Optakt: Real Madrid - Leganés

3 år 11 måneder siden #37 af Raul7-2880
BBR!

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 11 måneder siden #38 af elle44
Besvaret af elle44 på emne Optakt: Real Madrid - Leganés

Dragam skrev: Synes altså at en af angriberne burde tage straffe, også selvom ramos er rigtig god til det

Synes Benzema skulle have chancen for sit hattrick. Men det kan han jo nå endnu
Følgende bruger(e) sagde tak: Dragam, Papi

3 år 11 måneder siden #39 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Optakt: Real Madrid - Leganés

Hansen skrev:

Ramos4 skrev:

Hansen skrev:

Ramos4 skrev:

Hansen skrev:

Ramos4 skrev:

Hansen skrev: Lidt op og ned, men vi mangler SKUD PÅ MÅL!!! det bliver for kedeligt at se bolden gå frem og tilbage!

Så vi skal tage langskud synes du?

Det var da godt nok et kreativt svar, tak for det!

Nej det var et spørgsmål. Deraf det jeg kalder et spørgsmålstegn.

Synes du selv det lyder som et godt spørgesmål så? ;-) Man kan tage langskuds fra midtbanen hele dagen lang uden man kommer nogle steder.

Hvor vil du skyde fra? Mener du at vi har haft masser af tid i feltet, hvor vi bare ikke har afsluttet? For så ser du en anden kamp end jeg. Leganes står med hele holdet og forsvarer. Vi kan da godt skyde bolden ind i 10-mand, men jeg tror ikke det gør underværker.

Hvor er det du læser, hvori jeg har sagt at vi har haft masser af tid i feltet?! Det er da lige præcis det jeg hentyder til, at vi mangler!

Forklar mig hvordan vi skaber pladsen og flere chancer så. "SKUD PÅ MÅL" er ikke videre fremmende for debatten.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022
Følgende bruger(e) sagde tak: Papi

3 år 11 måneder siden #40 af asp3200

Hansen skrev:

asp3200 skrev:

Hansen skrev: Lidt op og ned, men vi mangler SKUD PÅ MÅL!!! det bliver for kedeligt at se bolden gå frem og tilbage!

Vi spiller jo Barca bold, det er fantastisk.........

Så Julen er en budget Guardiola version`?

Tja de er vel ens i tankerne om kedeligt fodbold fra side til side.

3 år 11 måneder siden #41 af mohbar
Besvaret af mohbar på emne Optakt: Real Madrid - Leganés

asp3200 skrev:

Hansen skrev:

asp3200 skrev:

Vi spiller jo Barca bold, det er fantastisk.........

Så Julen er en budget Guardiola version`?

Tja de er vel ens i tankerne om kedeligt fodbold fra side til side.

Slet ikke enig. Hyklerens filosofi i barca gik ud på at bolden skulle spilles mest til side og tilbage med meget lille risiko.

Loppens virker væsentligt mere fremadrettet kreativt og risikobetonet.
Sidste redigering: 3 år 11 måneder siden ved mohbar.

3 år 11 måneder siden #42 af Brylle
Besvaret af Brylle på emne Optakt: Real Madrid - Leganés
Jeg kan sgu ikke følge jer, drenge. Jeg nyder denne spillestil hvor der er så meget kontrol, så mange afleveringer og så mange gode kombinationer. Læg dertil at det tydeligvis bliver bedre og bedre for hver gang. Derudover nyder jeg at se hvordan Lopetegui har fået fixet nogle tidligere løse ender som Bale og Benzema og virkelig har fået noget ud af dem. Han har dertil hjulpet Ceballos så meget på kort tid, at han er udtaget til landsholdet. Det var aldrig sket med Zidane ved roret.

Jeg er fan af Lopetegui og jeg er overbevist om at det kun bliver bedre og bedre!
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, Real HWL, madrid2000, Macon, Lars1991, Zyconith, Chamartin, Madrid1998, mohbar, Fondo_Sur og 6 flere

3 år 11 måneder siden #43 af Haeder
Besvaret af Haeder på emne Optakt: Real Madrid - Leganés
Hvor bliver man dog træt af at se på Ramos' egotrip! Der er jo absolut ingen grund til at han skal sparke straffe andet end hans status på holdet. Af alle burde han som kaptajn forstå vigtigheden af en angribers selvtillid. Hvor meget gav det til f.eks. Ronaldos selvtillid at han selv på sine værste dage bombede dem ind fra straffepletten. SELVFØLGELIG skal det være de spillere som vi afhænger af til at score (Benzema/Bale) der skal sparke straffe.
Måske lidt overflødige vrede ord ovenpå en 4-1 føring og FREMRAGENDE spil, men altså, kom nu lidt Capi.
BTW, kan jeg ikke huske, hvornår vi sidst har spillet så flot overhovedet! Man bliver jo ellevild. Lopetegui <3
Følgende bruger(e) sagde tak: Dragam

3 år 11 måneder siden #44 af Hansen
Besvaret af Hansen på emne Optakt: Real Madrid - Leganés

Ramos4 skrev:

Hansen skrev:

Ramos4 skrev:

Hansen skrev:

Ramos4 skrev:

Hansen skrev:

Ramos4 skrev:

Så vi skal tage langskud synes du?

Det var da godt nok et kreativt svar, tak for det!

Nej det var et spørgsmål. Deraf det jeg kalder et spørgsmålstegn.

Synes du selv det lyder som et godt spørgesmål så? ;-) Man kan tage langskuds fra midtbanen hele dagen lang uden man kommer nogle steder.

Hvor vil du skyde fra? Mener du at vi har haft masser af tid i feltet, hvor vi bare ikke har afsluttet? For så ser du en anden kamp end jeg. Leganes står med hele holdet og forsvarer. Vi kan da godt skyde bolden ind i 10-mand, men jeg tror ikke det gør underværker.

Hvor er det du læser, hvori jeg har sagt at vi har haft masser af tid i feltet?! Det er da lige præcis det jeg hentyder til, at vi mangler!

Forklar mig hvordan vi skaber pladsen og flere chancer så. "SKUD PÅ MÅL" er ikke videre fremmende for debatten.

Det er da netop derfor jeg efterfølgende skriver: "det bliver for kedeligt at se bolden gå frem og tilbage!".

3 år 11 måneder siden #45 af elle44
Besvaret af elle44 på emne Optakt: Real Madrid - Leganés
Jeg tænkte nok han ikke ville vise os Mariano.

3 år 11 måneder siden #46 af 2:18
Besvaret af 2:18 på emne Optakt: Real Madrid - Leganés
Forstår ikke helt hvordan nogle kan synes denne præstation er kedelig - personligt synes jeg det er nærmest helstøbt. Ved godt modstanden ikke er alverden, men den måde som holdet investerer i at genvinde bolden, det er så fedt.

Synes iøvrigt Casemiro spillede en flot første halvleg
Følgende bruger(e) sagde tak: Ramos4

3 år 11 måneder siden #47 af Steen
Besvaret af Steen på emne Optakt: Real Madrid - Leganés
Det forstår jeg heller ikke. Det er ikke muligt at spille mere underholdende med denne trup. Det er ikke Lopeteguis skyld, at vi ikke har en Ronaldo, Messi, Neymar eller Mbappé, som har den sidste faktor denne trup mangler, nemlig x-faktoren.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios

3 år 11 måneder siden #48 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Optakt: Real Madrid - Leganés
Først var det "hvor skal vi få 50 mål fra?". Nu er det så "ej hvor er det kedeligt". Nogen vil bare finde skår i glæden. Vi har at gøre med en ny træner der prøver at indføre et nyt system + højere pres. Vi har scoret 10 kasser i tre kampe og domineret totalt i store dele. Hvis man er negativ på baggrund af det her, så er det fordi man har taget et valg om at være negativ.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, Real HWL, madrid2000, Bismo, Chamartin, Madrid1998, Fondo_Sur, Mølbat, Kimbo, doven og 3 flere

Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.