Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig

EMNE: Daily Mail: José Mourinho er Real Madrid-emne igen

Daily Mail: José Mourinho er Real Madrid-emne igen 5 dage 14 timer siden #1

Mourinho smil

Rygterne om et snarligt trænerskifte tager til i Real Madrid og her holder engelske Daily Mail sig ikke tilbage.

De kan nemlig berette, at Real Madrid ikke afviser at hente José Mourinho retur til den spanske hovedstad for at få ham til at rette op på situationen. Den portugisiske træner har ganske vist mere end svært ved at holde Manchester United oven vande, men Mourinho skal efter sigende fortsat have et rigtig godt forhold til Florentino Pérez.

Også Antonio Conte bringes i spil til jobbet som Real Madrid-træner. Fælles for de to kandidater er deres fortid i Chelsea, hvor de begge arbejdede sammen med Eden Hazard og i den isolerede debat er José Mourinho klart foran på points, da belgieren og italieneren ikke kom specielt godt ud af det med hinanden.

The administrator has disabled public write access.

Daily Mail: José Mourinho er Real Madrid-emne igen 5 dage 13 timer siden #2

• Zyconith
  • Zyconith's profilbillede
  • Platin bruger
Vi har savnet dig... Kom tilbage hvor du hører til!
"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos

"Piqué, cabrón, saluda al campeón"
Følgende bruger(e) har sagt tak: Jonas

Daily Mail: José Mourinho er Real Madrid-emne igen 5 dage 13 timer siden #3

• mohbar
  • mohbar's profilbillede
  • Platin bruger
Zyconith skrev:
Vi har savnet dig... Kom tilbage hvor du hører til!

Mourinho og Hazard I samme klub!?!!

Daily Mail: José Mourinho er Real Madrid-emne igen 5 dage 13 timer siden #4

Heldigvis en and, det ville være en katastrofe af dimensioner. Manden er brændt ud og en dinosauer i forhold til, hvad det kræver at være en succesfuld moderne (klub) fodboldtræner. Vi har ikke brug for den polemik og drama, han fører med sig alle steder... Busser hører ikke til i Madrid!
No solo soy perfecto, también soy Madridista
Følgende bruger(e) har sagt tak: Dios, Real HWL, Bismo, Chamartin, Numeredoce, Dragam, Papi

Daily Mail: José Mourinho er Real Madrid-emne igen 5 dage 10 timer siden #5

Fno fino, men gi the special one ikke mere end en 2 årig kontrakt da han historiskt skaber uro efter 18 måneder.
Samtidig er det faktisk hvad vi har brug for, en stærk træner der tager fokus bort fra Bale Benzema osv...

Daily Mail: José Mourinho er Real Madrid-emne igen 5 dage 4 timer siden #6

• Real HWL
  • Real HWL's profilbillede
  • Platin bruger
Han må aldrig blive Real Madrid træner igen. Manden er jo helt væk fra vinduet! Han bringer intet godt med sig. Lad ham blive i United i mange år, de har fortjent ham!
Sidste redigering: 5 dage 4 timer siden af Real HWL.
Følgende bruger(e) har sagt tak: Numeredoce

Daily Mail: José Mourinho er Real Madrid-emne igen 5 dage 3 timer siden #7

• Elto92
  • Elto92's profilbillede
  • Senior bruger
Ej nu må jeg bryde ind her....
At nogle af jer seriøst overvejer ham som en mulig træner er mig en gåde. Mener i det seriøst??
Følgende bruger(e) har sagt tak: Bismo

Daily Mail: José Mourinho er Real Madrid-emne igen 5 dage 2 timer siden #8

• Jonas
  • Jonas's profilbillede
  • Guld bruger
Elto92 skrev:
At nogle af jer seriøst overvejer ham som en mulig træner er mig en gåde. Mener i det seriøst??

Han har mentaliteten til at rydde ud i en trup og smide stjerner ud der ikke længere har niveauet. Guderne ved der er brug for det.
Derudover er han eminent til at skabe resultater med en trup bestående af begrænset talent. Nu hvor vi tilsyneladende skal bruge alle pengene på stadionfornyelsen så kan den egenskab potentielt blive guld værd.
Hvis vi går imod en sådan periode ville han være genial at have ombord. Han har problemer med at nurse forkælede stjerner, men hvis ikke vi køber spillere så er vi alligevel af med dem vi har om et par år senest ;)

.. og så er han jo stadig the special one!

Daily Mail: José Mourinho er Real Madrid-emne igen 5 dage 54 minutter siden #9

• Dios
  • Dios's profilbillede
  • Platin bruger
Jonas skrev:
Elto92 skrev:

Han har mentaliteten til at rydde ud i en trup og smide stjerner ud der ikke længere har niveauet. Guderne ved der er brug for det.
Derudover er han eminent til at skabe resultater med en trup bestående af begrænset talent. Nu hvor vi tilsyneladende skal bruge alle pengene på stadionfornyelsen så kan den egenskab potentielt blive guld værd.
Hvis vi går imod en sådan periode ville han være genial at have ombord. Han har problemer med at nurse forkælede stjerner, men hvis ikke vi køber spillere så er vi alligevel af med dem vi har om et par år senest ;)

.. og så er han jo stadig the special one!

Mourinho har på intet tidspunkt leveret noget ekstraordinært i en stor klub i hans karriere. På intet tidspunkt! Mourinho er ikke god til at smide stjerner ud der ikke længere har niveauet. Han er utrolig god til, at få selv de bedste spillere til ikke at præstere på et højt niveau. Hans taktik og manglende spillekoncept er for længst udgået. Hans mentalitet passer til perfektion i en mindre klub, hvor man egentlig bare kan stå tilbage og være afventende, og kommer resultatet ikke, så er det såmænd fint, fordi forventningerne alligevel ikke er der.
Han har absolut intet vist i United, og han er ikke i nærheden af, at få skabt sig et hold som er konkurrencedygtigt i PL eller Chl. Hans United hold er ikke engang i top 10 eller såvel 15, hvis du spørger mig, og her taler vi altså om en klub, som historisk set har ligget tæt på Real Madrid i hele min levetid, og mange år før det.
Nu er han jo ikke ny i United. Det er trods alt hans 3. sæson, men meget kommer bag på mig, hvis han får lov til at færdiggøre den sæson.

I Real Madrid er historien en helt anden, og med Mourinho i spidsen for dette projekt vil være en fejl af dimensioner. Kombinationen vil være som vand i olie, og jeg ser ham som yderst skadelig for alle storklubber.

Det er så uforstående, at man kan mene han er en god træner trods så dårlige resultater med så mange storklubber. Han er jo som at pisse i bukserne for at få varmen. Han smadre alt indefra og efterlader alt i ruiner, og er holdet rigtig uheldige, så har han kostet de største stjerner på holdet. Hans forhold til Pogba og Sanchez taler sit tydelige sprog. Mangel på lederegenskaber skal man godt nok lede længe efter.
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Sidste redigering: 5 dage 53 minutter siden af Dios.
Følgende bruger(e) har sagt tak: Real HWL, Bismo, Kimbo

Daily Mail: José Mourinho er Real Madrid-emne igen 5 dage 4 minutter siden #10

• BBB
  • BBB's profilbillede
  • Platin bruger
Dios skrev:
Han har absolut intet vist i United, og han er ikke i nærheden af, at få skabt sig et hold som er konkurrencedygtigt i PL eller Chl

De blev nummer to sidste sæson. Det var vel okay i betragtningen af, at City dominerer den hjemlige, og United ikke har givet ham de spillere, som han bad om til denne sæson. Jeg vil dog heller ikke have ham tilbage, og det skyldes stemningen omkring holdet. Der kom Klopp bare mere elegant igennem sæsonen.

Dios skrev:
Det er så uforstående, at man kan mene han er en god træner trods så dårlige resultater med så mange storklubber. Han er jo som at pisse i bukserne for at få varmen. Han smadre alt indefra og efterlader alt i ruiner, og er holdet rigtig uheldige, så har han kostet de største stjerner på holdet. Hans forhold til Pogba og Sanchez taler sit tydelige sprog. Mangel på lederegenskaber skal man godt nok lede længe efter.

Jeg kender ikke så meget til situationen med Sanchez, men forholdet til Pogba har franskmanden også selv været med til at ødelægge. Hvis Bale møder op med blaugrana-farvet hår til el clasico, så skal træneren, sportsdirektøren og præsidenten fandme kritisere ham. Offentlig hængning vil være for mild en straf.

Daily Mail: José Mourinho er Real Madrid-emne igen 4 dage 22 timer siden #11

• Real HWL
  • Real HWL's profilbillede
  • Platin bruger
BBB skrev:
Dios skrev:
Han har absolut intet vist i United, og han er ikke i nærheden af, at få skabt sig et hold som er konkurrencedygtigt i PL eller Chl

De blev nummer to sidste sæson. Det var vel okay i betragtningen af, at City dominerer den hjemlige, og United ikke har givet ham de spillere, som han bad om til denne sæson. Jeg vil dog heller ikke have ham tilbage, og det skyldes stemningen omkring holdet. Der kom Klopp bare mere elegant igennem sæsonen.

Dios skrev:

Jeg kender ikke så meget til situationen med Sanchez, men forholdet til Pogba har franskmanden også selv været med til at ødelægge. Hvis Bale møder op med blaugrana-farvet hår til el clasico, så skal træneren, sportsdirektøren og præsidenten fandme kritisere ham. Offentlig hængning vil være for mild en straf.

Ja de blev nr. 2, men hvis de ikke havde haft De Gea, så var de endt uden for top 4.

Daily Mail: José Mourinho er Real Madrid-emne igen 4 dage 21 timer siden #12

• Zyconith
  • Zyconith's profilbillede
  • Platin bruger
Real Madrid skrev:
Heldigvis en and, det ville være en katastrofe af dimensioner. Manden er brændt ud og en dinosauer i forhold til, hvad det kræver at være en succesfuld moderne (klub) fodboldtræner. Vi har ikke brug for den polemik og drama, han fører med sig alle steder... Busser hører ikke til i Madrid!

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos

"Piqué, cabrón, saluda al campeón"
Følgende bruger(e) har sagt tak: Jonas
Leveret af Kunena Forum
.:.

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.