Optakt: Fra prisvinder til Pizjuan

5 år 6 måneder siden #37 af Daniel

Brylle skrev:

Daniel skrev: Jeg er typen, der slet ikke kan accepterer det her. Jeg er fløjtende ligeglad med, at Ronaldo ikke er her længere eller at vi har fået en ny træner - at være nede 0-3 mod Sevilla på blot 40 min. er ganske enkelt uacceptabelt.

Horribel indsats. Intet mindre. Men støt I bare op om det forbandede forsøg på boldflytteri. Vor herre bevares altså.

Det handler jo ikke om taktikken, men attituden, fokus og viljen til at ville arbejde for sejrene. I dag er man endda gået væk fra det som man har forsøgt at gøre hele sæsonen.


Alt det du fabler om skal ALTID være en del af det taktiske oplæg. Det er en del af mandskabsbehandling. Og kan Lopetegui ikke sætte spillerne op til en kamp efter et Barca-nederlag til Leganés, er der mange grunde til at stille spørgsmålstegn ved hans egentlige taktiske evner.
Sidste redigering: 5 år 6 måneder siden ved Daniel.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 6 måneder siden #38 af Zyconith
Nu bruger jeg acestream, hvad har der været galt med strive her til aften?

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 6 måneder siden #39 af Raul7-2880
Første reelle udfordring for Julen (siden atl. Madrid kampen som man i øvrigt tabte) ....

Havde inderligt håbet på, at vi kunne ligge over Barca - noget man ikke har oplevet i snart 2 år.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 6 måneder siden #40 af Madrid1998
Nå, glæder mig til at Lucas skal få vendt tingene.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 6 måneder siden #41 af Kiwes
Cebellos for Modric og Mariano for Benzema tak

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 6 måneder siden #42 af Daniel

Zyconith skrev: Nu bruger jeg acestream, hvad har der været galt med strive her til aften?


Det streamer fint. Lyden halter dog efter. Og det er et enormt minus. Alle målene på min skærm blev i hvert fald blevet scoret inden publikum og kommentatorerne reagerede på det. Konsekvensen er, at jeg er ser kampen uden lyd og det er sgu nok meget fint en dag som i dag.
Følgende bruger(e) sagde tak: Zyconith, Bismo

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 6 måneder siden #43 af Brylle

Zyconith skrev:

Brylle skrev: Utroligt at man ændrer noget der virker hvis det er fordi man ikke har nosserne til at ændre på Modrics rolle eller smide en af dem på bænken.


Mener du?

Vi har spillet med en 10'er i Isco eller Ceballos/Modric hele sæsonen og har derfor kunnet binde spillet sammen i angrebet, men i takt med at Modric er kommet tilbage er han stille og roligt faldet tilbage på noget der nærmest hedder højre back som under Zidane. Hvorfor ikke fortsætte hvad der virkede i starten?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 6 måneder siden #44 af Bismo

Daniel skrev: Jeg er typen, der slet ikke kan accepterer det her. Jeg er fløjtende ligeglad med, at Ronaldo ikke er her længere eller at vi har fået en ny træner - at være nede 0-3 mod Sevilla på blot 40 min. er ganske enkelt uacceptabelt.

Horribel indsats. Intet mindre. Men støt I bare op om det forbandede forsøg på boldflytteri. Vor herre bevares altså.


De formår jo ikke engang at holde på bolden. Vinder nærmest ingen dueller. Mister den for let, når de har den.
Følgende bruger(e) sagde tak: Papi

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 6 måneder siden #45 af Bismo

Kiwes skrev: Jeg forventer udskiftninger i pausen! og en helt anden instilling - det her er fandme pinlig!


Modric, Benz og Marcelo ud.. ind med Ceballos, Mariano og Odriozola. Flyt Nacho over på venstre.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 6 måneder siden #46 af Brylle

Daniel skrev:

Brylle skrev:

Daniel skrev: Jeg er typen, der slet ikke kan accepterer det her. Jeg er fløjtende ligeglad med, at Ronaldo ikke er her længere eller at vi har fået en ny træner - at være nede 0-3 mod Sevilla på blot 40 min. er ganske enkelt uacceptabelt.

Horribel indsats. Intet mindre. Men støt I bare op om det forbandede forsøg på boldflytteri. Vor herre bevares altså.

Det handler jo ikke om taktikken, men attituden, fokus og viljen til at ville arbejde for sejrene. I dag er man endda gået væk fra det som man har forsøgt at gøre hele sæsonen.


Alt det du fabler om skal ALTID være en del af det taktiske oplæg. Det er en del af mandskabsbehandling. Og kan Lopetegui ikke sætte spillerne op til en kamp efter et Barca-nederlag til Leganés, er der mange grunde til at stille spørgsmålstegn ved hans egentlige taktiske evner.

Det handler jo ikke om taktisk evner at sætte spillerne op til en kamp mentalt. Taktik handler om hvordan du vil spille, stå på banen osv osv. At være klar skal fandme være en selvfølge hvis man vil vinde titler. Enig i at Lopetegui også skal sætte dem mentalt op, men det har jo intet med "boldflytter" at gøre.
Følgende bruger(e) sagde tak: Bismo, Papi

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 6 måneder siden #47 af Raul-Madrid
puha vi savner sku en der BRÆNDER for kampe som denne og som brænder for at VIL gøre en forskel ligemeget hvor ringe vi spiller ( havde lovet mig selv ikke at sige hans navn )

Det ENESTE gode ved dette er at vi forhåbenligt smider Mariano ind og måske Odriozola ind da der klart mangler ideer i højre side!!

Vi har skudt rigtig meget ude fra denne og de seneste kampe men måske de skulle ha noget skud træning!

MEGET UTILFREDS!

RAUL!!!!
Følgende bruger(e) sagde tak: ChrillRM14

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 6 måneder siden #48 af Daniel

Bismo skrev:

Daniel skrev: Jeg er typen, der slet ikke kan accepterer det her. Jeg er fløjtende ligeglad med, at Ronaldo ikke er her længere eller at vi har fået en ny træner - at være nede 0-3 mod Sevilla på blot 40 min. er ganske enkelt uacceptabelt.

Horribel indsats. Intet mindre. Men støt I bare op om det forbandede forsøg på boldflytteri. Vor herre bevares altså.


De formår jo ikke engang at holde på bolden. Vinder nærmest ingen dueller. Mister den for let, når de har den.


Det kan du naturligvis have en pointe i. Savner endvidere en offensiv dirigent og spillere der tager ansvar i de forskellige kæder. Det er der intet af i dagens kamp, og der har nok ikke været brug for det i sæsonens første kampe, hvor modstanden har været af tvivlsom karakter. Jeg er spændt på weekendens kamp.
Sidste redigering: 5 år 6 måneder siden ved Daniel.
Følgende bruger(e) sagde tak: Bismo

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum
Annonce