisse på ham. Jeg er dog enig i, at det giver mere mening at sætte scenariet op for ham og tilbyde at sende ham videre, hvis man beslutter at han skal være 2. keeper. I min verden er han bedre end Courtois, men jeg kan sagtens følge beslutningen, hvis ikke Navas har en fremtid i Real med spilletid.

7 år 11 måneder siden #23 af madrid2000
Besvaret af madrid2000 på emne Optakt: Trofeo Bernabéu
Navas stod igen en fantastisk kamp. Flere store redninger.
Tror helt sikkert, at Navas er på målet til super cuppen, men situation vil nok være anderledes til liga start.

7 år 11 måneder siden #24 af JimmyBroe

Dios skrev: @JimmyBroe.

Hvis ikke det bliver Courtois, Carvajal, Varane, Ramos, Marcelo, Casemiro, Kroos, Modric, Isco, Bale og Benzema så giver jeg meget gerne de første 4 fadøl! ;) For mig at se så er den slet ikke usikker på nogen måde. Alt afhænger selvfølgelig af form, men jeg tør godt og lægge hovedet på blokken og kalde den nu.

Ja den virker mest oplagt. Jeg personligt er bare svært tilfreds med Asensio. Så tilfreds at jeg gerne så ham istedet for Benz faktisk.

Men uanset hvad så håber jeg sgu du tager fejl, for jeg er løbet tør for stifter og skal ikke til borderen foreløbig:)

Jeg er her stadig XOXO

Leveret af Kunena Forum