Optakt: Rom på menuen
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
For mit vedkommende skyldes det den forfærdelige omgang fodbold vi har været vidne til i de sidste 3-4 år, krydret med en utrolig kedelig trup. Det har så nået sit all-time-high i denne sæson. Kæft, hvor er truppen og spillet dog usexet.
Hold nu kæft, hvor er vi bare så uendelig meget elendige - hele linjen igennem! Vi kan absolut intet. Tak for kaffe siger jeg bare.
Nå, OK halvleg. Den her kan vi med lidt held godt nappe. Ser gerne Lucas udskiftet her i pausen, men kan sagtens forstå Solaris valg, der han bidrager godt defensivt, hvilket man ikke på samme måde kan sige om spillere som Vini og Asensio.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Alternativet er vel reelt Asensio, og er man så bedre stillet?
DC19
Jeg får nærmest et billede af at der er en kollektiv aftale om ikke at spille bale, hvad end grunden til dette så måtte være. Og det er fandme svært at spille godt, hvis ens holdkammerater ikke ønsker at spille til ens styrker, eller i det hele taget bare aflevere til en.
-#7- skrev:
elle44 skrev:
-#7- skrev: Ville Lucas overhovedet kunne spille sig på Castilla holdet?
Ellers spiller holdet vel OK indtil videre, man savner nogle flere chancer eller skud udefra når muligheden er der.
Man ved det står skidt til hvis man synes de har spillet ok i den her kamp. Synes godt nok det er jammerligt end til videre.
Synes ikke det har været så slemt, man har haft en kæmpechance til Modric, lidt ala den Roma også fik. Det kunne helt klart være bedre, men det er samtidig også bedre end det man så mod Eibar.
Men vi spiller også kun 9 mod 11, Bale og især Lucas er helt væk, igen. Llorente har vel været bedste mand, sammen med Courtois.
Nåh ja, hvis kriteriet for at indsatsen er ok, er at man gør det bedre end mod Eibar, så kan jeg da godt se at det er ok. Men hvis man tænker på Real Madrid som klub, og så denne første halvleg uden at relatere til andre kampe, så vil jeg mene at det ikke er ok. Men det er selvfølgelig heller ikke nogen overraskelse.
Enig i at Courtois og Llorente var de bedste i første halvleg. Endnu mere enig i at Bale og Lucas er HELT væk.. men igen, ingen overraskelse der.
Dragam skrev: Jesper grønkjær siger det helt rigtigt - bale løber meget, han tilbyder sig meget, men han indgår ikke meget i spillet med de andre... nej, for det kræver jo for fanden at de andre spiller ham, hvilket de andre konsekvent undlader at gøre. Selv i omstillingsfasen, hvor bale lå direkte foran kroos, klar til at få den i dybden, selv der undlader kroos at spille ham, og spiller den istedet til siden til lucas.
Jeg får nærmest et billede af at der er en kollektiv aftale om ikke at spille bale, hvad end grunden til dette så måtte være. Og det er fandme svært at spille godt, hvis ens holdkammerater ikke ønsker at spille til ens styrker, eller i det hele taget bare aflevere til en.
Tror du at spillerne er så smålige, at personlige forhold gør at de ikke gider spille ham elleeeer tror du måske bare de er trætte af at spille Bale for så at se ham falde i en lort?
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Dragam skrev: Jesper grønkjær siger det helt rigtigt - bale løber meget, han tilbyder sig meget, men han indgår ikke meget i spillet med de andre... nej, for det kræver jo for fanden at de andre spiller ham, hvilket de andre konsekvent undlader at gøre. Selv i omstillingsfasen, hvor bale lå direkte foran kroos, klar til at få den i dybden, selv der undlader kroos at spille ham, og spiller den istedet til siden til lucas.
Altså Dragam, du siger det samme efter hver kamp, jeg ved ikke om jeg skal grine eller græde efterhånden. Manden spiller elendigt og det kan simpelthen ikke forklares med konspirationsteorier om at hele holdet har aftalt ikke at spille ham. Måske spiller de ham ikke fordi han taber bolden med det samme? Eller måske ser du ham ikke have bolden fordi den lynhurtigt ender hos modstanderen bagefter? Jeg ved det ikke.