Optakt: Real Madrid – Getafe
- Mathiaseefsen
-
- Ekspert bruger
-
Navas
Carvajal, Ramos, Nacho, Marcelo
Kroos, Isco, Ceballos
Asensio, Benzema, Bale
Ved dog ikke hvilken formation
Du kan skifte kone, politik og religion......
Men aldrig yndlings-fodboldhold
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Sebberg skrev:
ABC skrev: Har I andre oprettet en konto hos Strive - eller streamer I via alternative lyssky..?
Er efterhånden snart træt af alle de streaming tjenester, man er nødt til at købe for at kunne se sin fodbold.
Jeg har teamet op med en ven - desværre en blårød en af slagsen - og splejset om et sæsonabonnement for 499 kr. Det er knap 250 kroner for et år....
Der bliver reklameret lidt for gratis streams, men jeg begriber ærlig talt ikke, hvorfor man gider det, medmindre man har en eller anden principiel aversion mod streamingtjenester eller bare en gedigen skodøkonomi. Jeg vil hellere tage en opvask end at sidde og se et stream, der lukker ned, hakker eller brillerer med en eller anden pludselig reklame.
Det er med alt respekt fordi du er uvidende om verdenen af streams. Der findes selvfølgelig de streams som vi alle har forsøgt os med i tidernes løb. På eksempelvis ronaldo7.net, hvor der er fyldt med pop up osv. Det fatter jeg heller ikke man gider at forsøge sig med. Men de “gode” streams dem som jeg bl.a. Foreslår er en helt anden snak. For der er kvaliteten den eksakt samme som Strives. Med lige så lidt reklamer. Fordelen er dog at du kan vælge om du vil have Spanske, Engelske, Russiske eller Arabiske kommentatorer.
Jeg er her stadig XOXO
Higuain99 skrev: Altså købte vi en reservemålmand i Chelsea...
Det er fandeme sørgeligt...
Daniel skrev:
Det er lidt til grin, ja. Dermed ingen forstærkninger til Real Madrid overhovedet. Oh, well... vi må gøre godt med hvad vi har...!
Hansen skrev:
Daniel skrev:
Det er lidt til grin, ja. Dermed ingen forstærkninger til Real Madrid overhovedet. Oh, well... vi må gøre godt med hvad vi har...!
Jeg stiller mig komplet og aldeles uforstående overfor dette. Få ham nu bare spillet ham ind på det hold! synes der bliver taget mange underlige beslutninger end til videre i det her "projekt".
Edit: Steen må være gået i flasken.
1. Han er stadig ikke klar til 90 min efter et hårdt VM og bla bla..
2. Man ønsker at få det til at se ud som om Courtois skal tilkæmpe sig pladsen som førstemålmand, via præstationer sporadisk i ligaen og ChL her i starten. På den måde har man været fair overfor begge målmænd.... Faktum er selvfølgelig at Courtois bliver førstemålmand uanset (bob-bob) præstationer hos begge målmænd.
3. Man ønsker at Navas står i ligaen og Courtois står i ChL og Coppaen..
Spændt på hvordan det udvikler sig.
Jeg er her stadig XOXO
JimmyBroe skrev: Ja, det virker lidt kuk kuk. Men der kan være flere scenarier der svare på hvorfor det er som det er:
2. Man ønsker at få det til at se ud som om Courtois skal tilkæmpe sig pladsen som førstemålmand, via præstationer sporadisk i ligaen og ChL her i starten. På den måde har man været fair overfor begge målmænd.... Faktum er selvfølgelig at Courtois bliver førstemålmand uanset (bob-bob) præstationer hos begge målmænd.
Baseret på sidste kamp, så kender vi vel alle til udfaldet.. det burde Real Madrid's proffesionalle ledelse da også kunne have gennemskuet.
Hansen skrev:
JimmyBroe skrev: Ja, det virker lidt kuk kuk. Men der kan være flere scenarier der svare på hvorfor det er som det er:
Baseret på sidste kamp, så kender vi vel alle til udfaldet.. det burde Real Madrid's proffesionalle ledelse da også kunne have gennemskuet.
Navas stod en lorte kamp i onsdags, absolut. Men han er stadig en klasse målmand. Jeg er dog enig en af de to bør udnævnes til fast første målmand, nr. 2 må så nøjes med Coppaen.
Jeg er her stadig XOXO
- Real Madrid
-
- Platin bruger
-
No solo soy perfecto, también soy Madridista