Spansk presse: Laudrup er spillernes favorit

7 år 9 måneder siden #1 af Administrationen

Det fyger med mulige træner-emner, hvis Real Madrids sportslige ledelse skulle vælge at ty til fyring af Julen Lopetegui.

Men ifølge spansk presse er det danske Michael Laudrup, som er spillernes favorit, hvis det skulle komme så vidt, at der skal en ny træner i spidsen for holdet. Spillerne skal angiveligt have holdt møde med den sportslige ledelse, hvor man har fortalt, at man foretrækker danskeren og til gengæld ikke er så vild med ideen om at lade Santiago Solari få jobbet. Den argentinske Castilla-træner blev ellers betragtet som favorit internt i Real Madrid-ledelsen.

Men Michael Laudrup er altså fortsat et varmt navn i den spanske hovedstad, hvor han er særdeles populær, ikke mindst blandt de spillere, som han spillede på hold med. Her tænkes først og fremmest på Raúl, som kan blive ny assistent-træner.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 9 måneder siden #2 af Daniel
Hvorfor ikke give det et skud?

Tidligere storspillere plejer at gøre det fornuftigt i de helt store klubber, da de om nogen kender til forventningerne og presset i disse.

Jeg siger ikke, at Laudrup og Real Madrid er det perfekte match, men er sgu efterhånden villig til at give det et skud, særligt hvis der bare er et lille kun hold i rygterne om, at han er spillertruppens foretrukne kandidat til at overtage tjansen efter Lopetegui.

7 år 9 måneder siden #3 af Ramos4
Laudrup og Raúl får det unægteligt til at krible lidt i maven (og andre steder)

Hvis vi taber i dag eller i weekenden, så bliver det spændende hvad der sker.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Følgende bruger(e) sagde tak: SeQueda

7 år 9 måneder siden #4 af Asensio20
Vi er lidt i samme situation som under Benitez, det går kun den vej, at man uanset hvad skifter træneren.

Hellere Guti end Laudrup, Laudrup vil kun have resultat orienteret fodbold og det er ligegyldigt nu, for ligaen er tabt for længst med det hold. Hellere have en træner som kan forberedde os til en fremtid med nye dygtige talenter og unge spillere.

La liga nummer 34 skal i hus.
Sidste redigering: 7 år 9 måneder siden ved Asensio20.

7 år 9 måneder siden #5 af Real HWL
Laudrup er hovedårsagen til at jeg blev Real fan for mange år siden. Det ville være et stort øjeblik personligt hvis han blev træner. Og så med Raul som assistent. Mums! Men rent sportsligt ved jeg ikke om det er den rigtige beslutning. Jeg tror stadigvæk på at Lopetegui kan vende skuden, nogen gange skal der ikke så meget til. Jeg går ikke ind for panik løsninger. Håber Perez holder hoved koldt.
Følgende bruger(e) sagde tak: andreashn

7 år 9 måneder siden #6 af PMO
Vi skal ikke mange måneder tilbage før der var bred enighed om at fyre træneren midt på sæsonen ikke er en løsning. Hvis nogen skal fyres er det Perez- han har fejler STORT på transfermarkedet og ikke siden 2014 er der blevet købt en spiller til start 11eren. Tænk tilbage på før VM hvor alle var sikre på Neymar, Mbappé + en masse andre. Alle og enhver kan se at dette hold ikke vinder noget i denne sæson. Derfor kan man ligeså godt planlægge næste sæson - og den her gang gøre det ordentligt. FU*K nu en udvidelse af Bernabeu - det stadion bliver ikke fyldt hvis klubben styrtdykker.

7 år 9 måneder siden #7 af Asensio20

PMO skrev: Vi skal ikke mange måneder tilbage før der var bred enighed om at fyre træneren midt på sæsonen ikke er en løsning. Hvis nogen skal fyres er det Perez- han har fejler STORT på transfermarkedet og ikke siden 2014 er der blevet købt en spiller til start 11eren. Tænk tilbage på før VM hvor alle var sikre på Neymar, Mbappé + en masse andre. Alle og enhver kan se at dette hold ikke vinder noget i denne sæson. Derfor kan man ligeså godt planlægge næste sæson - og den her gang gøre det ordentligt. FU*K nu en udvidelse af Bernabeu - det stadion bliver ikke fyldt hvis klubben styrtdykker.

I det hele taget er Perez en elendig præsident når det kommer til sportslige beslutninger. Taget i betragtning af, at de sidste 8 sæsoner kun har givet to ligaer. Så har vi vundet CL 4 gange, men det er ikke Florentinos fortjeneste. Det er CR7 og Sergio Ramos der har været skyldige sammen med Zizou.

Bag Florentino står der en masse tabte ligaer på de mest mærkværdige måder, salg af betydningsfulde spillere uden at handle og en masse træner fyringer på kort tid.

Florentino er og bliver en hæmsko for klubben og jeg glæder mig så meget til han smutter !

Følgende bruger(e) sagde tak: andreashn

7 år 9 måneder siden #8 af elle44

Asensio20 skrev:

PMO skrev: Vi skal ikke mange måneder tilbage før der var bred enighed om at fyre træneren midt på sæsonen ikke er en løsning. Hvis nogen skal fyres er det Perez- han har fejler STORT på transfermarkedet og ikke siden 2014 er der blevet købt en spiller til start 11eren. Tænk tilbage på før VM hvor alle var sikre på Neymar, Mbappé + en masse andre. Alle og enhver kan se at dette hold ikke vinder noget i denne sæson. Derfor kan man ligeså godt planlægge næste sæson - og den her gang gøre det ordentligt. FU*K nu en udvidelse af Bernabeu - det stadion bliver ikke fyldt hvis klubben styrtdykker.

I det hele taget er Perez en elendig præsident når det kommer til sportslige beslutninger. Taget i betragtning af, at de sidste 8 sæsoner kun har givet to ligaer. Så har vi vundet CL 4 gange, men det er ikke Florentinos fortjeneste. Det er CR7 og Sergio Ramos der har været skyldige sammen med Zizou.

Bag Florentino står der en masse tabte ligaer på de mest mærkværdige måder, salg af betydningsfulde spillere uden at handle og en masse træner fyringer på kort tid.

Florentino er og bliver en hæmsko for klubben og jeg glæder mig så meget til han smutter !

Han er dog også en mand der har lokket adskillige verdensklasse spillere til klubben. Jeg ser hans anden periode som en succes. De sidste 2-3 år har ledelsen dog fejlet på markedet, hvilket selvfølgelig ikke er godt nok.

Han, og klubben, har jo også lidt under at Barca har haft deres bedste periode i hele deres historie, i samme periode som Perez har været presi i anden omgang.
Følgende bruger(e) sagde tak: andreashn, Ramos4

7 år 9 måneder siden #9 af Asensio20

elle44 skrev:

Asensio20 skrev:

Han er dog også en mand der har lokket adskillige verdensklasse spillere til klubben. Jeg ser hans anden periode som en succes. De sidste 2-3 år har ledelsen dog fejlet på markedet, hvilket selvfølgelig ikke er godt nok.

Han, og klubben, har jo også lidt under at Barca har haft deres bedste periode i hele deres historie, i samme periode som Perez har været presi i anden omgang.

Det har han, men han har også skræmt dem væk igen, inklusiv vores klub ikoner!

7 år 9 måneder siden #10 af Asensio20
Barcelona har jo ikke været på deres højeste siden Guardiola. Den holder ikke længere, det er Real Madrid som har særdeles sejlet i la liga.

7 år 9 måneder siden #11 af elle44

Asensio20 skrev:

elle44 skrev:

Asensio20 skrev:

Det har han, men han har også skræmt dem væk igen, inklusiv vores klub ikoner!

Du mener at Raul, Casillas og Guti stadig havde niveauet? Eller mener du at DI Maria og Özil var klubikoner? Det var en fejl at lade James smutte, især pga. At det var en sindssygt dårlig handel rent økonomisk. Og så var Ronaldo en fejl, men kun pga. Manglende erstatning.

7 år 9 måneder siden #12 af Bismo
Lope er ikke problemet i Madrid. Det er ledelsens manglende ansvar. Spillernes manglende koncentration/form, som delvist er velbegrundet pga. VM, osv.. uanset træneren vil denne sæson være tabt.
Sidste redigering: 7 år 9 måneder siden ved Bismo.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL

Leveret af Kunena Forum