Reserverne trynede førerholdet
- TBM88
- Gæst
-
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Steen skrev:
Hugol skrev:
Steen skrev: Årh nej ikke igen... Kan denne Referat diskussion ikke snart dø ud? Det er irriterende at læse så mange indlæg bare på grundlag af en referat som har lidt spas indblandet. Madridista.dk har som mange andre bruger har påpeget haft denne stil siden dag ét, jeg forstår virkelig ikke hvorfor der lige pludselig åbnes en kæmpe debat om det?
Det er nok at vi har det i madridista.dk mener. Jeg fortrækker nu hellere at man er langt mere detaljeret omkring fodbolden, end sine egne jokes.
Jeg kan godt følge dig, jeg er også enig men det går mig ikke på at de skriver på den måde som der bliver gjort, for mig er det iorden, og som sagt så er det jo ikke noget nyt, hvorfor går det pludselig folk på nerverne?
Sidste gang gik det på sagligheden og arrogancen. Det har vi vist forholdt os til i det sidste indlæg, så lad den blive der.
Nu går det på billedsproget. Jeg er heller ikke fan af referencen til de danske tropper, men det er måske fordi jeg ikke helt kan se det for mig (jeg er i hvert fald ikke sikker på hvorfor jeg ikke var vild med den) - jeg er ikke så ikke-vild med den, at jeg havde lavet et indlæg om den, hvis der ikke allerede var en debat om den. Derudover var det eneste der generede mig, at fonten skiftede størrelse i løbet af teksten, men det er tydeligvis bare en fejl.
Mht. Callejon, så er jeg overbevist om at han havde fået besked på at løbe helt tilbage - vi så det samme med di María sidste uge. Callejón er ingen Cristiano eller dM, så vi kan ikke forvente at han sætter en mand. Han er en arbejdsmand, og han gør sit job på samme måde som Arbeloa.
TBM88 skrev: Man skal være mere end almindeligt blind for ikke at kunne se straffesparket til Barca i slutminuttern, og så er det ligegyldigt om der bliver lavet "svanens død"... Straffesparket er helt berretiget. Det er en ommer
Jeg ville sidde med rigtig bæ mund på, hvis Real fik et sådan straffe. Der er muligvis kontakt, men den ville godt nok være tynd. Det ville være et typisk hjemmebane straffe.
Og faktisk fryder det mig kun de ikke fik det. De prøver så ihærdigt, og få det straffespark, så det er bare fantastisk og se dommeren ikke bukker under for deres konstante pres, film og overdrivelse.
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
- madrid01
- Gæst
-
Utroligt at de brokker sig over en ikke eksisterende straffespark fordi de selv ikke kunne skabe nogen chancer mod vores B HOLD. Direkte pinligt.
Nu Tænker over hvad kunne have vært sket hvis ikke vi havde united kamp , så havde vi sikkert spillet med A hold og sendte dem hjem med 5-6 i bagagen
¡Hasta la Victoria Siempre!
- zgtaf
- Gæst
-
Men som Piqué selv efterfølgende har sagt, bliver barcelona nødt til at være betydeligt bedre end deres modstandere, for at fejlkendelser som den idag, ikke har nogen indflydelse på resultatet.
Genial taktik Roura... No wonder lokummet brænder, hvis det er taktikken der lægges inden (alle) kamp(ene).
Jeg er så glad..
Morata var jo en fornøjelse og storspillende.
Ps: Skid nu være med det straffe. Det blev ikke dømt - længere er den ikke.
- zgtaf
- Gæst
-
Synes du? Jeg mener Morata, sammen med Kaka nok var dem, der spillede dårligst idag.. Modric viser lidt fremgang. Benzema skuffer rigtig meget.
zgtaf skrev: @Mathiaska
Synes du? Jeg mener Morata, sammen med Kaka nok var dem, der spillede dårligst idag.. Modric viser lidt fremgang. Benzema skuffer rigtig meget.
Du trænger til at se kampen igen kammerat! Morata spillede over al forventning, og gav mange gange udtryk for det Real Madrid DNA han besidder. Uhyrre ærgerligt han ikke sparker den ind på Pepes fantastiske stikning, men det var groft sagt det eneste i kampen som ikke lykkedes for knægten.
- SK_92
- Gæst
-
En ganske fornøjelig kamp, desværre først længere henne ad vejen.. Flere af spillerne viste vores klublogo og os madrisistas i det hele taget den største ære, især Modric, som vi så mange gange før har været godt og grundigt efter.. Idag viste han, hvorfor vi købte ham i sommers, og jeg blev virkelig glad, da jeg så det dybe indlæg ind til Morata - En skam at den ikke gik ind!
Og netop Morata, som har vist den klasse, det potentiale han har - både som målscorer, og idag som oplægger til Benzemas mål.
Varane - Nuff said, han er bare en herlig spiller, og ganske enkelt forrygende!
Desværre.. Er der én som bør peges ud i kampen. Og det er Benzema. Hvis I alle husker den hælaflevering i første halvleg fra Kaka til Benzema.. Så er jeg også sikker på at I deler samme opfattelse: Han så mere tung ud end en håndværker med ølmave og røvsprækken fremme. Det er ikke for at hænge nogen ud her, det skal lige siges :)
Men han var virkelig et glimt af sig selv i fremtiden, hvis ikke han lige tager sig sammen.
Og for at stille jer herinde et seriøst spørgsmål: Marcelo har været ude af form, men er såmænd klar igen efter skaden.. Hvorfor vælger Mourinho at bruge Coentrao? Jeres teorier
- madrid01
- Gæst
-
SK_92 skrev: Der findes så mange ord, der beskriver det smil jeg har på mine læber. Men jeg nøjes med at sige følgende: ¡HALA MADRID!
En ganske fornøjelig kamp, desværre først længere henne ad vejen.. Flere af spillerne viste vores klublogo og os madrisistas i det hele taget den største ære, især Modric, som vi så mange gange før har været godt og grundigt efter.. Idag viste han, hvorfor vi købte ham i sommers, og jeg blev virkelig glad, da jeg så det dybe indlæg ind til Morata - En skam at den ikke gik ind!
Og netop Morata, som har vist den klasse, det potentiale han har - både som målscorer, og idag som oplægger til Benzemas mål.
Varane - Nuff said, han er bare en herlig spiller, og ganske enkelt forrygende!
Desværre.. Er der én som bør peges ud i kampen. Og det er Benzema. Hvis I alle husker den hælaflevering i første halvleg fra Kaka til Benzema.. Så er jeg også sikker på at I deler samme opfattelse: Han så mere tung ud end en håndværker med ølmave og røvsprækken fremme. Det er ikke for at hænge nogen ud her, det skal lige siges :)
Men han var virkelig et glimt af sig selv i fremtiden, hvis ikke han lige tager sig sammen.
Og for at stille jer herinde et seriøst spørgsmål: Marcelo har været ude af form, men er såmænd klar igen efter skaden.. Hvorfor vælger Mourinho at bruge Coentrao? Jeres teorier
Du har helt ret omkring Morata, og han får også stor ros i pressen. Han misser chancen men det kan han rette op på. Hovedsagen er at vi har fundet vores angriber til næste sæson. Higuain Morata og benzema
Har valgt at takke af på forum!