Optakt: Real Madrid – Getafe

7 år 11 måneder siden #25 af Dragam
Besvaret af Dragam på emne Optakt: Real Madrid – Getafe

elle44 skrev: Køligt Carvajal

Ja, virkelig godt headet !

Men synes Bale har været banens bedste indtilvidere - fantastiske lange pasninger, og så er nærmest alt farligt kommet gennem ham.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real Madrid, JimmyBroe

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 11 måneder siden #26 af Hansen
Besvaret af Hansen på emne Optakt: Real Madrid – Getafe

Dragam skrev:

elle44 skrev: Køligt Carvajal

Ja, virkelig godt headet !

Men synes Bale har været banens bedste indtilvidere - fantastiske lange pasninger, og så er nærmest alt farligt kommet gennem ham.

Tilgengæld har Isco været ret skuffende!
Følgende bruger(e) sagde tak: Real Madrid, elle44, Dragam

7 år 11 måneder siden #27 af Real Madrid
1 sølle skud på mål, men 82% boldbesiddelse, så er alt jo godt... det her projekt ville blive fantastisk med en lidt dygtigere version af Asensio (Neymar, Mbappe, Hazard, Salah).

No solo soy perfecto, también soy Madridista
Sidste redigering: 7 år 11 måneder siden ved Real Madrid.
Følgende bruger(e) sagde tak: Cristiano7, Dragam

7 år 11 måneder siden #28 af Daniel
Besvaret af Daniel på emne Optakt: Real Madrid – Getafe

Real Madrid skrev: 1 sølle skud på mål, men 82% boldbesiddelse, så er alt jo godt...

Jeg keder mig. Sådan virkelig.

Isco og Asensio skuffer... endda i et system der burde passe dem bedre end alle andre.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real Madrid, Jonas, Kialpe, Cristiano7

7 år 11 måneder siden #29 af Dragam
Det er vildt, Bale er forbi sin direkte oppasser nærmest hvergang... pistolen, og whoop, så er han væk :P

Men ja, Isco mangler noget fylde når ham skal ligge som central midtbane spiller, og han mangler noget hurtighed for at være en optimal kant... han er squ bare bedst i en 10'er rolle imo.

7 år 11 måneder siden #30 af elle44
Besvaret af elle44 på emne Optakt: Real Madrid – Getafe
Gaaab. Hvis ikke jeg var træt før, er jeg det i hvert fald nu. Hvor er den magi vi hungrer efter?
Følgende bruger(e) sagde tak: Daniel

7 år 11 måneder siden #31 af Mølbat
Spillet har til tider været opløftende, men der er stadig mange punkter, hvor man kan forbedre sig. Isco har været rædselsfuld, og Marcelo har set meget ringe ud defensivt. De andre har egentlig gjort det ganske fint, og kan man fortsætte spillet i resten af opgøret, bør man også ende med 3 sikre point.

Havde man mødt en bedre modstander, hvor spillerne havde været individuelt dygtigere, var man blevet straffet hårdt, idet den defensive organisation på midtbanen er decideret elendig. Dette skyldes dog formentlig, at man hverken starter med Casemiro eller Modric.
Sidste redigering: 7 år 11 måneder siden ved Mølbat.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dragam

7 år 11 måneder siden #32 af Dragam

Daniel skrev:

Real Madrid skrev: 1 sølle skud på mål, men 82% boldbesiddelse, så er alt jo godt...

Jeg keder mig. Sådan virkelig.

Isco og Asensio skuffer... endda i et system der burde passe dem bedre end alle andre.

Ja, der er ingen af dem der rigtig lykkedes med det store. Jeg tror det ville hjælpe Isco, at han kom længere frem på banen, så der kunne komme noget disco :P Så enten Asensio ud modric ind, og så isco længere frem på banen, eller bare modric i en direkte udskiftning med isco.

7 år 11 måneder siden #33 af madrid2000
Halvdelen af stadium er tomt. Kan jeg da godt forstår. Her sidder jeg og er bekymret om, at jeg mon kan står op i morgen tidligt.
Jeg forstår slet ikke de her kamptidspunkter, hvorfor spiller man så sent?
Følgende bruger(e) sagde tak: Jonas, Dragam

7 år 11 måneder siden #34 af Dragam

madrid2000 skrev: Halvdelen af stadium er tomt. Kan jeg da godt forstår. Her sidder jeg og er bekymret om, at jeg mon kan står op i morgen tidligt.
Jeg forstår slet ikke de her kamptidspunkter, hvorfor spiller man så sent?

Vel af samme årsag som la liga begynder at spille kampe i 'murica... det amerikanske publikum...

7 år 11 måneder siden #35 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Optakt: Real Madrid – Getafe
Vi tog nok desværre et forkert valg mellem Isco og James. James er alt det Isco ikke er. Direkte, målfarlig, har det der ekstra. Det bliver en lang sæson med Isco og hans evige boldvarmeri.

Mht. Bale er det jo fint at han kommer forbi sine oppassere, men hvis det ender med et indlæg med højrebenet eller et næsten lige så håbløst indlæg med venstre, så er vi jo lige vidt. Vi spiller stadig helt vildt meget over kanterne i forhold til at vi kun har én mand i boksen.

Men generelt ser det jo fint ud. Vi skal nok få et mere energifyldt hold og en klarere strategi end længe. Men har vi kvaliteten og den der x-factor der gør at vi rent faktisk vinder trofæer i år? Man kan have sin tvivl.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Følgende bruger(e) sagde tak: Real Madrid, Doc.juego, andreashn, elle44, Jonas, Cristiano7

7 år 11 måneder siden #36 af Higuain99
Bliver en lang sæson, hvis det her, er hvad vi kan forvente.. en masse boldflytteri og intet slutprodukt. Gaaaab, det havde jeg alligevel aldrig troet vi skulle praktisere i Madrid.
Følgende bruger(e) sagde tak: Jonas

Leveret af Kunena Forum