Optakt: Real Madrid – Getafe
Ramos4 skrev: Vi tog nok desværre et forkert valg mellem Isco og James. James er alt det Isco ikke er. Direkte, målfarlig, har det der ekstra. Det bliver en lang sæson med Isco og hans evige boldvarmeri.
Mht. Bale er det jo fint at han kommer forbi sine oppassere, men hvis det ender med et indlæg med højrebenet eller et næsten lige så håbløst indlæg med venstre, så er vi jo lige vidt. Vi spiller stadig helt vildt meget over kanterne i forhold til at vi kun har én mand i boksen.
Men generelt ser det jo fint ud. Vi skal nok få et mere energifyldt hold og en klarere strategi end længe. Men har vi kvaliteten og den der x-factor der gør at vi rent faktisk vinder trofæer i år? Man kan have sin tvivl.
Jeg var personligt også gladere for James.
Jeg synes nu at hans indlæg har været ok. Han havde iøvrigt kun 1 indlæg med venstrefoden, der blev reflekteret på forsvarens ben, som er det der ledte til målet. Men ja, jeg synes også han skulle helt frem og ligge, hvor man kunne gøre mere brug af hans afslutningsevner, med både Bale og Benzema liggende fremme.
Tror det kunne klæde holdet at spille en lidt mere smal formation... en 4-1-3-2, med Bale og Benz i front, Modric, kroos og Isco i en 3 mands central midtbane, med Casemiro liggende som anker, og så med backerne skubbende meget højt op.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Fortjent at Isco kommer ud dog, hold da op hvor er han kedelig at se på!!
Hvorfor skal Lucas V ind ? Lad dog vinicuous få erfaring, lære at spille med holdet, især når man har styr på det, jeg har virkelig svært ved at forstå den tanke. Lucas er fin bredespiller, Men bliver ikke bedre og hans evner er jo ikke nødvendige på nuværende tidspunkt, det er da mere gavnligt at få gang i de unge, når nu det er dét som er vores strategi
Doc.juego skrev: Hvis ikke vinicuous skal ind i en kamp man fører 2-0 mod gentafe på hjemme bane i 75. Minut, hvornår er det så meningen at han skal skiftes ind ?
Hvorfor skal Lucas V ind ? Lad dog vinicuous få erfaring, lære at spille med holdet, især når man har styr på det, jeg har virkelig svært ved at forstå den tanke. Lucas er fin bredespiller, Men bliver ikke bedre og hans evner er jo ikke nødvendige på nuværende tidspunkt, det er da mere gavnligt at få gang i de unge, når nu det er dét som er vores strategi
Kan vi ikke lige anerkende Lucas Vazquez for hvad han har præsteret i sin tid i klubben? Han var jo suveræn i sidste sæson og var med til at bære holdet i flere omgange.
"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos
Zyconith skrev:
Doc.juego skrev: Hvis ikke vinicuous skal ind i en kamp man fører 2-0 mod gentafe på hjemme bane i 75. Minut, hvornår er det så meningen at han skal skiftes ind ?
Kan vi ikke lige anerkende Lucas Vazquez for hvad han har præsteret i sin tid i klubben? Han var jo suveræn i sidste sæson og var med til at bære holdet i flere omgange.
Det er også sandt... så kunne vinicius jr være kommet på banen fremfor casemiro... havde givet mere mening.
- Real Madrid
-
- Platin bruger
-
No solo soy perfecto, también soy Madridista
- madrid2000
-
- Platin bruger
-
Vi skal være glad for Marcelo, meget af det offensive kreativitet kommer fra ham. Også er jeg enig i dem der kalder på Vinicious, det kunne være spændende og se mere til ham, men Lopetiquie valgt, at køre den sikre vej.
Godt at Lopetique vælger, at pille Isco ud. Han må finde et højere niveau, hvis han skal beholde sin plads.
- Real Madrid
-
- Platin bruger
-
madrid2000 skrev: Det var ikke meget man skabte i den kamp. Til tider decideret kedeligt.
Vi skal være glad for Marcelo, meget af det offensive kreativitet kommer fra ham. Også er jeg enig i dem der kalder på Vinicious, det kunne være spændende og se mere til ham, men Lopetiquie valgt, at køre den sikre vej.
Vinícius Jr og Lopetegui* kom nu gutter ;-)
No solo soy perfecto, también soy Madridista
Generelt, rigtig kedeligt at se 800-1000 afleveringer, 80% bold og kun 5 skud på mål! Det er en fin start, men det er som om der mangler det sidste i dag! Jeg tror personligt ikke at Icardi havde ændret på det, men Cavani havde været giftig i dag.. og nårh ja, ham Ronaldo havde gjort det ekstra forskel i dag! Jeg er egentlig fint tilfeds, men sidder stadigvæk med en fornemmelse, at vi mangler det sidste...
Der er ingen grund til at skifte Casemiro, Modric eller Lucas ind, med mindre man gerne vil køre den sikkert hjem i sin første liga kamp. Hvilket er meget forståeligt, men stadigvæk lidt forundrende. Bale bliver nok aldrig den spiller vi havde ønsket os (på niveau med Ronaldo eller Messi), men han spiller alligevel en meget fin kamp og direkte involveret i begge af målene. Ceballos spiller den sikkert, indtil Isco kom ud, så fik da også rigtig fint foldet sig ud. Meget ala Kovacic type, hvis han får lidt frihed.
Alt i alt, en fin kamp, som bliver kørt sikkert hjem, men der mangler stadigvæk noget, som kan give mig en god mavefornemmelse.
Getafe spiller så ligegyldigt som man kan. Jeg orker simpelthen aldrig at se og møde dem i La liga, det er det samme lort hver gang. Jeg ved ikke hvad det er, men det spilmæssige limbo de har befundet sig i i de sidste mange år er håbløst.
"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos