Spansk presse: Laudrup er spillernes favorit

7 år 9 måneder siden #25 af Madridnation.

Elto92 skrev: Hvad siger jeres fornemmelse om elclasico i weekenden??

Det jo ikke helt forkert at sige, at vi er i en lille krise, men kan vi nå at vende skuden med en sejr mod rivalerne ?

En ting jeg har lært igennem alle disse år er at det er fuldstændig ligegyldigt hvilken form de to hold har inden braget. Disse kampe har deres eget liv, og jeg tror på en 0-1 eller 1-2 sejr til os! Kald mig optimist, men jeg tror på det!!

Iker Casillas “Todo el mundo sabe que soy Madridista de corazón, blanco hasta la muerte.” (The whole world knows that I am a Madridista by heart; White until the death).
Følgende bruger(e) sagde tak: El Siete

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 9 måneder siden #26 af MadridistaPorVida

Madridnation. skrev:

Det jo ikke helt forkert at sige, at vi er i en lille krise, men kan vi nå at vende skuden med en sejr mod rivalerne ?

En ting jeg har lært igennem alle disse år er at det er fuldstændig ligegyldigt hvilken form de to hold har inden braget. Disse kampe har deres eget liv, og jeg tror på en 0-1 eller 1-2 sejr til os! Kald mig optimist, men jeg tror på det!!

Jeg tror vi for en velfortjent røvfuld. Og at Lopen bliver fyret lige efter og at der bliver skabt fuld panik alle vegne

HALA MADRID Y NADA MAS!!!

7 år 9 måneder siden #27 af Madridnation.

MadridistaPorVida skrev:

Madridnation. skrev:

Jeg tror vi for en velfortjent røvfuld. Og at Lopen bliver fyret lige efter og at der bliver skabt fuld panik alle vegne

Jeg håber du tager gruelig fejl :)

Iker Casillas “Todo el mundo sabe que soy Madridista de corazón, blanco hasta la muerte.” (The whole world knows that I am a Madridista by heart; White until the death).
Følgende bruger(e) sagde tak: Rogoshin, Papi

7 år 9 måneder siden #28 af Real HWL
Jeg tror at holdet med den bedste målmand på dagen vinder opgøret. Tror der kommer en del chancer i begge ender. Barcas forsvar er heller ikke imponerende.

7 år 9 måneder siden #29 af Numeredoce

Real HWL skrev: Jeg tror at holdet med den bedste målmand på dagen vinder opgøret. Tror der kommer en del chancer i begge ender. Barcas forsvar er heller ikke imponerende.

Problemet er så, at vores angreb er fuldstændig harmløst lige pt.... så selvom jeg tror, vi nok skal komme til chancer, så tvivler jeg desværre på, at vi får noget med hjem, da det både er vores angreb og forsvar, der sejler.

Jeg ved godt der er stavefejl i mit brugernavn...... Mit spansk er heldigvis blevet bedre siden ;-)
Følgende bruger(e) sagde tak: Steen

7 år 9 måneder siden #30 af Real HWL

Numeredoce skrev:

Real HWL skrev: Jeg tror at holdet med den bedste målmand på dagen vinder opgøret. Tror der kommer en del chancer i begge ender. Barcas forsvar er heller ikke imponerende.

Problemet er så, at vores angreb er fuldstændig harmløst lige pt.... så selvom jeg tror, vi nok skal komme til chancer, så tvivler jeg desværre på, at vi får noget med hjem, da det både er vores angreb og forsvar, der sejler.

Så må vi håbe at Courtois har en god dag så vi i det midste kan hive en 0-0 med hjem :)

7 år 9 måneder siden #31 af Steen
Det lader til, at Conte tager over efter El Clasico. Det mener nogle italienske medier i hvert fald.

7 år 9 måneder siden #32 af MadridistaPorVida

Steen skrev: Det lader til, at Conte tager over efter El Clasico. Det mener nogle italienske medier i hvert fald.

Ja det bliver nok ham eller Solari.
Sidst Barcelona spillede El Classico uden Messi vandt de 0-4 på Bernabeu. 2 kasser fra Suarez af.

HALA MADRID Y NADA MAS!!!

7 år 9 måneder siden #33 af Madridnation.

MadridistaPorVida skrev:

Steen skrev: Det lader til, at Conte tager over efter El Clasico. Det mener nogle italienske medier i hvert fald.

Sidst Barcelona spillede El Classico uden Messi vandt de 0-4 på Bernabeu. 2 kasser fra Suarez af.

Vi spiller jo trods alt bedre på udebane end hjemmebane - så det skal du ikke være nervøs for :)

7 år 9 måneder siden #34 af Steen

MadridistaPorVida skrev:

Jeg er ikke fan af Conte, og jeg tror heller ikke, at han kommer til at holde ret længe i denne klub, hvis han ansættes. Han kommer ikke til at få holdet til at spille flot fodbold, det bliver defensivt og med fokus på kontraangreb.
Jeg håber lidt, at Solari får posten indtil sommer, hvorefter Pochettino tager over. Men man kan så argumentere for, at Pochettino også er et dårligt valg, da han ikke har vundet trofæer. Måske, men jeg foretrækker ham.

Men Conte er vel bedre end Mourinho ...
Sidste redigering: 7 år 9 måneder siden ved Steen.

7 år 9 måneder siden #35 af PMO

Steen skrev:

MadridistaPorVida skrev:

Jeg er ikke fan af Conte, og jeg tror heller ikke, at han kommer til at holde ret længe i denne klub, hvis han ansættes. Han kommer ikke til at få holdet til at spille flot fodbold, det bliver defensivt og med fokus på kontraangreb.
Jeg håber lidt, at Solari får posten indtil sommer, hvorefter Pochettino tager over. Men man kan så argumentere for, at Pochettino også er et dårligt valg, da han ikke har vundet trofæer. Måske, men jeg foretrækker ham.

Men Conte er vel bedre end Mourinho ...

Nu er den konkurrence som Tottenham oplever ifbm en mesterskab også noget anderledes end RM. Kan godt være RM har bundet ChL 3 gange og det er voldsomt flot, men i den hjemmelige liga har det været trist.
Det der er brug for er, at Perez smutter. At træneren (ny?) og den nye ledelse får langt sig fast på en strategi og får købt nye spillere. Alt sker ikke over en sommer, men Man City/Liverpool har fx en ledelse som køber de spillere, deres respektive trænere har brug for.
Følgende bruger(e) sagde tak: Papi

7 år 9 måneder siden #36 af Asensio20

Madridnation. skrev:

MadridistaPorVida skrev:

Madridnation. skrev:

Jeg håber du tager gruelig fejl :)

Det gør han så ikke, for vi har det mest målfattige hold nogensinde. Kroos, Modric, Benzema, Lucas Vazquez, Asensio, Isco og til dels Bale laver alt for lidt mål. Vi har ingen evne til at vinde kampene og lukke dem længere. Vi taber stort, men fyring ved jeg ikke om det bliver til. Det er jo ligesom klubben der har skabt denne her forfærdelige situation, oveni i det, at tro at Benzema nok en dag skal blive til Carl Louis, Ronaldinho og Ronaldo på en gang.

La liga nummer 34 skal i hus.
Sidste redigering: 7 år 9 måneder siden ved Asensio20.

Leveret af Kunena Forum