Optakt: Rom på menuen

7 år 8 måneder siden #13 af Madrid1998
Besvaret af Madrid1998 på emne Optakt: Rom på menuen
Ender nok med at se kampen, men må da indrømme det ikke er det samme som før. Der mangler den "elektricitet/atmosfære" hvis man kan sige det sådan. På en CHL tirsdag/onsdag kunne jeg nærmest ikke tænke på andet, end at Real endelig skulle spille, og glemte nærmest at foretage mig noget produktivt overhovedet. Der er bare noget spænding og magi som er falmet gennem den sidste tid, især efter Ronaldos afgang. Derudover er der er bare blevet taget nogle mærkelige beslutninger *transfers*. Havde ellers glædet mig virkelig meget til denne sæson, endelig med en træner der har en klar plan og taktik, men han får bare et rekord hurtigt spark, hvilket er totalt latterligt hvis man kigger på de ressourcer han havde til rådighed.
Sidste redigering: 7 år 8 måneder siden ved Madrid1998.
Følgende bruger(e) sagde tak: asp3200

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 8 måneder siden #14 af Daniel
Besvaret af Daniel på emne Optakt: Rom på menuen
Marca melder, at Isco slet ikke er med i truppen til aftenens kamp. Men det lugter nu mere af en lille skade end et fravalg.

7 år 8 måneder siden #15 af Daniel
Besvaret af Daniel på emne Optakt: Rom på menuen

Daniel skrev: Marca melder, at Isco slet ikke er med i truppen til aftenens kamp. Men det lugter nu mere af en lille skade end et fravalg.

Luna melder så, efter snak med flere spanske journalister, at Solari efter sigende bare er blevet træt af Isco og hans attitude.
Følgende bruger(e) sagde tak: Zyconith

7 år 8 måneder siden #16 af Jonas
Besvaret af Jonas på emne Optakt: Rom på menuen

Daniel skrev:

Daniel skrev: Marca melder, at Isco slet ikke er med i truppen til aftenens kamp. Men det lugter nu mere af en lille skade end et fravalg.

Luna melder så, efter snak med flere spanske journalister, at Solari efter sigende bare er blevet træt af Isco og hans attitude.

Som Rufus Sewell sagde i a Knights Tale: "You have been weighed; you have been measured; and you have been found wanting.". Han har fået alle de chancer man kan bede om i Real og han har bare ikke niveauet. Han har fantastiske, unikke egenskaber men de resulterer bare ikke i en pakke vi kan bruge til noget.
Følgende bruger(e) sagde tak: Daniel

7 år 8 måneder siden #17 af Fondo_Sur
Besvaret af Fondo_Sur på emne Optakt: Rom på menuen
Meget kan siges om start 11'eren, men det er i hvert fald de helt rigtige, som der IKKE er valgt fra start. Isco er der snakket nok om, han har efterhånden forspildt sin chance nummer 30 og må vise helt andre fysiske takter, hvis han skal betragtes som en central mand på holdet.

6'er positionen virker meget vigtig for Solari, hvorfor Llorente får chancen efter Cebalos sejlede som ankermand mod Eibar.

iVamos mi Madrid!
Sidste redigering: 7 år 8 måneder siden ved Fondo_Sur.

7 år 8 måneder siden #18 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Optakt: Rom på menuen
Solari har nosser - det er dejligt at se.

3+ sender kampen og jeg ender da også med at se den, bare lige for at lægge låg på den debat ;)

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Følgende bruger(e) sagde tak: Daniel

7 år 8 måneder siden #19 af Fondo_Sur
Besvaret af Fondo_Sur på emne Optakt: Rom på menuen

Elto92 skrev: Vi må desværre bare indfinde os i at det her er en realitet og der er langt mere interessante opgør i aften. Juve og Valencia eller Lyon mod City. Spild for Guds skyld ikke jeres tid på vores drenge. Den er knækket og det går kun ned ad bakke. Et 2-1 nederlag. Jeg har kaldt den.

@Elto92

Det er skudt helt ved siden af. (næsten) Alle vil da se de tredobbelte mestre spille i sådan stor god scene som den i Rom. Definitionen på Champions League. Derfor vises den også på 3+.

7 år 8 måneder siden #20 af slb1995
Besvaret af slb1995 på emne Optakt: Rom på menuen
Jeg forstår udmærket, at Isco ikke starter, men ikke at han ikke er på bænken. Der er ingen af de offensive folk, der leverer i denne sæson, især Bale og Asensio, men alligevel bliver disse valgt igen og igen, selvfølgelig mest førstnævnte, der, på trods af dette, leverer på et fornærmende ringe niveau. Der kan selvfølgelig være alt muligt på træningsbanen, vi ikke ved noget om, men hvis fravalget af Isco er baseret udelukkende på præstationerne i kampene, er det i mine øjne virkelig langt ude.

Dette er også noget, jeg igen og igen bliver træt af, når det kommer til folk i startelleveren: nogle lader til at være fredet, uanset præstationer, eksempelvis Modric og Bale, selvom der er folk, der viser mere, når disse så endelig spiller - i denne sæson vil jeg f.eks. langt hellere se Dani Ceballos i startopstillingen end førnævnte 10'er.

7 år 8 måneder siden #21 af -#7-
Besvaret af -#7- på emne Optakt: Rom på menuen
Ville Lucas overhovedet kunne spille sig på Castilla holdet?

Ellers spiller holdet vel OK indtil videre, man savner nogle flere chancer eller skud udefra når muligheden er der.

DC19

7 år 8 måneder siden #22 af elle44
Besvaret af elle44 på emne Optakt: Rom på menuen

-#7- skrev: Ville Lucas overhovedet kunne spille sig på Castilla holdet?

Ellers spiller holdet vel OK indtil videre, man savner nogle flere chancer eller skud udefra når muligheden er der.

Man ved det står skidt til hvis man synes de har spillet ok i den her kamp. Synes godt nok det er jammerligt end til videre.
Følgende bruger(e) sagde tak: Jonas

7 år 8 måneder siden #23 af -#7-
Besvaret af -#7- på emne Optakt: Rom på menuen

elle44 skrev:

-#7- skrev: Ville Lucas overhovedet kunne spille sig på Castilla holdet?

Man ved det står skidt til hvis man synes de har spillet ok i den her kamp. Synes godt nok det er jammerligt end til videre.

Synes ikke det har været så slemt, man har haft en kæmpechance til Modric, lidt ala den Roma også fik. Det kunne helt klart være bedre, men det er samtidig også bedre end det man så mod Eibar.

Men vi spiller også kun 9 mod 11, Bale og især Lucas er helt væk, igen. Llorente har vel været bedste mand, sammen med Courtois.

DC19

7 år 8 måneder siden #24 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Optakt: Rom på menuen
Tænk hvis vi havde bare en form for konkurrence til spillere som Marcelo, Varane og Modric. Jeg glæder mig til Hermoso og Palacios kommer til vinter. Og de må gerne tage en offensiv spiller med sig også.

Bale gider jeg ikke rigtigt kommentere på.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Sidste redigering: 7 år 8 måneder siden ved Ramos4. Begrundelse: Palacio(s)

Leveret af Kunena Forum