Spansk presse: Laudrup er spillernes favorit

5 år 5 måneder siden #13 af Ramos4
At konkurrere i en liga hvor Barcelona har bolden 80% af tiden og ikke taber lige meget hvor ringe de spiller + de har historiens bedste spiller i Messi (ja jeg sagde det) er svære vilkår. Så snart argentineren lægger støvlerne på hylden får vi en helt anden liga at se. Vi smed et par gode muligheder under Ancelotti, men ellers har vi vel stort set gjort det så godt man kunne forvente - resultatmæssigt hvertfald. Vi er tit sluttet på 90+ point og havde vundet ligaen i alle andre tilfælde, hvor Barcelona ikke havde været i deres bedste periode nogensinde.
Sidste redigering: 5 år 5 måneder siden ved Ramos4. Begrundelse: for/får

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 5 måneder siden #14 af Bismo
Sidste redigering: 5 år 5 måneder siden ved Bismo.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 5 måneder siden #15 af Lars1991

Asensio20 skrev: Vi er lidt i samme situation som under Benitez, det går kun den vej, at man uanset hvad skifter træneren.

Hellere Guti end Laudrup, Laudrup vil kun have resultat orienteret fodbold og det er ligegyldigt nu, for ligaen er tabt for længst med det hold. Hellere have en træner som kan forberedde os til en fremtid med nye dygtige talenter og unge spillere.


Undskyld hvad? Laudrup spiller da ikke resultat orienteret fodbold. Tværtimod har han altid en meget klar, boldbesiddende måde at spille fodbold som bliver sat foran alt andet.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real Madrid, Real HWL, andreashn

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 5 måneder siden #16 af mohbar
Er meget ambivalent mht Laudrup...

Ulemper:
- Han virker introvert (det er ikke en ulempe!) - det kan sammenlignes med Zidane
- Han rager uklar med ledelsen (det er vel fint nok, hvis det gør han ikke agerer Perez nikkedukke)
- Han virker ret lunefuld og siger pludselig op (det gjorde Zidane jo også ... og man kan vel sige at det er pest eller kolera i Real: Enten fyres man eller siger man op :-))


Fordele:
- Han har en yderst positiv boldfilosofi. Glemmer ikke de gode Brøndby dage hvor BIF spillede noget af det flotteste fodbold (vandt et mesterskab og var meget tæt på 2 gange mere) - Dog har hans resultater været nogenlunde svingende.
- Han virker ofte (synes jeg) som en der IKKE bare accepterer alt fra ledelsen-tværtimod. Dog virker hans reaktioner/modsar lidt "konfliktsky"
- Samme konfliktskyhed ser man, han har haft overfor spillerne. Husker han plejede at "fyre" spillere han ikke brød sig om på en "glat" måde uden at have taget en face-to-face samtale med vedkommende. Måske vil det være en fordel ift. Real Madrid hvor der i den grad skal cleanes op i truppen og hellige køer skal slagtes (Bale, Ramos, Benz..).
- Han har trænet mange klubber uden at have været en fiasko. Faktisk bedre CV end flere af vores andre tidligere trænere,,

Derfor min ambivalens. Men konklusionen er at jeg synes det kunne være interessant at se ham i Real Madrid.
Sidste redigering: 5 år 5 måneder siden ved mohbar.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 5 måneder siden #17 af Papi
Ser Laudrup overhovedet sig selv som fodboldtræner? Jeg synes ikke umiddelbart, det virker som om, han skulle være interesseret i at træne Real Madrid. Han kan sikkert lokkes med penge, men er vi interesseret i en træner, der i virkeligheden måske slet ikke brænder for det længere?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 5 måneder siden #18 af Mølbat

Papi skrev: Ser Laudrup overhovedet sig selv som fodboldtræner? Jeg synes ikke umiddelbart, det virker som om, han skulle være interesseret i at træne Real Madrid. Han kan sikkert lokkes med penge, men er vi interesseret i en træner, der i virkeligheden måske slet ikke brænder for det længere?


Hele denne Laudrup-historie er kørt af sporet i de spanske medier. Ingen har åbenbart tænkt på at kontakte manden selv og spørge ham. Det har andre medier dog klaret: www.dr.dk/sporten/fodbold/spanien/michae...ediers-real-historie
Dårlig journalistik fra Marca, AS, etc.
Følgende bruger(e) sagde tak: andreashn, Papi

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 5 måneder siden #19 af Kaká8

Mølbat skrev:

Papi skrev: Ser Laudrup overhovedet sig selv som fodboldtræner? Jeg synes ikke umiddelbart, det virker som om, han skulle være interesseret i at træne Real Madrid. Han kan sikkert lokkes med penge, men er vi interesseret i en træner, der i virkeligheden måske slet ikke brænder for det længere?


Hele denne Laudrup-historie er kørt af sporet i de spanske medier. Ingen har åbenbart tænkt på at kontakte manden selv og spørge ham. Det har andre medier dog klaret: www.dr.dk/sporten/fodbold/spanien/michae...ediers-real-historie
Dårlig journalistik fra Marca, AS, etc.


Artiklen er over en uge gammel, og det var før Madrid tabte til Levante... Der kunne godt være sket en del siden da ;)

HALA MADRID Y NADA MAS

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 5 måneder siden #20 af Mølbat

Kaká8 skrev:

Mølbat skrev:

Papi skrev: Ser Laudrup overhovedet sig selv som fodboldtræner? Jeg synes ikke umiddelbart, det virker som om, han skulle være interesseret i at træne Real Madrid. Han kan sikkert lokkes med penge, men er vi interesseret i en træner, der i virkeligheden måske slet ikke brænder for det længere?


Hele denne Laudrup-historie er kørt af sporet i de spanske medier. Ingen har åbenbart tænkt på at kontakte manden selv og spørge ham. Det har andre medier dog klaret: www.dr.dk/sporten/fodbold/spanien/michae...ediers-real-historie
Dårlig journalistik fra Marca, AS, etc.


Artiklen er over en uge gammel, og det var før Madrid tabte til Levante... Der kunne godt være sket en del siden da ;)


Ikke desto mindre understreger Laudrup, at han slet ikke har ambitioner om at træne igen, som det ser ud lige nu. Så lang tid er en uge trods alt heller ikke. Jeg tror ikke, at nederlaget til Levante har rykket meget der. Real Madrid var i ligeså stor krise før den kamp, som man er nu.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 5 måneder siden #21 af Elto92
Hvad siger jeres fornemmelse om elclasico i weekenden??

Det jo ikke helt forkert at sige, at vi er i en lille krise, men kan vi nå at vende skuden med en sejr mod rivalerne ?
Sidste redigering: 5 år 5 måneder siden ved Elto92.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 5 måneder siden #22 af Real HWL

Elto92 skrev: Hvad siger jeres fornemmelse om elclasico i weekenden??

Det jo ikke helt forkert at sige, at vi er i en lille krise, men kan vi nå at vende skuden med en sejr mod rivalerne ?


Min fornemmelse er ikke særlige gode. Barca har modsat os, fundet formen igen. Jeg så kampen mellem Barca og Inter igår, og jeg syntes Barca var rigtig gode mod et Inter hold der har haft en rigtig god sæson indtil videre. De kom til Camp Nou med 7 sejere på stribe. Det var ikke til at se at Messi ikke var med. Ham Arthur de har købt, nøj han er god. Hvorfor har vi dog ikke været med i kampen om ham! Hvis vi skal have noget med fra Camp Nou så tror jeg nøglen bliver midtbanen. Hvis vi kan vinde kampen om midtbanen, så tror jeg vi kan få et godt resultat med hjem. Men det kræver at Modric spiller op til sit bedste. Og så skal vi selfølgelig score på de chancer vi får. For dem vil der helt sikkert komme nogen af. Barcas forsvar er lige som vores, ikke særlig imponerende.
Følgende bruger(e) sagde tak: Kimbo

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 5 måneder siden #23 af Kimbo
Enig ang. ham Arthur, han ligner desværre en ny Xavi

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 5 måneder siden #24 af Zyconith

Kimbo skrev: Enig ang. ham Arthur, han ligner desværre en ny Xavi


Han er fantastisk, og det er utroligt hvor hurtigt han har tilpasset sig! Han passer perfekt ind, glæder mig til at se ham i fremtiden.

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum
Annonce