Optakt: Real Madrid – Getafe
elle44 skrev: Køligt Carvajal
Ja, virkelig godt headet !
Men synes Bale har været banens bedste indtilvidere - fantastiske lange pasninger, og så er nærmest alt farligt kommet gennem ham.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Dragam skrev:
elle44 skrev: Køligt Carvajal
Ja, virkelig godt headet !
Men synes Bale har været banens bedste indtilvidere - fantastiske lange pasninger, og så er nærmest alt farligt kommet gennem ham.
Tilgengæld har Isco været ret skuffende!
- Real Madrid
-
- Platin bruger
-
No solo soy perfecto, también soy Madridista
Real Madrid skrev: 1 sølle skud på mål, men 82% boldbesiddelse, så er alt jo godt...
Jeg keder mig. Sådan virkelig.
Isco og Asensio skuffer... endda i et system der burde passe dem bedre end alle andre.
Men ja, Isco mangler noget fylde når ham skal ligge som central midtbane spiller, og han mangler noget hurtighed for at være en optimal kant... han er squ bare bedst i en 10'er rolle imo.
Havde man mødt en bedre modstander, hvor spillerne havde været individuelt dygtigere, var man blevet straffet hårdt, idet den defensive organisation på midtbanen er decideret elendig. Dette skyldes dog formentlig, at man hverken starter med Casemiro eller Modric.
Daniel skrev:
Real Madrid skrev: 1 sølle skud på mål, men 82% boldbesiddelse, så er alt jo godt...
Jeg keder mig. Sådan virkelig.
Isco og Asensio skuffer... endda i et system der burde passe dem bedre end alle andre.
Ja, der er ingen af dem der rigtig lykkedes med det store. Jeg tror det ville hjælpe Isco, at han kom længere frem på banen, så der kunne komme noget disco :P Så enten Asensio ud modric ind, og så isco længere frem på banen, eller bare modric i en direkte udskiftning med isco.
- madrid2000
-
- Platin bruger
-
Jeg forstår slet ikke de her kamptidspunkter, hvorfor spiller man så sent?
madrid2000 skrev: Halvdelen af stadium er tomt. Kan jeg da godt forstår. Her sidder jeg og er bekymret om, at jeg mon kan står op i morgen tidligt.
Jeg forstår slet ikke de her kamptidspunkter, hvorfor spiller man så sent?
Vel af samme årsag som la liga begynder at spille kampe i 'murica... det amerikanske publikum...
Mht. Bale er det jo fint at han kommer forbi sine oppassere, men hvis det ender med et indlæg med højrebenet eller et næsten lige så håbløst indlæg med venstre, så er vi jo lige vidt. Vi spiller stadig helt vildt meget over kanterne i forhold til at vi kun har én mand i boksen.
Men generelt ser det jo fint ud. Vi skal nok få et mere energifyldt hold og en klarere strategi end længe. Men har vi kvaliteten og den der x-factor der gør at vi rent faktisk vinder trofæer i år? Man kan have sin tvivl.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024