Optakt: Fra prisvinder til Pizjuan

5 år 6 måneder siden #25 af elle44
Hold kæft hvor er det bare pisse pinligt at se på. Så smeltede kollektivet, det eneste håb vi havde i den her sæson.
Følgende bruger(e) sagde tak: Macon

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 6 måneder siden #26 af -#7-
Retarderet kamptidspunkt, Real Madrid med klam og frustrerende indstilling, samt 3-0 nede mod Sevilla på udebane.

Godnat drenge.

DC19

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 6 måneder siden #27 af Daniel
Jeg er typen, der slet ikke kan accepterer det her. Jeg er fløjtende ligeglad med, at Ronaldo ikke er her længere eller at vi har fået en ny træner - at være nede 0-3 mod Sevilla på blot 40 min. er ganske enkelt uacceptabelt.

Horribel indsats. Intet mindre. Men støt I bare op om det forbandede forsøg på boldflytteri. Vor herre bevares altså.
Følgende bruger(e) sagde tak: asp3200, Bismo

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 6 måneder siden #28 af Real HWL
Det var ikke lang tid man kunne more sig over Barcas pointtab. Det her er bekymrende. Vi bliver jo ydmyget.
Sidste redigering: 5 år 6 måneder siden ved Real HWL.
Følgende bruger(e) sagde tak: Bismo

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 6 måneder siden #29 af Kiwes
Jeg forventer udskiftninger i pausen! og en helt anden instilling - det her er fandme pinlig!
Følgende bruger(e) sagde tak: Bismo

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 6 måneder siden #30 af Zyconith

Brylle skrev: Utroligt at man ændrer noget der virker hvis det er fordi man ikke har nosserne til at ændre på Modrics rolle eller smide en af dem på bænken.


Mener du? Både Asensio, Bale, Benzema, Modric, Kroos, Marcelo og Nacho kan hjælpe med at bygge et angreb op?

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos
Sidste redigering: 5 år 6 måneder siden ved Zyconith.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 6 måneder siden #31 af Steen
Nu er det jo forsvaret der har kostet to mål, men det ændrer ikke på, at man ikke kan vinde en skid med denne offensiv. Asensio, Bale og Benzema er alle fuldstændig uduelige. De er ufarlige, ideforladte og utrolig nemme at lukke ned. Dette er historiens kedeligste Madrid offensiv, og det er pisse ærgerligt, for vi har endelig en træner med nogle gode ideer.
Til gengæld har Hazard - som offentligt udtalte, at han vil til Madrid - lige scoret et helt sindssygt mål mod Liverpool. Suk ...
Sidste redigering: 5 år 6 måneder siden ved Steen.
Følgende bruger(e) sagde tak: asp3200, Macon, Bismo, ChrillRM14

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 6 måneder siden #32 af mohbar
Det kan være Bale er ok osv men han bliver ALDRIG en Ronaldo som enten scorer eller holder 2-3 forsvarer beskæftiget om ham.

Og kan virkelig ikke se hvorfor Navas er ude!!? Var det ikke meningen at Courtois skulle hjem til sine børn!

Og den der skrøne med holdet i fokus, possession whatever holder desværre ikke. Selv Barcelona begyndte først at vinde da de fik 2-3 stjerner på holdet. Ellers var det ganske ordinæt boldnusseri.
Sidste redigering: 5 år 6 måneder siden ved mohbar.
Følgende bruger(e) sagde tak: ChrillRM14

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 6 måneder siden #33 af Brylle

Daniel skrev: Jeg er typen, der slet ikke kan accepterer det her. Jeg er fløjtende ligeglad med, at Ronaldo ikke er her længere eller at vi har fået en ny træner - at være nede 0-3 mod Sevilla på blot 40 min. er ganske enkelt uacceptabelt.

Horribel indsats. Intet mindre. Men støt I bare op om det forbandede forsøg på boldflytteri. Vor herre bevares altså.

Det handler jo ikke om taktikken, men attituden, fokus og viljen til at ville arbejde for sejrene. I dag er man endda gået væk fra det som man har forsøgt at gøre hele sæsonen.
Følgende bruger(e) sagde tak: Bismo

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 6 måneder siden #34 af Dragam
Og nu har ramos den båtnakke tænk sig at sparke...
Følgende bruger(e) sagde tak: Bismo

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 6 måneder siden #35 af Asensio20
Jo det handler om taktikken.. der er for mange tunge spillere til det høje tempo...
Og Ramos skal da ikke sparke frispark, hvad skal det til for ???

La liga nummer 34 skal i hus.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 6 måneder siden #36 af Dragam
Og man vidste bare at det ville være et lorte spark... er hans ego virkelig så stort, at han ikke kan se, at der er langt bedre frisparks skytter på holdet end ham ?
Følgende bruger(e) sagde tak: Bismo

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum
Annonce