Reserverne trynede førerholdet

13 år 4 måneder siden #13 af mortenj
Lader billedet tale for sig selv:

fbcdn-sphotos-c-a.akamaihd.net/hphotos-a...615_1553110359_n.png

Der var ikke straffe.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

13 år 4 måneder siden #14 af bitmonx
Ved ikke hva der er bedst, sejren over barca, eller Santi's tydefjæs :D !!

13 år 4 måneder siden #15 af Realex
Kære lille Santi.

Besøg venligst fcbarcelona.dk, hvis du vil læse saglige og yderst objektive referater. Hvordan har du dog forvildet dig ind på sådan en dum Madrid hjemmeside? Jeg håber du er okay, og sagtens kan, med egen hjælp, trykke et par gange tilbage i dit browservindue, så dine øjne ikke skal udsættes for sådan et tekstindhold!

Må du have en fortsat god aften...

13 år 4 måneder siden #16 af Steen
Besvaret af Steen på emne Reserverne trynede førerholdet
Årh nej ikke igen... Kan denne Referat diskussion ikke snart dø ud? Det er irriterende at læse så mange indlæg bare på grundlag af en referat som har lidt spas indblandet. Madridista.dk har som mange andre bruger har påpeget haft denne stil siden dag ét, jeg forstår virkelig ikke hvorfor der lige pludselig åbnes en kæmpe debat om det?

13 år 4 måneder siden #17 af Dios
Besvaret af Dios på emne Reserverne trynede førerholdet
Hvor er det seriøst vildt det her. Så ærgerligt Ronaldo ikke score, på bare én af hans mange fantastiske skud og forsøg. Endnu vildere var det faktisk, og se reaktionen fra Barca, da han blev sat ind. Endnu engang må man også bare rose Khedira. Det er noget af en komet karriere i Real Madrid han har gang i. Han er ved og udvikle sig til en af verdens bedste midtbanespillere, og igen neutralisere han Barca's midtbane.

Fantastisk præstation over hele linjen, men det er også kun fordi vi vandt imod Barca, og endda med reserverne.

Kaká beviste endnu engang han er utrolig langt væk fra hans gamle niveau, og han på ingen måde har en fremtid i Real Madrid. Han havde rigtig svære betingelser, men han var nærmest usynlig. Callejon spillede mere højreback, end højrekant, og hans formdyk er faktisk rigtig skræmmende. Modric spillede sig op, men ikke en kamp han vil huskes for.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Følgende bruger(e) sagde tak: Steen, Realmadrid94, Henrik--

13 år 4 måneder siden #18 af Realmadrid94

Dios skrev: Hvor er det seriøst vildt det her. Så ærgerligt Ronaldo ikke score, på bare én af hans mange fantastiske skud og forsøg. Endnu vildere var det faktisk, og se reaktionen fra Barca, da han blev sat ind. Endnu engang må man også bare rose Khedira. Det er noget af en komet karriere i Real Madrid han har gang i. Han er ved og udvikle sig til en af verdens bedste midtbanespillere, og igen neutralisere han Barca's midtbane.

Fantastisk præstation over hele linjen, men det er også kun fordi vi vandt imod Barca, og endda med reserverne.

Kaká beviste endnu engang han er utrolig langt væk fra hans gamle niveau, og han på ingen måde har en fremtid i Real Madrid. Han havde rigtig svære betingelser, men han var nærmest usynlig. Callejon spillede mere højreback, end højrekant, og hans formdyk er faktisk rigtig skræmmende. Modric spillede sig op, men ikke en kamp han vil huskes for.

Eller har han bare overpræsteret? Han passer jo nærmest kun godt ind når vi fører :-)

• madrid01
  • Gæst
  • Gæst
13 år 4 måneder siden #19 af madrid01
Besvaret af madrid01 på emne Reserverne trynede førerholdet
Hvor var barca heldig idag de burde have tabt med 4 eller fem mål mod vores reservere, ronaldo på stolpen morata friløber og andre chaner.

Barca er FÆRDIG.

13 år 4 måneder siden #20 af asp3200

Storken skrev: Derudover vil jeg gerne pointere, at Alba ikke gav Bernabeu fingeren:
twitpic.com/c83n1u/full

Tja gjorde han nok, alene provokationen er nok. Jessica alba er en klovn uden lige.
Følgende bruger(e) sagde tak: Steen

13 år 4 måneder siden #21 af Steen

Efter at have set den video, er jeg sikker på at det ikke var straffe. Akkurat som Adriano skulle til at løbe ind i Ramos ben, trækker han den tilbage, også får Adriano sig en rigtig flyvetur, fint hop han fortager sig der.

Jeg håber Barcelona er ved at få en Madrid kompleks, ligesom den Barca kompleks vi havde inden Mou for alvor fik gang spillerne til tro på sig selv.
Er der nogen der lagde mærke til Messi efter Ronaldo kom ind? Han hyggede sig nærmest, Barca spillernes respekt for ham var tydelig og kampen skiftede fuldstændig.

Nu gælder det så CL, lad os bygge videre på denne fantastiske stime vi har gang i, only the sky is the limit.
Følgende bruger(e) sagde tak: Lanagan

13 år 4 måneder siden #22 af Hugol
Besvaret af Hugol på emne Reserverne trynede førerholdet

Steen skrev: Årh nej ikke igen... Kan denne Referat diskussion ikke snart dø ud? Det er irriterende at læse så mange indlæg bare på grundlag af en referat som har lidt spas indblandet. Madridista.dk har som mange andre bruger har påpeget haft denne stil siden dag ét, jeg forstår virkelig ikke hvorfor der lige pludselig åbnes en kæmpe debat om det?

Det er nok at vi har det i madridista.dk mener. Jeg fortrækker nu hellere at man er langt mere detaljeret omkring fodbolden, end sine egne jokes.

Har valgt at takke af på forum!
Følgende bruger(e) sagde tak: Holm90

13 år 4 måneder siden #23 af Steen

Hugol skrev:

Steen skrev: Årh nej ikke igen... Kan denne Referat diskussion ikke snart dø ud? Det er irriterende at læse så mange indlæg bare på grundlag af en referat som har lidt spas indblandet. Madridista.dk har som mange andre bruger har påpeget haft denne stil siden dag ét, jeg forstår virkelig ikke hvorfor der lige pludselig åbnes en kæmpe debat om det?

Det er nok at vi har det i madridista.dk mener. Jeg fortrækker nu hellere at man er langt mere detaljeret omkring fodbolden, end sine egne jokes.

Jeg kan godt følge dig, jeg er også enig men det går mig ikke på at de skriver på den måde som der bliver gjort, for mig er det iorden, og som sagt så er det jo ikke noget nyt, hvorfor går det pludselig folk på nerverne?

13 år 4 måneder siden #24 af Hugol
Besvaret af Hugol på emne Reserverne trynede førerholdet
Det er ikke pludseligt, men lad os komme videre.

Har valgt at takke af på forum!

Leveret af Kunena Forum