Optakt: Real Madrid - Leganés
- Raul7-2880
- Platin bruger
-
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Dragam skrev: Synes altså at en af angriberne burde tage straffe, også selvom ramos er rigtig god til det
Synes Benzema skulle have chancen for sit hattrick. Men det kan han jo nå endnu
Hansen skrev:
Ramos4 skrev:
Hansen skrev:
Ramos4 skrev:
Hansen skrev:
Det var da godt nok et kreativt svar, tak for det!Ramos4 skrev:
Hansen skrev: Lidt op og ned, men vi mangler SKUD PÅ MÅL!!! det bliver for kedeligt at se bolden gå frem og tilbage!
Så vi skal tage langskud synes du?
Nej det var et spørgsmål. Deraf det jeg kalder et spørgsmålstegn.
Synes du selv det lyder som et godt spørgesmål så? ;-) Man kan tage langskuds fra midtbanen hele dagen lang uden man kommer nogle steder.
Hvor vil du skyde fra? Mener du at vi har haft masser af tid i feltet, hvor vi bare ikke har afsluttet? For så ser du en anden kamp end jeg. Leganes står med hele holdet og forsvarer. Vi kan da godt skyde bolden ind i 10-mand, men jeg tror ikke det gør underværker.
Hvor er det du læser, hvori jeg har sagt at vi har haft masser af tid i feltet?! Det er da lige præcis det jeg hentyder til, at vi mangler!
Forklar mig hvordan vi skaber pladsen og flere chancer så. "SKUD PÅ MÅL" er ikke videre fremmende for debatten.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022
Hansen skrev:
asp3200 skrev:
Hansen skrev: Lidt op og ned, men vi mangler SKUD PÅ MÅL!!! det bliver for kedeligt at se bolden gå frem og tilbage!
Vi spiller jo Barca bold, det er fantastisk.........
Så Julen er en budget Guardiola version`?
Tja de er vel ens i tankerne om kedeligt fodbold fra side til side.
asp3200 skrev:
Hansen skrev:
asp3200 skrev:
Vi spiller jo Barca bold, det er fantastisk.........
Så Julen er en budget Guardiola version`?
Tja de er vel ens i tankerne om kedeligt fodbold fra side til side.
Slet ikke enig. Hyklerens filosofi i barca gik ud på at bolden skulle spilles mest til side og tilbage med meget lille risiko.
Loppens virker væsentligt mere fremadrettet kreativt og risikobetonet.
Jeg er fan af Lopetegui og jeg er overbevist om at det kun bliver bedre og bedre!
Måske lidt overflødige vrede ord ovenpå en 4-1 føring og FREMRAGENDE spil, men altså, kom nu lidt Capi.
BTW, kan jeg ikke huske, hvornår vi sidst har spillet så flot overhovedet! Man bliver jo ellevild. Lopetegui <3
Ramos4 skrev:
Hansen skrev:
Ramos4 skrev:
Hansen skrev:
Ramos4 skrev:
Hansen skrev:
Det var da godt nok et kreativt svar, tak for det!Ramos4 skrev:
Så vi skal tage langskud synes du?
Nej det var et spørgsmål. Deraf det jeg kalder et spørgsmålstegn.
Synes du selv det lyder som et godt spørgesmål så? ;-) Man kan tage langskuds fra midtbanen hele dagen lang uden man kommer nogle steder.
Hvor vil du skyde fra? Mener du at vi har haft masser af tid i feltet, hvor vi bare ikke har afsluttet? For så ser du en anden kamp end jeg. Leganes står med hele holdet og forsvarer. Vi kan da godt skyde bolden ind i 10-mand, men jeg tror ikke det gør underværker.
Hvor er det du læser, hvori jeg har sagt at vi har haft masser af tid i feltet?! Det er da lige præcis det jeg hentyder til, at vi mangler!
Forklar mig hvordan vi skaber pladsen og flere chancer så. "SKUD PÅ MÅL" er ikke videre fremmende for debatten.
Det er da netop derfor jeg efterfølgende skriver: "det bliver for kedeligt at se bolden gå frem og tilbage!".
Synes iøvrigt Casemiro spillede en flot første halvleg
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022