Reserverne trynede førerholdet
13 år 4 måneder siden #37
af Daniel
Besvaret af Daniel på emne Reserverne trynede førerholdet
Jeg ved ikke om magtbalancen er vendt, men Real Madrid har i hvert fald fået skovlen under Barcelona. Det er spillernes fortjeneste, og det er Mourinhos fortjeneste ditto. Jeg er imponeret over det spil Real Madrid har leveret i de to seneste kampe mod Katalanerne - både i stærkeste opstilling, men også med reserverne. Jeg er ligeledes imponeret over at se, hvor koncentreret og forkuseret spillerne har været på deres respektive opgaver. Kan tilsvarende leveres på tirsdag på Old Traford, har vi en OK mulighed for videre avancement.
Lige en opsang til madridista.dk: Det er ganske fint, at I ikke lader Jer gå på af majoritetens holdning til DarioGomez' mangelfulde kampreferater og fastholder dennes tilgang til skriveriet heri. Billedsproget er vagt og parallellerne til virkeligheden er ganske enkelt krampagtige - ja, indkast.dk har leveret bedre. Jeg nåede ikke længere i dette kampreferat end til appetitvækkeren (indledningen)...... læs nu korrektur på produktet, før det bliver smidt ud til offentlig skue, tak!
Madridista.dk er min absolut favoritside, og ovenstående skal ses i et konstruktivt lys ;)
Lige en opsang til madridista.dk: Det er ganske fint, at I ikke lader Jer gå på af majoritetens holdning til DarioGomez' mangelfulde kampreferater og fastholder dennes tilgang til skriveriet heri. Billedsproget er vagt og parallellerne til virkeligheden er ganske enkelt krampagtige - ja, indkast.dk har leveret bedre. Jeg nåede ikke længere i dette kampreferat end til appetitvækkeren (indledningen)...... læs nu korrektur på produktet, før det bliver smidt ud til offentlig skue, tak!
Madridista.dk er min absolut favoritside, og ovenstående skal ses i et konstruktivt lys ;)
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
13 år 4 måneder siden #38
af bitmonx
Ja, ville være en fornøjelse hvis du gad !!!
Besvaret af bitmonx på emne Reserverne trynede førerholdet
Hugol skrev: Det er ikke pludseligt, men lad os komme videre.
13 år 4 måneder siden #39
af Jaken
Jeg håber, at du selv kan se, at du heller ikke hjælper det store..
No soy sólo perfecto, soy Madridista también
Besvaret af Jaken på emne Reserverne trynede førerholdet
bitmonx skrev:
Hugol skrev: Det er ikke pludseligt, men lad os komme videre.
Jeg håber, at du selv kan se, at du heller ikke hjælper det store..
No soy sólo perfecto, soy Madridista también